Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn zusje (is nu 3) is ook uit huis geplaatst nu 2 jaar geleden. Vlak voor de kerst met politie er bij zelfs. Er waren wel een paar dingen (geen ernstige dingen gelukkig), mijn ouders gaan al sinds ik klein was een paar keer per maand op stap. Ik mocht altijd naar mijn familie en hebben mij nooit alleen thuis laten zitten. Bij jeugdzorg wordt dit meteen gezien als drankverslaafd... Vorig jaar hadden ze vlak voor de rechtszaak een IQ test gedaan bij mijn moeder, bleek volgens hun zwakbegaafd te zijn. Later kwamen we erachter dat er een andere naam onder het rapport stond van een 8 jarig jongetje. Ze hadden het gewoon gemanipuleerd. Daarnaast doe ik hbo niveau, dus mijn moeder kan nooit zwakbegaafd zijn. Ik heb een mooie jeugd gehad, alleen door de jeugdzorg is dit een beetje verpest door hun bemoeienis. Het gaat hun niet om de kinderen, maar om het geld.
Ik vind dit niet zo slim. Zal wel een doem denker zijn, maar je geeft wild vreemde mensen het adres van een zeer "kwetsbaar" persoon. In deze, soms rotte, wereld wordt daar helaas nog al eens misbruik van gemaakt.Ik denk dat ze al genoeg ellende heeft.
WendyLotte schreef:![]()
![]()
Ik vind dit niet zo slim. Zal wel een doem denker zijn, maar je geeft wild vreemde mensen het adres van een zeer "kwetsbaar" persoon. In deze, soms rotte, wereld wordt daar helaas nog al eens misbruik van gemaakt.Ik denk dat ze al genoeg ellende heeft.
Eerst eens heel goed nadenken, hoe goed bedoeld ook ! Ik vind het niet zo slim.
Ook hier zitten vast rotte appels tussen.
OsMo schreef:Super fijn Tarenko![]()
Voor de mensen die het adres van mijn schoonzusje hebben gekregen, jullie kunnen jullie kaartjes alsnog naar haar adres versturen.
En ik vertrouw er op dat jullie haar adres gegevens na die tijd verwijderen of in ieder geval vertrouwelijk mee omgaan.
Maar het is een terecht punt, er zijn gekken genoeg op de wereld, en dan is jouw schoonzus natuurlijk extra kwetsbaar. Ik zal het adres weggooien.