Tinder, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:21

ja ik zit ook op tinder idd.

zitten idd veel mensen tussen die totaal niet matchen.

miss dat ik mn profiel daar maar eens moet weghalen :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 00:27

Ik ben erg benieuwd hoe deze match in het echt is, en of ik hem irl te zien krijg.
Tot nu toe klikt het zo goed..

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:40

Tsjah ik was eigenwijs wilde niet, maar dacht laatst, moet het toch maar eens proberen.

Ben mega kieskeurig, maar toch een paar matches, is alleen erg leuk dat ze niks zeggen :p

Zoek alleen in de buurt, anders heeft het voor mij geen nut. Toevallig nu wel in gesprek met een jongen wat erg gezellig is. Dus wie weet. Hoop op een succesverhaal :+

Mijn matches zijn wel via fb bevriend met bekenden, dus dat vind ik iets vertrouwder.

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:25

En weet je al of je hem gaat ontmoeten TS?

Ik heb een half jaar geleden wel eens Tinder aangemaakt, voor een aantal dagen. Had toen wel wat leuke matches en 1 date, maar was echt nog niet toe aan iets serieus en ben niet echt van de losse contacten.

Nu durf ik er niet meer zo goed aan te beginnen, ben er ook nog niet klaar voor denk ik.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 09:18

Leuk TS! Ben benieuwd naar de afloop!
Smirflin: je moet t gewoon doen als je er indd behoefte aan hebt anders niet

Ik heb al best veel matches enzo best erg. Sommige komen echt met de meest bizarre openingszinnen trouwens. Maar op 9/10 ga ik al niet meer in :+
Heb ook al maar van mn profiek gehaald dat ik fotograaf ben want daar kreeg ik soms echt van die zinnen op dat ik dacht eu oke moet ik dit serieus nemen of?? :')

Heb wel een gunstige swipe gemaakt moet ik zeggen maar we gaan het meemaken.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:24

Ik Tinder ook.. Al meerdere matches gedate maar tot op heden nog niets serieus aan overgehouden. Ik vind het wel leuk tijdverdrijf haha.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-15 21:49

Nog niet, maar we chatten nog steeds.
Ik heb wel aangegeven dat het met mijn ex wel erg snel ging, en dat ik met mezelf afgesproken heb rustig aan te willen doen.
Hij geeft aan dat ook te willen maar dat dat tot nu toe elke keer mislukt.
Nou daar ben ik ook het type voor. :')
Maargoed langzaam aan zeg ik wel ja voor een date. :D

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 00:06

Sinds een maand nu weer. Eigenlijk niet zoveel zin in daten, maar had het eerst ook met iemand toen had ik ook niet zoveel zin in de date, toch was ik achteraf blij, vond hem erg leuk, is helaas niets geworden uiteindelijk.
Nu dus weer helemaal 'opnieuw' begonnen en weer hopen dat ik een leuk persoon tegen komen. Inmiddels weer drie dates gehad.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 00:12

Hier nog een tinderaar! Super leuke app, vermaak me er goed mee.
Ook verschillende dates gehad en leuke contacten aan over gehouden. Veel van mezelf te weten gekomen op wat voor soort jongens ik val :D

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 00:22

Arg tinder is zo naar :P
Mn huisgenootje heeft echt een hele leuke vriend gevonden die goed bij haar past maar ik zelf heb er niet echt goede ervaringen mee. Mensen zijn uberhaupt online zo anders dan in het echt.

En die stomme begin gesprekken zijn altijd zo hetzelfde en deprimerend.

:P nee voor mij niet meer

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 10:27

Ik had op een gegeven moment zoveel matches waarmee ik praatte, dat ik niet meer wist wie wat nou deed en had. Was hij nou degene met hond fred of was hij nou degene die motor reed UHHH. En zo ben ik ook de fout ingegaan dat die gene vroeg uh ik rij geen motor hoor?? Oops.

Ik heb met twee jongens gedate. De eerste was super lief en aardig, 3 dates gehad maar de klik was van beide puur vriendschappelijk.

De tweede ben ik nu alweer 1,5 jaar mee samen! Heeft wel een halfjaar geduurd voordat we echt samen waren, al wilde hij wel wat sneller hihi. Maar daar was ik niet aan toe. Hij heeft netjes gewacht de pop :).

Vindt het een leuke manier nieuwe mensen te kennen en je moet echt wel goed filteren. De helft spoort niet.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 12:27

Ik heb nu ineens ook heel veel matches en gesprekken en mannen die willen afspreken _O-

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 13:54

MevrouwtJ schreef:
Ik had op een gegeven moment zoveel matches waarmee ik praatte, dat ik niet meer wist wie wat nou deed en had. Was hij nou degene met hond fred of was hij nou degene die motor reed UHHH. En zo ben ik ook de fout ingegaan dat die gene vroeg uh ik rij geen motor hoor?? Oops.

_O- Dit heb ik ook gehad.. Of dat ik iets verteld had en niet meer wist tegen wie en dat ik dan zei van ja dat heb ik je toch laatst verteld, terwijl dat dan tegen een hele andere kerel was :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 14:28

MevrouwtJ schreef:

Ik heb met twee jongens gedate. De eerste was super lief en aardig, 3 dates gehad maar de klik was van beide puur vriendschappelijk.

De tweede ben ik nu alweer 1,5 jaar mee samen! Heeft wel een halfjaar geduurd voordat we echt samen waren, al wilde hij wel wat sneller hihi. Maar daar was ik niet aan toe. Hij heeft netjes gewacht de pop :).

Vindt het een leuke manier nieuwe mensen te kennen en je moet echt wel goed filteren. De helft spoort niet.

Haha herkenbaar.. Had er op een gegeven moment zoveel dat ik t niet meer bij kom houden dus heb de meeste maar afgekapt (genegeerd eigenlijk) en de leukste er tussenuit gevist (hoop ik) daar ben ik nu al een paar dagen mee aan het appen.

Wel leuk zeg dat jullie nu samen zijn.

Nou ik had me vanmorgen toch wat. Ik heb twee exen en een van mijn exen kwam me tegen op tinder.. Was daar ff niet zo blij mee maargoed dat is ook weer geregeld was daar al een beetje op voorbereid dat dat kom gebeuren..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 14:38

Queelens schreef:
Nou ik had me vanmorgen toch wat. Ik heb twee exen en een van mijn exen kwam me tegen op tinder.. Was daar ff niet zo blij mee maargoed dat is ook weer geregeld was daar al een beetje op voorbereid dat dat kom gebeuren..

Beetje hypocriet hè, zelf ook op Tinder zitten :7 :D

Niet aanvallend bedoeld he :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 14:52

Ik heb me ook prima vermaakt op tinder. Een paar leuke maar ook een paar rampzalige dates gehad :') een gast rook wel heel hard naar frituurvet en een meidje die alleen over zichzelf kon praten. Ja dag :wave:

Ik kwam ook een ex van me tegen beschrijving die er bij stond klopte niet bij haar zoals ik haar ervaren heb :=

Ik heb wel een tinder look a like succes verhaal(OkCupid ). Ik had het voor de gein aangemaakt, lekker schaamteloos. Schenen wat minder weirdos op te zitten. Ik had de volgende dag al een aantal matches. Ik stond er nog niet zo voor open maar toen ik mijn vriendin tegen kwam het klikte best goed in ons gesprek. Zijn naar de starbucks en vervolgens de film geweest. Onze gezamelijke liefde voor starbucks en haat voor nederlandse muziek heeft de vlam ontwaakt :+: nu zijn we alweer zeven maandjes bij elkaar.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 16:59

Desty schreef:
Queelens schreef:

Beetje hypocriet hè, zelf ook op Tinder zitten :7 :D

Niet aanvallend bedoeld he :)

Haha van mij mag die op tinder zitten hoor geen probleem. Maar hij heeft dingen gedaan in en na onze relatie die niet kunnen en nu zag die weer een reden om contact met mij op te nemen en te vragen of we een keer konden afspreken. Dat was niet zon slim plan...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 18:15

Ik vind het vooral erg komisch om te zien hoe sommige mensen denken dat ze zich leuk profileren (spoiler: dat doen ze dan echt niet :+ ). Ineens krijgt het begrip 'basic b*tch voor niet alleen het vrouwelijke geslacht een hoop meer betekenis. Ben ik trouwens de enigste die die 'Super Likes' enorm wanhopig vind over komen :+

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 18:30

Ik ben al lang niet meer op tinder geweest. Wat zijn super likes?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 18:36

speedfiets_2 schreef:
Ik ben al lang niet meer op tinder geweest. Wat zijn super likes?

Een like maar dan super haha. Krijgt degene aan de andere kant van de lijn ook te zien '... Heeft je een superlike gegeven' en dan kan je een like terug geven of niet.

Ik heb t 1x gedaan bij iemand die verrekte knap was :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 18:42

En het vakje word blauw :+ 't Is eigenlijk een soort van extra foute openingszin erin gooien ofzo :Y)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-15 19:08

Zucht.
Laat ik zo zeggen hoe hij er nu uit ziet herken ik hem niet van de profielfoto.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 20:05

Ai maar wel gezellig TS?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-15 20:50

Ja.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 21:42

Mmm niet heel positief dus? :=
Lijkt me ook wel lastig hoor als iemand totaal anders is dan je had verwacht.