Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:22

Dat dacht ik ook.. Ook al zou ik in een relatie zitten.. No way dat ik met zn tweetjes op de bank ga zitten :=. En nee, ik ben geen 21 meer :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:27

Ik ben vorig jaar bij mn ouders O&N gaan vieren en uiteindelijk stomdronken met mn zusje in de kroeg beland :') Die is wel 8 jaar jonger en had allemaal guppies van 18 achter me aan maar dat mocht de pret niet drukken. Moet zeggen dat ik dat (als soort van oude doos) zo grappig vond dat het uiteindelijk 1 van mn leukste stapavonden ooit is geweest :+

Nu wel relatie dus voor ideeën voor dit jaar kan ik je helaas niet helpen

Awwijk24

Goh nog niet eens over na gedacht. Ik werkte in de horeca dus altijd gewerkt met oud en nieuw. Heb het al 9 jaar niet gevierd. Helaas loopt zondag mijn contract af en krijg geen vast. Werk wel parttime maar dat is overdag. Hier blijven van de vrienden ook altijd de stelletjes samen dus nog echt geen idee waar ik beland met oud en nieuw!

Sammie

Dee_Es schreef:
Wat een huismusjes hier allemaal zeg ;). Mijn katjes overleven oud en nieuw prima zonder mij dus ga toch liever op pad.

Die van mij zitten gewoon voor het raam te kijken :')
Yv_ schreef:
Dat dacht ik ook.. Ook al zou ik in een relatie zitten.. No way dat ik met zn tweetjes op de bank ga zitten :=. En nee, ik ben geen 21 meer :')

Doen wat jezelf leuk vindt toch? Het idee om te hossen en te klossen trekt mij weer niet, maar we zijn niet allemaal hetzelfde. En dat is maar goed ook :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:31

Dat is waar! Alleen... Het is maar 1x per jaar oud en nieuw... Samen op de bank zitten kan 364 andere dagen in het jaar ook? Hossen en klossen hier ook niet hoor daarvoor komt die 30 nou net weer te hard in de buurt :P.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:37

Ik hou best van een beetje muziek en lol, maar dat stappen, zuipen tussen 16 jarigen en dan nog naar huis moeten fietsen vind ik echt drie keer niks. Maar goed ik ben 30 en dan mag je dat zeggen toch O:)

Maar eerlijk is eerlijk, elk jaar verplicht met familie (en dan bedoel ik echt ooms, tantes, neefjes, nichtjes, oma er ook bij) komt me ook wel eens de neus uit... -O-

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:43

haha dat is het mooie dat ik nu verhuist ben naar zweden, hoef geen excuus meer te verzinnen voor de fam O:)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:44

Tja, hier verplicht huismus omdat wij geen oppas hebben. Ben blij dat ik een man heb die mij niet alleen achterlaat haha.

Dan maar thuis gezellig maken toch? Ik zorg alleen wel dat ik hapjes bestel en avond eten. Oliebollen worden vers gemaakt door de buren en bezorgd haha.

Thuis blijven hoeft echt geen nadeel te zijn. Er is vast wel iemand die iets wilt doen of juist niet.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:57

Sammie schreef:
Catnip schreef:
Als je ook nog weet hoe je een 3-jarige entertaint ben je al helemaal welkom _O-

Op bed leggen?

Ja, als hij wil slapen in een vreemd huis en met al het vuurwerk :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:00

Ik heb ook geen idee wat ik ga doen, afgelopen jaren waren we steeds met camper in frankrijk om de vuurwerk ellende te ontlopen. Dit jaar sta ik er ook alleen voor met een erg panische hond en een die er ook geen fan van is. Beiden ook niet vreemd mens vriendelijk dus ben er nog over aan het nadenken wat ik ga doen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:02

Uhh goede, kerst haat ik ook zo sinds ik alleen ben.
Ik heb nu iemand via Tinder waarvan ik hoop dat het wat gaat worden, dat zou fijn zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:03

Klinkt wel leuk. En o ja de kerst is er ook nog, -O- ook die afgelopen jaren in frankrijk doorgebracht met zijn tweeen. Pfff

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:06

karuna schreef:
Klinkt wel leuk. En o ja de kerst is er ook nog, -O- ook die afgelopen jaren in frankrijk doorgebracht met zijn tweeen. Pfff

:(:)
Ik snap je helemaal.
Op dit moment heb ik enkel een foto gezien van hem, en chatten maar stiekem wil ik gewoon zo graag niet meer alleen zijn.
Hier is het nu ruim een jaar over, he le maal knudde vind ik het. -O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:13

Edit geen idee bokt van de leg?
Laatst bijgewerkt door karuna op 02-12-15 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:14

Zou wel leuk voor je zijn, alleen geen idee of zoiets op korte termijn als gebruikelijk ia dan de feestdagen doorbrengen met elkaar.

Hier nu een paar maanden, 25 jaar zou afgelopen zaterdag zijn geweest. -O- ben er nog totaal niet aan gewend. Helaas door knie kan ik de camper nog niet lang genoeg rijden. Anders zou ik gewoon weer aftaaien.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:14

Yv_ schreef:
Dat is waar! Alleen... Het is maar 1x per jaar oud en nieuw... Samen op de bank zitten kan 364 andere dagen in het jaar ook? Hossen en klossen hier ook niet hoor daarvoor komt die 30 nou net weer te hard in de buurt :P.

In het weekend kun je toch ook gewoon op stap?
Oud en nieuw vind ik juist zo vervelend door die herrie van het vuurwerk en al die mensen die zich al vanaf 5 uur 's middags aan het voltanken zijn, dan moet je nog mensen zoenen die je niet eens zo super goed kent, eehhhllllelelel. Ik heb er niks mee :')

Dan ga ik liever op een vrijdag- of zaterdagavond goed los met de jagerbombs in de plaatselijke kroeg.

Maar goed, ik ben ook wel oersaai hoor :))

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:20

Voor ik het studentenleven indook, vierde ik het bij mijn ouders thuis. Toen ik lid werd van een vereniging, ging ik de jaarwisseling in de soos vieren. Veel bier en om 12 uur sterretjes afsteken, want zo'n softe hippievereniging was het. :)

Op den duur ben ik bij die vereniging weggegaan en niet op een leuke manier. Omdat ik het bij mijn ouders niet meer zo lang uithou (Kerstmis met familie vieren is meer dan genoeg; het zijn lieve mensen maar ik ben het gewoon niet meer gewend), en ik nauwelijks vrienden buiten de vereniging had, vier ik het sindsdien alleen. Nou, eigenlijk vier ik het niet. Ik blijf op tot na twaalven, dat is het wel.

Mocht je me nou zielig vinden: het valt mee. Nieuwjaarsdag vier ik nog steeds met familie en dat wordt ieder jaar gezelliger, nu mijn neef en nicht allebei hun kleine kinderen meenemen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:21

Ik kruip gewoon met Herman Finkers op de bank. Als manlief zich gedraagt, mag hij meekijken :P
En wij vinden het heerlijk om thuis te blijven! Dat wil ik sowieso omdat mijn volierevogels buiten helemaal uit hun plaat gaan door het geknal.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:31

Catnip schreef:
Sammie schreef:
Op bed leggen?

Daar zijn jullie toch zelf bij? Kans bestaat dat ie met vuurwerk even wakker wordt. Gewoon weer terugleggen.. Hij is drie jaar, geen 13!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:33

Lisitano schreef:
Oud en nieuw vind ik juist zo vervelend door die herrie van het vuurwerk en al die mensen die zich al vanaf 5 uur 's middags aan het voltanken zijn, dan moet je nog mensen zoenen die je niet eens zo super goed kent, eehhhllllelelel. Ik heb er niks mee :')

Dan ga ik liever op een vrijdag- of zaterdagavond goed los met de jagerbombs in de plaatselijke kroeg.

Dat laatste klinkt toch een heel stuk leuker dan het eerste. elk jaar is het weer een paasei in de binnestad hier, vooral veel agressie omdat iedereen al vroeg is begonnen met zuipen. Konings- en bevrijdingsdag idem. Er is toch ook geen lol aan om in een stampvolle kroeg te staan waar je nauwelijks je kont kunt keren, laat staan iets te drinken bestellen of naar de wc te gaan.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:34

jorika1986 schreef:
Ik vind oud en nieuw niet leuk. Veel te laat voor zo'n vroege vogel als ik.

Denk dat ik om een uur of 8 de kippen in de douche zet. Om te zorgen dat niet weer net goed gaat. (paar jaar terug bijna gegrillde kippetjes)
En dan ga ik lekker pitten tot de volgende ochtend.

Haal ik de kippen uit de douche en zet ze weer buiten. Kan ik daarna mooi de douche soppen :D

Ik wilde al zeggen "zet ze maar bij mij in de schuur" (mijn kippen hebben als 'hok' mijn stenen fietsenschuurtje) maar dat is denk ik ietsje te ver weg, haha! :+

Komt er bij jou zoveel vuurwerk in de tuin dan?

Over suffe sterretjes... dat doe ik ook al jaaaaren, maar dat komt omdat we altijd vierden bij mijn vriendinnetje en die woont op een pensionstal/manege. Dus vuurwerk zat er voor ons niet aan, dat is sneu voor de poownies.
(en sowieso vond iedereen in het gezelschap het maar geldweggooierij geloof ik)
Laatst bijgewerkt door Amaris op 02-12-15 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:35

Sammie schreef:
Catnip schreef:
Sammie schreef:
Op bed leggen?

Daar zijn jullie toch zelf bij? Kans bestaat dat ie met vuurwerk even wakker wordt. Gewoon weer terugleggen.. Hij is drie jaar, geen 13!

Dat wilde ik ook zeggen :j Kinderen van drie hebben niks te willen. Naar bed is naar bed en daar mee uit. En ja ik heb met aardig wat nichtjes en neefjes ervaring, de aanhouder wint kan ik je vertellen. (ik dus :D )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:37

Dikke kans dat ik bij mijn ouders op de bank zit met de hond en Herman Finkers. :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:41

BarbaLala schreef:
Ik woon in Gelderland.

Ja ik ben de enige die single is, dat is het punt :')

Dat heb ik dus ook in mijn vriendegroep. Gaan ze allemaal hun vriendjes aflebberen, ga ik heel provocerend mijn rechterhand kussen <3

Gelukkig zijn het allemaal feestbeesten dus ik ga naar een techno feest met ze tot in de middag!

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:44

Sammie schreef:
Mijn ideale jaarwisseling? Thuis op de bank de hele avond cabaret en dan ff naar vuurwerk kijken en naar bed. Dat verplichte gekus en gefeliciteer mag van mij gestolen worden :=

Waar is de "like" knop? Helemaal mee eens. :)