Blij met wat je hebt of mis je wat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:24

Een leuke baan, een eigen huisje en een relatie en dan zou ik helemaal tevreden zijn..

Qua materialistisch ben ik op het moment best tevreden met wat ik heb, al kunnen er altijd dingen beter of vervangen worden..

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:29

Nou ik kan genoeg dingetjes bedenken wat ik zou willen hebben. Mooi op maat gemaakt zadel voor mijn paard, nog een paard erbij die wel geschikt is voor buitenritten en ongecompliceerd rijden, een tv die het doet, dat mijn tuin afgemaakt wordt, nieuwe kleren en zo kunnen we natuurlijk allemaal wel dingen verzinnen, maar dat wil niet zeggen dat we ze ook echt nodig hebben.
Ik ben gewoon super blij met wat ik heb en dat ik het allemaal kan betalen, ik moet er alleen soms wel zooo veel uren voor werken dat ik amper nog fut heb om te genieten van al die dingen (eigen huis, eigen paard). Dus een goede wens zou zijn om minder uren te werken... maarja dan kan ik al die dingen niet meer betalen.

MachoPablo

Re: Blij met wat je hebt of mis je wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 00:39

Alleen een eigen plekje waar me beestjes dag en nacht buiten kunnen staan

Ik weet ook nooit wat ik nodig heb ga ik na dorp en kom idd met lege handen terug hahaha
Of koop iets onzin haha

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 00:56

Ik ben eigenlijk heel happy.
Ruim is het niet maar ik red mezelf aardig, gelukkig springen mijn ouders gerust bij indien nodig, als ik maar niet misbruik maak van mijn geld.
Alleen een smak geld om mijn behandeling mee te betalen zou echt heel leuk zijn.
Zoveel dat ik daar nooit meer zorgen over heb en mijn ouders dat niet hoeven te betalen, bijna niks word vergoed.
Verder ben ik echt blij, al zou ik bij geld teveel gelijk een abbo op de sauna nemen!
Daar knap ik zo van op elke keer. :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:00

Met zicht op kerstmis vond ik het dit jaar erg lastig om te vragen omdat ik naar mijn mening alles al heb en mij dus gewoon compleet voelde.
Ook wilde ik geen prulletjes vragen waar je uit eindelijk toch niets me doet.

dus ja, ik kan zeggen ik en blij met wat ik heb :)

ikbencarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:04

Ik zou heel graag een eigen paardje willen. Verder ben ik gelukkig met wat ik heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 02:11

Heb een waslijst wat ik wil , met een miljoen moet het lukken :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 03:44

Ik mis niets, maar als ik een beetje meer geld had zou ik mijn autootje in 1 keer op laten knappen. Doe het nu stukje bij beetje, maar dan is het in verhouding duurder wanneer werk.
Maar goed, we komen er wel.

Verder heb ik alles. Behalve talent voor sommige dingen (zou weken viool willen en erop willen kunnen spelen)maar talent kan je niet kopen helaas, haha!

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 03:50

Ach, voldoende spulletjes die ik nog zou willen.
Variërend van per direct te realiseren (een nieuwe L'Oreal eyeliner van 13 euro) tot zucht, moet ik daar wéér zo veel geld voor wegleggen (nieuw zadel). En tot slot bestaat er nog de categorie 'na de 30 miljoen'. In die categorie heb ik ook nog wel wat te wensen *D *D

Maar gelukkig ben ik al gelukkig zónder al die spulletjes.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 07:22

Liefst zou ik een grotere goede oven en magnetron willen (combi), idem wb vriezer.
En een tv met hdmi-aansluiting en een nieuwe laptop.
Maar das puur praktisch gezien en op de vriezer en tv na ook redelijk noodzakelijk. :)

Verder zou ik wel diverse keukenapparaten erbij willen en een slowcooker/crockpot etc, een ruimer huis met ligbad en veel opbergruimte voor de keukenzooi, een uitgebreide nieuwe garderobe.
Maar dat zijn geen noodzakelijke dingen en zal deels ook wel bij wensen blijven.

Ben over het algemeen gelukkig met wat ik heb.
Ik ben niet echt materialistisch ingesteld:
Heb een dak boven m'n hoofd, de leukste kat die er maar bestaat <3 en voldoende inkomen om van rond te komen en een beetje te sparen voor dierenartskosten, uitjes, 1-2x per jaar kleding te shoppen en vervanging van apparatuur wanneer nodig.
Luxe zat dus. :)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 09:27

Vliegtickets om een wereldreis mee te maken :)) Voor de rest heb ik eigenlijk alles wel wat m'n hartje begeert, terwijl we absoluut niet rijk zijn.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 09:39

Hier ook tevreden. Het enige wat ik dolgraag zou hebben is een bepaalde nieuwe lens, maar die is zo duur dat het een meer jarenplan wordt :P Daarnaast is mijn leven prima, als alles goed gaat begin ik 2016 zelfs met een eigen paard.

Mijn moeder vroeg wat ik voor kerst wilde en ik heb gewoon letterlijk niks kunnen bedenken, ik heb alles al wat ik zou willen of nodig heb :)

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 09:51

Ik kan zo wel twee dingen opnoemen, maar die kosten ook wat :))
Als eerst een eigen auto, maar wel wat knaps ipv een koekblik uit het jaar 0.
En een 2 paards vrachtwagentje, maar weet niet of dat werkelijkheid gaat worden.

Ja en verder, er is zoveel moois te koop, maar zou zo niks kunnen verzinnen als iemand vraagt wat ik onder de kerstboom of voor verjaardag zou willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:08

In het kader van dingen die ik al heel lang wil hebben heb ik zojuist een piano gekocht. :):)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:14

Toevallig begin december een leuk geld bedrag gekregen. Precies toen ging de droger kapot, dus heb een nieuwe droger gekocht. De rest heb ik op de spaarrekening gezet.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:34

Ik wil zoveel, maar er zijn weinig dingen die ik écht nodig heb. Ik zou graag nog een plaid willen voor op de bank, een extra want ik heb er al 1 dus nodig heb ik het niet, maar zou wel fijn zijn (hoeven mijn vriend en ik niet meer te vechten om de deken).
Ik wil graag een paar koekenpannen erbij, ook al heb ik er nu al 1, maar een of twee erbij in verschillende formaten zou ik niet verkeerd vinden. En zo kan ik nog wel even doorgaan, veel dingen die ik wil heb ik niet echt nodig.

Ik ben onlangs verhuisd naar mijn eigen stekkie en daarvoor heb ik al heel veel gekocht, dus ik heb veel dingen die ik graag wou, al van mijn lijstje kunnen afstrepen.

Maar ik denk dat veel mensen dat wel hebben, dingen die je wel praktisch zou vinden, maar eigenlijk niet nodig hebt. Ik ben ook nogal een impulskoper dus ik koop vaak veel te veel dingen die ik helemaal niet nodig heb....dat zou ik toch eens moeten afleren.