Warboel schreef:Die eerste 2 heb ik ook!en stof tegen je tanden brrrrr
Dat heb ik met wol tegen mijn tanden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als ik langs een huis kom dat glanzende dakpannen heeft krijg ik een naar benauwd gevoel en een droge mond.
ittheclown schreef:Oeiii ik weet nog een goede die volgens mij niet genoemd is... als iemand met een mes of een vork over een bord schraapt dat het zo knarst en piept x0x bahh
daar bedoel ik mee als je bijvoorbeeld je handen goed wast met afwasmiddel en er geen restje huidvet achterblijft, alles met een glad oppervlak voeld dan zo raar aan ieuw!
vol afschuw dingen zitten lezen blegh lepels en vorken over borden..laraxXxemma schreef:Wat een rottopic is ditvol afschuw dingen zitten lezen blegh lepels en vorken over borden..
Ik kan ook niet tegen het geluid van borden op elkaar stapelen. Veel te hard geluid..
En kauwen op ijsklontjes.. ik kan daar absoluut niet tegen want mijn tanden zijn overgevoelig voor kou
Nat brood inderdaad! Ugh. En niet te vergeten mijn algehele haat voor dingen die beschimmeld zijn en dat niet horen te zijn.. nee papa jij gooit het maar weg ik blijf eraf
wiebke schreef:Zoooo vorken en messen over een bord is te erg..
Ijsklontjes kauwen kan ik dan weer wel..
Te schone handen zijn inderdaad vreselijk. Ik heb ik altijd een hand crème oid in de buurt!