Jolien87 schreef:Redelijk hopeloos dus. Gelukkig zijn we hier snel weg.
Men koopt twee of heeft reeds twee speakers.. Zet deze op vrijdagavond of zaterdagochtend tegen muur van de buren aan, zet rampetampmuziek aan met een extra bassound, cd op repeatknop. Men doet de deur op slot en gaat een weekendje weg. Men komt op zondagavond of maandagochtend weer thuis en zet de muziek uit.
ts.. is het al eens bij je opgekomen dat de buurman die wekker misschien expres een paar uur laat snoozen omdat die muziek 's avonds zo lang door gaat? Als je echt last hebt van die wekker, ga dan open het gebrek aan en begin dus ook zelf met je muziek en eventuele overlast.
. Ze weten dat ze mij overal op kunnen aanspreken. De wekker van mijn buurman gaat elke ochtend, mijn muziek staat niet elke avond hard aan.
Je zegt zelf dat jullie goed contact hebben en jij al meermaals hebt gevraagd of jou muziek zachter moet. Ik vind het om die reden dus niet hypocriet van je als je je buurman gaat vragen of die wekker ook sneller uit mag.
Ik heb in alle tijd dat ik hier woon 1 x een klacht gehad en dat was toen ik mijn verjaardag vierde en ik en vrienden om 01:00 nog buiten met deur open en harde muziek stonden. Dus dat was ook best logisch
Had niet verwacht dat er mensen zouden komen anders had ik mijn buren toen wel even ingelicht

. Voor het zelfde geld zit die man elke keer gezellig mee te swingen of hoort hij het gewoon niet
. Als ik naar mijn eigen woonsituatie kijk kan ik de buren goed horen als ik in mijn slaapkamer ben. Als ik in de woonkamer ben kunnen ze volgens mij nog een bom laten ontploffen, ik hoor ze dan werkelijk nooit.