. En nee, ik ben geen 21 meer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En nee, ik ben geen 21 meer
Die is wel 8 jaar jonger en had allemaal guppies van 18 achter me aan maar dat mocht de pret niet drukken. Moet zeggen dat ik dat (als soort van oude doos) zo grappig vond dat het uiteindelijk 1 van mn leukste stapavonden ooit is geweest
Dee_Es schreef:Wat een huismusjes hier allemaal zeg. Mijn katjes overleven oud en nieuw prima zonder mij dus ga toch liever op pad.
Yv_ schreef:Dat dacht ik ook.. Ook al zou ik in een relatie zitten.. No way dat ik met zn tweetjes op de bank ga zitten. En nee, ik ben geen 21 meer
. 
karuna schreef:Klinkt wel leuk. En o ja de kerst is er ook nog,ook die afgelopen jaren in frankrijk doorgebracht met zijn tweeen. Pfff
ben er nog totaal niet aan gewend. Helaas door knie kan ik de camper nog niet lang genoeg rijden. Anders zou ik gewoon weer aftaaien. Yv_ schreef:Dat is waar! Alleen... Het is maar 1x per jaar oud en nieuw... Samen op de bank zitten kan 364 andere dagen in het jaar ook? Hossen en klossen hier ook niet hoor daarvoor komt die 30 nou net weer te hard in de buurt.

Lisitano schreef:Oud en nieuw vind ik juist zo vervelend door die herrie van het vuurwerk en al die mensen die zich al vanaf 5 uur 's middags aan het voltanken zijn, dan moet je nog mensen zoenen die je niet eens zo super goed kent, eehhhllllelelel. Ik heb er niks mee
Dan ga ik liever op een vrijdag- of zaterdagavond goed los met de jagerbombs in de plaatselijke kroeg.
jorika1986 schreef:Ik vind oud en nieuw niet leuk. Veel te laat voor zo'n vroege vogel als ik.
Denk dat ik om een uur of 8 de kippen in de douche zet. Om te zorgen dat niet weer net goed gaat. (paar jaar terug bijna gegrillde kippetjes)
En dan ga ik lekker pitten tot de volgende ochtend.
Haal ik de kippen uit de douche en zet ze weer buiten. Kan ik daarna mooi de douche soppen
Sammie schreef:Catnip schreef:Sammie schreef:Op bed leggen?
Ja, als hij wil slapen in een vreemd huis en met al het vuurwerk
Daar zijn jullie toch zelf bij? Kans bestaat dat ie met vuurwerk even wakker wordt. Gewoon weer terugleggen.. Hij is drie jaar, geen 13!
Kinderen van drie hebben niks te willen. Naar bed is naar bed en daar mee uit. En ja ik heb met aardig wat nichtjes en neefjes ervaring, de aanhouder wint kan ik je vertellen. (ik dus
) BarbaLala schreef:Ik woon in Gelderland.
Ja ik ben de enige die single is, dat is het punt