Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Ehh, 'schuld' ligt in dit geval bij de TS omdat ze de voorwaarden niet goed gelezen heeft. Het verzendbewijs treft geen blaam.
De halve wereld staat in de fik en jij hebt je boeken 1 dag te laat? Nou nou. 
Courses schreef:Jemig sorry maar waar kan je je druk om makenDe halve wereld staat in de fik en jij hebt je boeken 1 dag te laat? Nou nou.
Mooi klaar met die site
) en elk pakketje is steeds op tijd geleverd, en ik woon dan nog wel in belgië
Andra_S schreef:Ik zou me er niet al te druk over maken… zonde van je humeur en energie, toch? Misschien blijft Bol hiermee inderdaad in gebreke, nou ja, so be it. Het wordt wat anders als je een hele week moet wachten of het helemaal niet geleverd wordt. Maar het blijft irritant, natuurlijk. Vooral als je erop gerekend had, dat snap ik ook
gisteren wat voor mijn neefje besteld. Net al een mail gehad da het is verstuurd

Silvia schreef:Natuurlijk weet ik ook wel dat er belangrijkerer zaken in de wereld zijn dan een boek die niet op de beloofde dag bezorgd wordt.
Maar het gaat me er vooral om dat er flink wordt geschermd met allerlei loze beloftes.
Niet alleen bol.com maar ook bij andere (internet) winkels.
[ [url=m/fRPpjV.png]Afbeelding[/url] ]
Kwam vanmiddag voorbij op FB en vind ik hier wel toepasselijk.![]()
Helaas was het boek niet in de winkel te koop (bij 2 winkels gekeken).
Ik heb er nog extra goed op gelet of het boek echt de volgende dag geleverd zou worden en dat stond erbij.
Nu blijkt dat op de algemene pagina je wel op de levertijd kunt klikken en meer info krijgt over eventuele vertraging maar bij de boekomschrijving zelf niet.
Ook al is PostNL in gebreke dan nog heb ik daar niets mee te maken want bol.com belooft wat. Dat zij het bezorgen uitbesteden aan een derde partij betekent niet dat bol.com zich achter een ander kan verschuilen.
En volgens mij is het elk jaar rond deze tijd druk. Anticiperen misschien?
Normaal gesproken laat ik een pakketje bezorgen bij een afhaalpunt. Helemaal nadat een pakketje in de stromende regen bij de voordeur was gelegd.![]()
Gelukkig zat er een waterdichte hoes voor een hondenkussen in dus in dit geval geen probleem maar ik had er niet aan moeten denken dat er wat anders in had gezeten wat niet tegen regen kan.
Maar aangezien het boek via brievenbuspost geleverd zou worden leek het me net zo handig om het gewoon thuis te laten bezorgen. Niet dus...
Hopelijk wordt het boek dinsdag bezorgd.
Dat staat in die mooie voorwaarden die niemand leest
Zoe_97 schreef:nogmaals, zij beloven niets, zij geven een indicatieDat staat in die mooie voorwaarden die niemand leest