Ayasha schreef:Sammie schreef:Werk je bij een bedrijf waar ze snel aan (veel) kleingeld kunnen komen? Zorg dan dat je 250 euro in 5 en 10ct bij elkaar krijgt. Doet dat in een grote pot en breng het bij hem langs. Leuk briefje erbij en
(ook leuk.... houdt het op 100 euro en breng de rest pas als ie klaagt dat het te weinig is. Ook in 5ct of 10ct natuurlijk)
Wat kinderachtig. Ik heb zo eens een bedrag gekregen en ik ben hardop beginnen lachen. Vond dat zó kleinzielig. Ik heb het in 2 euro muntstukken gekregen en heb zelfs nog gezegd "dan had ik het ook goed gedaan en het in centjes gedaan". Ik had ze trouwens een dag later al omgeruild.Je zet vooral jezelf voor schut daar mee.
Vriend heeft toch het werk verzet? Waarom dan zo debiel doen als ie zich (om eender welke reden, maakt niet uit welke) toch bedenkt dat ie wel betaald wil worden.
wellicht heeft het gebrek aan contact iets in hem geknakt. Zeker als hij vrij veel werk gratis voor TS gedaan heeft en dat hij dit nu een beetje ervaard als "nu alles gedaan is kijkt ze niet meer naar me om."
Maar dan kan hij dat toch in een normaal gesprek aangeven? Lijkt me niet meer dan normaal..

Je zet vooral jezelf voor schut daar mee.
Ik ga niet meer uit van "normaal" in dit topic.