Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Celiien schreef:Nee niet iedereen heeft t makkelijk. Maar ik vind wel dat je in een slachtofferrol kruipt. Schop onder je kont heet dat. Als je 'van fulltime school incl reizen' al Moe wordt, wat dacht je van de hele dag werken of zelfs de combi leren en werken? Want dan mag je na je werk gewoon lekker nog aan je huiswerk of gaan leren.
Mensen die een uitkering aandragen, voeden we tegenwoordig zo iedereen op? Volgens mij is het nog altijd zo dat je naar school gaat voor een betere baan, en dan een baan hebt om geld te verdienen zodat je dingen kan doen. En dus niet 'ik ga naar school, want dan krijg ik stufi, dus dan kan ik op mezelf'. Nu kan je aan die situatie niks doen, dat snap ik. Maar meer werken kan niet, want je wordt nergens aangenomen. Dat geloof ik eigenlijk niet helemaal, ik denk dat je niet op de juiste plekken zoekt danwel solliciteert.
Fulltime school kan niet, is te prikkelend. Maar bol of BBL wel, terwijl dat 10x zo belastend is?
In de richting waar jij op wil kan ik je nu al zeggen dat als je nu al moe bent, je het niet gaat trekken in t financiële wereldje.
Kan je niet kijken of je de VAVO tussentijds kan doen? En dan daarnaast blijven (meer gaan) werken? zomaar een opleiding lijkt mij niet handig, stufi trekken van de staat, ik heb er mijn mening over maar goed.
Beloven schreef:Heb ik al in meegelopen toen de tijd. CVS is niet perse lichamelijk, ik bedoel meer dat er bv toch iets met mijn nieren is of ed (noem maar wat).