Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat een boel reacties zeg!

PureSG schreef:Wat een boel reacties zeg!
De meeste meubels heb ik momenteel gratis afgehaald, dat verklaard de niet samenhangendheid een beetje denk ik.
Maar weet je wat, jullie hebben hartstikke gelijk! Het oogt nog wat kaal, maar met de tijd komt dat vanzelf goed. En ik ben er enorm blij mee, dus het is prima.
Edit: iemand vroeg wat er met de bank was gebeurt; mijn moeder ging erop ziten.
Samenhang creëer jezelf met gezellige spulletjes en kleurtjes die terugkomen. czarina schreef:Kijkt nog even thuis om zich heen..
Rommelig ogend krijg je pas als je 2 spelende kinderen om je heen hebt denk ik![]()
Heb er al aan zitten denken om speelgoedschuivers aan mijn schoenen te monteren zodat de vierkantemeter voor mijn voeten in elk geval vrij is.
dat mag! Wij hebben er ook smakelijk om gelachen.
PureSG schreef:Wat een boel reacties zeg!
De meeste meubels heb ik momenteel gratis afgehaald, dat verklaard de niet samenhangendheid een beetje denk ik.
Maar weet je wat, jullie hebben hartstikke gelijk! Het oogt nog wat kaal, maar met de tijd komt dat vanzelf goed. En ik ben er enorm blij mee, dus het is prima.
Edit: iemand vroeg wat er met de bank was gebeurt; mijn moeder ging erop ziten.
En het zou nooit in mn hoofd opkomen om dat tegen iemand anders te zeggen
Vind het echt een rare opmerking. Het is toch je eigen huis en jíj moet je er prettig in voelen! Jíj woont er, niet zij! 
Maar ik heb ook maanden met een kale muur gezeten, totdat ik van mn vriendinnetje (die enorm gaaf kan schilderen) een prachtig schilderij heb gekregen die daar nu hangt. Verder ben ik zeker 8 maanden op zoek geweest naar een woonkamerlamp eer ik er één had gevonden naar mn zin. De aankleding komt echt vanzelf wel hoor 
Dat iemand dat durft te zeggen... Ik had in eerste instantie echt een huis vol met spullen op de grond gestapeld in kartonnen dozen voor me, totdat ik de foto's zag
luuntje schreef:Ik vind het vreselijk als mensen een eettafel, bijpassende salontafel en bijpassend dressoir hebben.
. Bij mezelf dan hoor, bij anderen vind ik het vaak wel leuk/grappig. En nee, mijn huis is allesbehalve strak en kaal. Maar heb gewoon zo'n.. Ehm.. "Trekje"

, alle prul van beneden komt daar terecht ^_^ Jelleee schreef:PureSG schreef:Edit: iemand vroeg wat er met de bank was gebeurt; mijn moeder ging erop ziten.
Sorry maar hier moest ik wel even om lachen
Rena100 schreef:Wat ik zou doen, is de salontafel eruit en twee kleine tafeltjes er voor in de plaats. Een beetje zoals dit:
http://www.wonen.nl/images/1745/bijzet-tafel.jpg
En ik zou de bank tegen de muur aanzetten, je TV op de plek waar nu je eethoek staat, en je eethoek op de plek van de TV.