Waar is toch...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 03:45

moyra schreef:
Hij is er voor 99.9% zeker van dat hij hem echt niet meegenomen heeft. Wat moet je immers met zoveel geld in je zak wat niet van jou is.

Gelukkig is mijn pa een zeer verstrooid iemand en stopt altijd alles weg in laatjes (wat je niet ziet is er niet :D ) maar ondanks dat ik alle laatjes al 100 x heb nagekeken nu helaas geen bingo.
De was, broeken en jassen helaas ook allemaal al nagekeken.

Als ons laatje net te vol zit valt het in de ruimte er onder.
Daar gekeken?

Britta31

Re: Waar is toch...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:10

Heb je de was gevouwen en is het ertussen gekomen.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:40

Vensterbanken? Hier wordt er wel eens wat op de vensterbank in de badkamer gelegd en dan vergeten ze het mee te nemen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:43

Of op een schapje en dan in de vuilbak eronder gevallen.Zo een keer sleutels verdwenen.We vonden ze in de vuilbak terug.En de http://wasmachine.De portmonnee in een broek of jas en die toen gewassen.Ik zeg maar wat hoor.

Waarom zijn de woorden de wasmachine nu blauw?
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 12-12-15 14:49, in het totaal 3 keer bewerkt

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:47

zo ben ik een telefoon kwijt, hij lag toch echt op de kast, 10 minuten later weg ... foetsie ... natuurlijk niet aan, en dat is nu 3 maanden geleden en nog steeds pleitte. Dus ik denk dat hij per abuis ergens is neer gelegd zonder er bewust van te zijn. Zo iets als zoeken naar een pen, die je gewoon in je hand hebt of zoeken naar de bril, die op je neus staat.

TS ik hoop dat je hem in eens ergens tegenkomt, je ging de hond uitlaten, dus misschien bij de riemen of je oude jas, die je gebruikt bij het hond uit laten?

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:48

Ik weet nog van een ander topic dat iemand haar lenzen kwijt was en terug vond in de badkamer in een pot met een soort body butter ofzo. Heb je dus ook in bakjes en potjes enzo gekeken? ;)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:55

Zulke acties ken ik wel.
Scooter sleutels ruim 2 weken kwijt geweest(gebruik dat ding nooit) ik was thuis gekomen met scooter dus sleutels dus kon niet ver zijn.
Wel dus in een emmer op stal :):)
Was met schrikdraad bezig geweest en waars alles in die emmer geplettert.

Hoop dat je t terug vind.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:01

bridgetF schreef:
zo ben ik een telefoon kwijt, hij lag toch echt op de kast, 10 minuten later weg ... foetsie ... natuurlijk niet aan, en dat is nu 3 maanden geleden en nog steeds pleitte. Dus ik denk dat hij per abuis ergens is neer gelegd zonder er bewust van te zijn. Zo iets als zoeken naar een pen, die je gewoon in je hand hebt of zoeken naar de bril, die op je neus staat.

TS ik hoop dat je hem in eens ergens tegenkomt, je ging de hond uitlaten, dus misschien bij de riemen of je oude jas, die je gebruikt bij het hond uit laten?

En het nummer toen niet gebeld? Doe ik altijd, komt geluid uit de meest vreemde plekken(in stal tussen het hooi bvbv)

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:04

In de keuken alle potten en pannen opgetild/verschoven?
Alle versieringen in huis? Voorraadkast?
Ben ooit maanden mijn pinpas kwijt geweest, mijn vriend vond hem ineens dat we gingen verbouwen op een plankje boven oog hoogte.. sja daar kijk ik natuurlijk niet.

Misschien zoek je je er nu wel zo blind op dat je de portomonnee niet eens meer herkent als je hem ziet liggen..

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:04

Oh klinkt zo bekend ik ben altijd m'n portemonnee en sleutels kwijt tis echt n ramp
Zelfs zo erg dat m'n vriend m'n pas heeft en ik alleen contant geld want als ik m kwijt ben dan ben ik m maanden kwijt :+

Hij heeft zo eens n paar weken op de koelkast gelegen werkelijk alles onderste boven gekeerd behalve daar
Op de keuken kastjes?
In een geheim vak in de auto? Bij ons onder de mat van de bijrijder (daar heeft die van mij 2,5 maand gelegen ook met veel contanten ivm huur van de stallen te betalen) was toen ook in alle staten net als jullie nu
In de schuur tussen de paarden dekens?
Op stal ergens? Mits je paarden hebt natuurlijk?
In de paarden stal?

Alles wat ik nu typ is mij eens of meerdere malen gebeurt :+ ben echt een onwijze sloddervos wat sleutels en portemonnee betreft
Hoe vaak ik al niet sleutels in de auto heb laten liggen die zich vervolgens zelf afsloot bijvoorbeeld :))

Of mezelf opsluiten in m'n huis en geen sleutels te vinden (en natuurlijk niemand die ik kon bereiken die sleutels had) tja leg dat maar eens uit aan je baas
Ben toen maar door n raam geklommen om te gaan werken en savonds was m'n vriend gelukkig thuis
Sleutels nooit meer gevonden overigens

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:19

In de dozen van de kerstversiering die nu weer op zolder staan.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:27

Oh heel herkenbaar. Als het kostbaar is of ik mag het niet kwijtraken berg ik het zo goed op dat ik het zelf niet meer kan vinden.

Maar verder ben ik als ik haast heb ook nog weleens chaotisch. Zo heb ik ooit m'n autosleutel achter in de sokken/ondergoedlade tegengekomen. :+

Ik was net met de auto thuisgekomen en moest snel naar de tandarts en kon die autosleutel dus nergens meer vinden. Uiteindelijk de reservesleutel gepakt en de hele middag na thuiskomst gezocht naar die sleutel.

Dagen gezocht naar die sleutel en ik dacht inmiddels dat ik gek was geworden want ik was toch echt thuisgekomen met de auto en ik was nog geen 10 minuten in huis geweest.

Een paar (frustrerende) dagen later toen ik me ging aankleden kwam ik prompt die sleutel tegen in m'n ondergoedlade. Toen ging er ineens een lampje branden. Ik had die dag haast en moest m'n uniform snel verwisselen voor m'n gewone kleding. Ik was dus met sleutel in m'n handen naar boven gerend, had de sleutel op het ondergoedkastje gelegd, waarvan de lade open stond. Waarschijnlijk met het omslaan van een sjaal of poncho die sleutel in de la geschoven en die verdomde la die al de hele tijd in de weg stond dichtgeschoven. :+ :+ :+

Dus, als je nog advies nodig hebt in 'hoe raak je dingen kwijt in 5 minuten 2.0' dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 18:43

Je schreef iets over een hoesje van een telefoon. Zit het daar niet bij/in de buurt?

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 18:50

Heb je hem ondertussen gevonden ?

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 18:55

Ja ik zou ook je vader verdenken... die hele auto ondersteboven zetten, en zijn jas/kleding doorzoeken.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-15 19:06

Ik heb naar mijn idee echt alles gehad maar niet gevonden.
We worden nu dus toch bang dat hij hem in zijn onderbewustzijn meegenomen heeft ondanks dat daar geen reden toe was.
Persoon B heeft zijn geld gekregen en wij hopen er maar op dat hij toch ooit nog boven water komt.
Ik heb de zoekactie opgegeven.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:59

Het is kersttijd, hebben jullie toevallig iets opgezet of versierd? Mijn adresboekje kwam ik gisteren in de kerstdozen tegen, terwijl hij in juni nog mee is geweest op vakantie? Maar misschien zoiets?