Ben nu compleet gesloopt gewoon moe. Wordt helemaal gek van mezelf en dat vind ik het ergste.
Ik wil nooit gezien worden als dat zielige meisje dus zei ik nooit wat
Maar ook ik kan niet eeuwen lang alles inhouden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Helaas is ze al heel lang geen echte moeder meer voor me geweest.Rianne1994 schreef:@Yaralise: ik ben al een keer naar ze toe geweest maar toen kon ik maar 2 uurtjes blijven omdat ik door alle drukte lichamelijke klachten krijg (hoofdpijn, duizelig, hartkloppingen ed.)
In eerste instantie heel veel sterkte! Er komt een tijd dat je er sterker uit gaat komen, maar daar moet je eerst aan werken.
)
Rianne1994 schreef:Bedankt voor de reacties. Echter vind ik het heel fijn bij het ggz en voor een nieuwe psycholoog moet ik een nieuwe doorverwijzing aanvragen. Op dit moment durf ik dat nog niet zo goed.
Maar bedankt voor de tip ik ga het eens overleggen hier.
) Maar ik herken ook de borderline trekken in bepaalde gedragingen. Dat is niet erg, daar kan je niet zoveel aan doen, maar wel handig om even na te gaan of het iets is wat je misschien zou kunnen hebben, of bepaalde trekjes van kan hebben. Ik zou het zeker bespreken met de hulp die je nu hebt. Ik houd niet zo van naampjes en labels op dingen, maar aan de andere kant, doordat ik het labeltje borderlinetrekjes heb gekregen, heb ik wel dingen op kunnen zoeken en hebben ze ook wat gerichter hulp kunnen geven voor mijn problemen. Dat was wel fijn.