Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat is echt prima voor mij. Voor mij is een huis ook niet echt een vorm van vermogensopbouw/groei, ik zie het voornamelijk als het woongenot dat ik koop. Denk dat dat ook nog veel uitmaakt in je keuze. Eulogy schreef:Maar kleine kinderen laat je de eerste 5 jaar toch sowieso niet alleen naar buiten, of je nou in een huis woont of in een flat? Ja, het hebben van een tuin is dan wel makkelijk, maar toch.
..
). wij speelden buiten lekker op een kleedje nog voor we konden lopen (ok, daar was zonder toezicht misschien enkele minuten om wat te drinken te pakken), maar zodra we zelfsstandig konden spelen, speelden we buiten. Zodra we behoorlijk konden lopen, speelden we ook bij de buren en gingen we daar zelf naartoe (ok, even terzijde dat dit boerenerf was, dus veilig en geen wegen oversteken).. tot ons ongeveer 6e moest er iemand mee als we naar de dijk moesten (fokker verkeer) en daarna struinden we gewoon de buurt af en speelden we overal, als onze ouders maar wisten waar, bij wie en hoe laat thuis. Eulogy schreef:Maar kleine kinderen laat je de eerste 5 jaar toch sowieso niet alleen naar buiten, of je nou in een huis woont of in een flat? Ja, het hebben van een tuin is dan wel makkelijk, maar toch.
En als het toch zo moet zijn dan heb je met meerdere kamers ook ruimte. Als je beetje speeltuin in de buurt hebt. Zelf heb ik niks met tuinen zou het puur voor de katten doen dan. Vriend is al tevreden met een balkon voor de bbq. Dus wat dat betreft voldoet een appartement ook gewoon. Zolang het maar meerdere kamers heeft. Ir111 schreef:Voor mij is een huis ook niet echt een vorm van vermogensopbouw/groei, ik zie het voornamelijk als het woongenot dat ik koop. Denk dat dat ook nog veel uitmaakt in je keuze.