Frozen schreef:
Ik zou even je adresgegevens weghalen, die staan nu nogal openbaar...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Klopt inderdaad van geen kant. Bekeuring uit duitsland ontvang je ook gewoon in het duits ipv Nederlands.
Ik zou er mee naar de politie gaan, en even in de gaten houden als onbekenden aan de deur staan, aangezien ze dus wel je adresgegevens hebben......
Citaat:Euro Parking Collection plc (EPC) in Londen heeft de toestemming gekregen van verschillende Europese uitgevende organisaties om in hun naam de afhandeling van boetes te verrichten. Ook zorgen zij dat de factuur of betalingsherinnering wordt vertaald. Hieronder vallen ook enkele uitvoerende organisaties uit Hongarije. Daarnaast heeft ook het CJIB de mogelijkheid om verkeersboetes te innen die in Hongarije zijn opgelegd. Wanneer het CJIB in Nederland een boete wil innen die in Hongarije is uitgeschreven, dient die boete minimaal 70 euro te bedragen en dient deze onherroepelijk te zijn. Dat wil zeggen dat het maken van bezwaar of instellen van beroep niet meer mogelijk is.
flettie schreef:Als je naar de website van EPC gaat (http://www.epcplc.com) en bij het stukje over authorities kijk dan staat daar een hele lange lijst welke instanties/organisaties zij (mogen) vertegenwoordigen. Daar staat ook de Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NUSZ Zrt.) tussen, oftewel: de organisatie/dienst die de wegentol in Hongarije blijkbaar regelt.
Kan jij uit de foto's opmaken of het jouw kenteken is wat nog steeds op de auto zat? Desnoods vragen om foto's met een betere resolutie.
Een Duitse vriend van ons kreeg ooit ook eens een boete vanuit Nederland wegens te hard rijden binnen de bebouwde kom. Waarop hij zei: "Ik ben toen niet eens in Nederland geweest" Na aandringen kreeg hij uiteindelijk wel een foto met een betere resolutie en toen bleek er niet NOH (voor Nordhorn) te staan maar NOM van Northeim. Deze stad ligt ten zuidoosten van Hannover en de Nederlandse politie was er gemakshalve maar vanuit gegaan dat dat te ver weg was dus dat het wel NOH moest zijn.
Frozen schreef:Sammie schreef:Ik zou er niet zo hard achteraan lopen... tegen de tijd dat en of ze überhaupt nl recht inschakelen zwaai je ff met je bewijsje..
tja hun vinden mijn bewijs van vrijwaring niet genoeg bewijs om bezwaar te ondersteunen
Frozen schreef:dit vind ik ook zo vaag:
wij verzoeken u om ons tevens een kopie van het ondertekende verkoopcontract toe te sturen met daarom het kenteken ,de namen en de adressen en gedateerd voor de datum van de overtreder toe te sturen!
wie doet dat nou als jeje auto verkoopt? plus wie zegt dat het dan niet vals is?
Frozen schreef:Sammie schreef:Ik zou er niet zo hard achteraan lopen... tegen de tijd dat en of ze überhaupt nl recht inschakelen zwaai je ff met je bewijsje..
tja hun vinden mijn bewijs van vrijwaring niet genoeg bewijs om bezwaar te ondersteunen
Wie weet heb je wat aan mijn informatie.