Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xxrossiexx schreef:de mensen verkeerde wel degelijk in een noodsituatie, vast gelopen boten maken namelijk grote kans tot omslaan, doordat hun zwaartepunt hoger komt te liggen. daarnaast is het zelfs met dit weertype geen goed plan om op een boot te slapen zonder daarvoor uitgerust te zijn (ligt overigens ook aan het type boot). onderkoeling ligt echt wel om de hoek als je in de wind ligt op "open" water, en lichamelijk niks doet (slapen).
Mochten ze overigens niet de hulpdiensten gebeld hebben zou er een zoekactie op touw zijn gezet aangezien ze zijn gaan varen voor een dagje maar niet zijn terug gekeerd.
gohya schreef:Polly schreef:
Ik heb het ook al eens eerder gelezen...
Zucht,voor de derde maal,het is als Intro.
De vraag is wie nog meer 'gered' is dankzij hun mobiel.
Polly schreef:gohya schreef:Zucht,voor de derde maal,het is als Intro.
De vraag is wie nog meer 'gered' is dankzij hun mobiel.
Sorry je hebt een (1) maal eerder geschreven: "nogmaals, het is een intro." Echter had je dit nog niet eerder gezegd en zo omschrijf je het ook niet in je OP. Misschien de OP wat verduidelijken?
)
Dus gauw mn mobieltje uit mn zak opgegraven, gelukkig zat tie in mn linkerzak, en heb ik met mn allerlaatste beltegoed mijn ouders gebeld die er binnen tien minuten waren. En dat allemaal om vijf uur 's ochtends terwijl ze nog lagen te slapen toen ik belde
En ik ben erachter gekomen dat ik onwijs goed rustig kan blijven en goed blijf nadenken als er iets gebeurd. Maar die 10 minuten duurden echt een uur voor mijn gevoel
(Maar dr stond een grote kerkklok voor mn neus die me vertelde dat ik me niet zo moest aanstellen en dat mn ouders zo snel mogelijk zouden komen
)
. Daarna mijn vader gebeld. Die is samen met mijn broer gekomen en hebben mij met de scoot helemaal terug geduwd naar huis. De volgende dag is die opgehaald en kreeg ik een vervanging...
.
Liepen we daar, ik nog op de scootmobiel en twee mannen mij duwend door de wijk heen haha.
.
Gelukkig met de telefoon en google maps kunnen zoeken en uiteindelijk 45 minuten te laat. Hond helemaal blij
En de mensen van het asiel waren gelukkig niet boos, die vonden het allang leuk dat de hond helemaal blij was
Chiave schreef:We hadden het gewoon gezellig gevonden als je nog even in Spakenburg gebleven was bij ons, dus hebben we het licht vroegtijdig uitgezet.![]()
Nee, gekkigheid. Lijkt me ook beangstigend, zolang op het water en geen uitweg kunnen vinden.

xTammyy schreef:Edit: ohnee ik heb er 1 zonder paarden! Toen ik nog thuis woonde, liet ik heel vaak mijn sleutels op mijn fiets zitten, inclusief huissleutel. Moeders deed echter altijd de deur op slot, ook als ik nog thuis was. Gevolg: ik zit opgesloten in mijn eigen huis. Gelukkig was er een vriendin die dichtbij woonde en heeft me toen (na heel hard te hebben gelachen) bevrijd
Hhilde schreef:Jup, met een gebroken bovenbeen (helemaal doormidden dus daar kruip je nog geen meter mee) in een stukje bos waar echt zelden iemand komt. Dan ben je heel blij met je mobiel