Winged schreef:elenaMM77 schreef:Een kamer zoeken, want zoveel reistijd gaat je sowieso opbreken..
studiegenoot van mij was ervan overtuigd, 65 minuten heen, 65 minuten terug, prima te doen..
Onzin, ik heb ook 4 jaar lang heen en weer gereisd met een reistijd van 1 uur en 15 minuten. En ik heb mijn studie gewoon normaal afgemaakt hoor. Binnen de tijd zelfs en met prima cijfers. Dus sowieso.... Neh.
velen kunnen dat niet, ook al lukte jou het wel prima.
ik zeg niet dat niemand dat kan..
maar TS kan het sowieso al niet zonder lichamelijke klachten.
eclair98 schreef:Een hele trein? Hoe groot is die kans nou, winged. Ik snap het helemaal wat je bedoeld, daar is dan ook geen twijfel over mogelijk. Hoe veel ziektes die er ook mogen zijn, de hele trein, van voor tot achteren? En dan heb ik nog niet eens over tassen die niet worden weggehaald.
Sammie, sorry dat ik je vergeten was, had het wel gelezen. Ik doe er oefeningen voor en ben er ook voor naar een fysio geweest. Braces ed, om even op de vraag van Elena terecht te komen, maar je spieren en alles zwakker, dat is ook niet de bedoeling.
Een kamer zoeken is voor de korte tijd niet echt handig en ook met stages is het niet handig.
Braces die je constant draagt is idd een probleem voor je spieren..Maar niet als het alleen is voor bepaalde bezigheden, zoals tijdens de reis..
Ik las dat je op school ging, ik ging daarmee uit van tenminste 4 jaar..
en qua stages.. stages zit je vaak intern, of je zoekt het binnen afzienbare straal toch neem ik aan? dan staat je kamer hooguit tijdelijk leeg..
Maar als niets anders een optie is.. dan zou ik met mijn klacht naar de huisarts gaan en kijken waar hij mee komt. NS zal er niets mee doen.
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 10-12-15 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt