Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Biebz schreef:Wij mogen ook in nette kleding komen. (Zwart, wit met rode accenten)
Let op, MOGEN. Ik ga zo kijken of ik nog wat kan vinden en anders gewoon in mijn werkkleding

Iris82 schreef:Biebz schreef:Wij mogen ook in nette kleding komen. (Zwart, wit met rode accenten)
Let op, MOGEN. Ik ga zo kijken of ik nog wat kan vinden en anders gewoon in mijn werkkleding
Volgens mij werkt jij bij dezelfde keten als ts.
Ts, goed om te zien dat je zo je best doet maar ik geloof nooit dat een eigenaar van een winkel waarvan het gros van het personeel uit pubers bestaat, je boos aan zou kijken als je de verkeerde kleur aan zou hebben.
Eigenlijk wel sneu dat je je zo gedwongen voelt om je aan te passen aan die onrealistische eisen.
en je bent er klaar voor!
Veel plezier
SindyKaya schreef:Tja ik kan er niks aan doen dus ga die discussie ook niet aan..
Heb al het een of ander kunnen regelen, ik pas toch wat van mijn zus. Dus laat jullie dalijk wel een foto zien om het te beoordelen
Ayasha schreef:Ben ik de enige die de neiging zou krijgen om baaslief te zeggen dat als ie zoveel eisen heeft dat ie maar een uniform moet sponseren of dat je thuis blijft?
Je bent 16 dus ik veronderstel dat het hier geen vaste job betreft maar een soort vakantie-job?

Desiree schreef:En wat je op de foto draagt ziet er toch goed uit?