Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
enny schreef:sallandval schreef:Ik begin te begrijpen waarom 80% van het westerse drinkwaterverbruik op gaat aan douchen... met een elektrische deken heb je het ook warm, kost 15 euro en is per saldo heel wat voordeliger dan een paar minuten langer douchen per dag.
Dat was ook mijn eerste gedachte, wat een waterverspilling zal dat zijn zeg...
Maar me telefoon onder de douche zou ik niet aan durven haha. Overigens zit er ook een glazen want tussen de douche en wastafel 
Kan ik nog langer douchen! 
En idd wel een puntje van aandacht, het is in theorie mogelijk om van buitenaf je camera te bedienen (nu heb ik geen front camera dus saai uitzicht) als je wordt gehackt. Dus wie weet kom je zelf nog een keer op youtube :p

Schrok me dood in eerste instantie en dacht dat ik nieuwe telefoon kon kopen. Tot ik mij bedacht dat je met dat ding behoort te kunnen zwemmen, hij lag toch al onder water en na de eerste check of die het nog deed gelijk maar gecheckt of die inderdaad ook kan filmen en foto's maken onder water. Gaf leuke foto's!
Zo heeft mijn nichtje zich ook een keer prima vermaakt met mijn telefoon in de vijver van mijn oom en tante, foto's maken van de vissen onder water. 

En ik heb hem al sinds mei oid!
.
.
.