zitten idd veel mensen tussen die totaal niet matchen.
miss dat ik mn profiel daar maar eens moet weghalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MevrouwtJ schreef:Ik had op een gegeven moment zoveel matches waarmee ik praatte, dat ik niet meer wist wie wat nou deed en had. Was hij nou degene met hond fred of was hij nou degene die motor reed UHHH. En zo ben ik ook de fout ingegaan dat die gene vroeg uh ik rij geen motor hoor?? Oops.
MevrouwtJ schreef:Ik had op een gegeven moment zoveel matches waarmee ik praatte, dat ik niet meer wist wie wat nou deed en had. Was hij nou degene met hond fred of was hij nou degene die motor reed UHHH. En zo ben ik ook de fout ingegaan dat die gene vroeg uh ik rij geen motor hoor?? Oops.
Ik heb met twee jongens gedate. De eerste was super lief en aardig, 3 dates gehad maar de klik was van beide puur vriendschappelijk.
De tweede ben ik nu alweer 1,5 jaar mee samen! Heeft wel een halfjaar geduurd voordat we echt samen waren, al wilde hij wel wat sneller hihi. Maar daar was ik niet aan toe. Hij heeft netjes gewacht de pop.
Vindt het een leuke manier nieuwe mensen te kennen en je moet echt wel goed filteren. De helft spoort niet.
Queelens schreef:Nou ik had me vanmorgen toch wat. Ik heb twee exen en een van mijn exen kwam me tegen op tinder.. Was daar ff niet zo blij mee maargoed dat is ook weer geregeld was daar al een beetje op voorbereid dat dat kom gebeuren..
Desty schreef:Queelens schreef:Nou ik had me vanmorgen toch wat. Ik heb twee exen en een van mijn exen kwam me tegen op tinder.. Was daar ff niet zo blij mee maargoed dat is ook weer geregeld was daar al een beetje op voorbereid dat dat kom gebeuren..
Beetje hypocriet hè, zelf ook op Tinder zitten![]()
![]()
Niet aanvallend bedoeld he![]()
speedfiets_2 schreef:Ik ben al lang niet meer op tinder geweest. Wat zijn super likes?