Lesbisch, maar..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 03:49

Danique_G schreef:
Koetjesreep schreef:
Ik heb 't al gehad. Ik heb geen enkel problemen met de piemels, wel met de personen die ze dragen :') maar ik ben wel al met een vriend in bed beland na mijn coming out.

Deze uitspraak gaat half vrouwelijk nederlands (les)bi maken :') :')

Ik moet zeggen dat ik wat bi trekjes heb. Maar kan nou niet zeggen: He ik ben bi. Ik denk wel eens oohh wat een leuke meid, maar heb nou niet het gevoel dat ik een relatie met een meid wil ofzo. Maar dat heb ik ook niet met jongens :+

Ik ken een lesbisch meisjes. Wel beetje stereotype. Toen zij uit de kast kwam waren alle meiden meteen panisch dat zij mogelijk op hen zou kunnen vallen. Hallo, als je op zaterdagavond de billenshake doet in de plaatselijke kroeg zijn er ook mannen die op je kunnen vallen. Dus niet zo mekkeren. Mensen zijn zo kortzichtig af en toe.

Ik val echt niet meer op mannen hoor, ik zie mezelf echt niet (meer) in een relatie met een man :') maar ik heb geen enkel probleem met hun piemels, wat sommige vrouwen wél hebben :D

Vroeger had ik een 'gemiddelde' aantrek van jongens. Ze dansten met mij en 'probeerden' mij te kussen. Sinds mijn coming out, denk ik dat ik me anders gedraag, want ik ben niet van stijl veranderd ed, maar ik heb bijna geen aantrek meer van jongens. Sporadisch komen ze nog wel eens dansen, maar dan kijk ik gewoon even raar en leg ik 't uit, dan zijn ze snel genoeg weg :D

ElineS

Re: Lesbisch, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 04:50

Ik heb er zo'n hekel aan als ze zeggen "Je weet het pas zeker dat je niets met mannen wilt, als je het toch eens geprobeerd hebt. En als je het geprobeerd hebt dat wil je vast niet anders."

Dan zeg ik altijd "Je weet toch niet zeker dat je hetero bent als je het eens geprobeerd hebt met een man/vrouw ;) Dus, ga maar lekker proberen!"

Alleen ben ik dan bi en heb ik beide geprobeerd haha. Maar in het begin wilden mensen het nog wel eens tegen me zeggen.. En het word nog vaak genoeg gezegd tegen andere mensen. Deze opmerking, over het uitproberen voordat je het echt weet, word ook vaak genoeg tegen homo's gezegd. Bah.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 05:44

Danique_G schreef:
Ik vraag mij iets af. Hetero vrouwen hebben soms wel eens de neiging om met wen andere meid te eindigen (onder mom van bicurious of zwaar onder invloed)
Kunnen lesbisch dat ook hebben met mannen? Van goh, hoe voelde dat ook alweer. Of toch de vodka die om de hoek komt?

Ja! Ik heb al sinds mijn 17e een vriendin, dus het is er nooit van gekomen, maar als ik single zou zijn lijkt het me wel interessant om een keer met een man in bed te duiken. Maar ja, ik weet niet of ik het ook echt zou kunnen doen want ik gruwel wel een beetje bij het idee. Misschien geblinddoekt? :')

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 09:47

Haha mooi topic.
Dat filmpje, briljant :')

Hier zijn mensen wel vaak verbaasd dat ik op vrouwen val. Maar verder nooit rare opmerkingen ofzo.

Soms voor de grap naar mij en mn vriendin toe wie is dan t mannetje hahaha. Maar dat verwachten ze dan al niet eens serieus antwoord op.

Nu is het wel behoorlijk duidelijk vaak dat mijn vriendin en ik een erg grote kinderwens hebben. Dus daar krijgen we wel vaak vragen over. Hoe we dat dan gaan doen enzo. Vind t alleen maar leuk om over te hebben :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 09:57

Schijnbaar zie ik er wel uit als lesbi (huh?) want er is mij wel eens voorzichtig gepolst of ik misschien een vriendin had. (Lees: Ik ben vrijgezel, er is weinig over mijn liefdesleven te melden want die is er simpelweg amper, ik draag ook wijdere truien zo nu en dan (mode...). Echter: Ik ben best wel hetero _O- (ok, en ik smijt met gewichten en zit regelmatig van top tot teen onder de modder door obstakelruns :+ "Tomboy" :+) Detail: Ik val op mannen met baardjes :+

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 09:58

Ik vind t onzin.
T komt vaak voor en juist als je echtals een dame gekleed ben en lesbi dan trekt dat vaak toch neer postieve reacties (m8jn ervaring).
Zelfs in de 'sexindustrie' werden we vaker met 2 vrouwen gehuurd door 1 man. En zeurde ze ook niet ze vonden het juist opwindend. In video clips zie je het toch ook continu?

Ik snap die mensen niet die t erg 'raar' vinden

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:07

Tja zo heeft ook weer de andere kant dat ik gemerkt hebt dat veel lesbische vrouwen niet kunnen snappen dat een vrouw totaal hetero is en dus niet eens bischierig is... :Y)

Helaas heb je in deze maatschappij nou eenmaal met vooroordelen te maken, gewoon niks van aantrekken en lekker je leven, leven zoals jij het wilt!!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:27

ugh, begin er niet over, die domme opmerkingen.
Ik zelf ben bi.

Ooit op een eerste date met een jongen (wat echt niks was dus) ''na mij val je wel weer op mannen :j ''
Uhh.. nee.

En inderdaad, elke meid op de wereld denkt ineens dat je verliefd op hun bent. En als je dan zegt dat dat niet zo is en ze niet eens je type zijn, dan zijn ze beledigd..

heb ook een keer meegemaakt, niet met mijzelf, maar een ander meisje die lesbisch is.
op ruiterkamp liepen we spooktocht, en iedereen liep hand in hand (wat je doet als je bang door een bos loopt.) Maar toen hoorde ik dus de volgende ochtend gesmiespel:
''Iel die *naam* hield mijn hand vast, weten jullie dat ze lesbisch is?''
Dingen in die trant.
Daar word ik wel zo boos van he.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:34

HOI AMKE

Het is heel herkenbaar hoor! Ik ben zelf bi, maar mensen verwachten dat nooit. Daarbij komt dat ik al een aantal jaren een vriend heb, dus tja... Ik vertel het ook nooit aan mensen. Die kijken me altijd heel vreemd aan als ik een vrouw lekker noem. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:42

''Wie is dan de man in jullie relatie?''
Nou, bij voorkeur niemand. Dat is een beetje het punt...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:56

Zelf wel hetero, maar als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die mensen die zogenaamd tolerant zijn. Je kent ze vast wel, die beginnen met "ik heb niks tegen homo's hoor...MAAR..." :+

"Ik heb niks tegen homo's hoor, maar ze moeten er nu ook niet mee te koop lopen op straat"
"Ik heb niks tegen homo's hoor, maar ze moeten er niet zo openlijk mee lopen pronken"
"Ik heb niks tegen lesbiennes hoor, maar ik wil wel niet dat de juffrouw in de klas haar geaardheid vernoemd"
"Ik heb niks tegen lesbiennes hoor, maar ik hoef niet te zien hoe ze elkaar een (deftige) kus geven".
Maar als een heterokoppel over straat loopt en elkaar een zoen geeft, dan is er natuurlijk geen enkel probleem.

Eh, nee hoor je bent inderdaad erg openminded :+ .

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:06

Mensen die dan zeggen: 'o dat had ik niet verwacht bij jou..' Sinds dat ik heel trots op mijn geaardheid ben is mijn standaard reactie: 'Damnit, ik zweer dat ik vanochtend een regenboog op m'n voorhoofd heb getekend.'

Ook de mensen die gelijk bang zijn dat je verliefd op ze bent...uhm, nee, sorry. Of die gelijk reageren met: 'ik weet zékér dat ik hetero ben hoor!' (natuurlijk, tot een paar jaar terug was ik daar ook héél zeker van :+ ). Ook mensen die willen weten hoe we dan seks zouden moeten hebben, alsof dat hun zaken zijn :').

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:22

Ik vind zoenende koppels in het openbaar (op uitgaans gelegenheden uitgezonder) sowieso Super vies. Of ze nou homo, bi of hetero zijn.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:57

Nou dat dus.. aflebberen doe je maar lekker thuis.. Dat hoef ik van niemand te zien.

Citaat:
En inderdaad, elke meid op de wereld denkt ineens dat je verliefd op hun bent. En als je dan zegt dat dat niet zo is en ze niet eens je type zijn, dan zijn ze beledigd..
Over vooroordelen gesproken, zeg...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:05

Ik denk dat weinig mensen aflebberen willen zien, maar dat hoort imo ook niet onder een deftig kusje. Of krijg je ook walgingsgevoelens als je twee mensen op straat even vlug "smak" de lippen tegen elkaar ziet duwen of hand in hand rondlopen? Maar dan nog heb je het over dat je niemand zo op straat wil zien rondlopen, en niet specifiek "maar homo's moeten datzelfde niet doen hé!" :+ .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:19

De term deftige kus kennen we in Nederland niet zo :+ Hand in hand lopen is sowieso al wat anders dan zoenen...

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:32

Nee ik heb het echt over een flink potje tongworstelen. Een kus en al dat soort dingen heb ik geen problemen mee.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:33

Sammie schreef:
De term deftige kus kennen we in Nederland niet zo :+ Hand in hand lopen is sowieso al wat anders dan zoenen...

Mensen die elkaar een kus geven vind ik schattig. Uitgebreid tongzoenen hoeft van mij ook niet hoor haha

En tja ts, mensen die je niet begrijpen lekker laten banketstaaf. Of je moet zin hebben om hun vooroordelen de wereld uit te helpen maar daar zou ik geen zin in hebben. Waar bemoeien ze zich mee zeg

Ik zou zelf denk ik geen relatie kunnen hebben met een vrouw, maar als een leuke jongedame met ons meedoet geniet ik er bijna meer van dan mn vent :P
Weet je wat raar is? Mensen die geilen op bebloed maandverband of p&p sex. Maak jij je nou maar niet druk :P. Haha.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:37

Ben zelf ook bi, merk maar al te vaak dat mensen zogenaamd 'tolerant' zijn.
Waar ik me ook dood aan kan ergeren zijn de lesbiennes/homos (ook hetero's!) die denken dat bi-seksueel zijn niet kan en dat als je een relatie met de ene hebt, je niet meer op het andere valt.
Zoals een vriendin laatst: "Nu je een vriendje hebt ben je zeker niet meer van de meisjes of wel?"

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:38

Volgens mij laat dit filmpje exact al die foute opmerkingen zien die hier genoemd worden. :')

Zelf ben ik... tja, wie zegt het. Op het moment voel ik mij hetero, ik voel me ook absoluut aangetrokken tot vrouwen maar ik zie mezelf er (nog) niet écht verliefd op worden. Wel durf ik te wedden dat er zeker meer dan 1 vrouwen op de wereld rondlopen waar ik absoluut verliefd op kan worden.
Wel zitten er veel lesbische en bi vrienden in mijn vriendengroep waar het dan ook gewoon meer dan normaal is, maar de opmerkingen die ik hier hoor, heb ik wel eens vaker voorbij zien komen. :=

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:39

Sonja schreef:
Ik krijg dergelijke opmerkingen nooit, maar ben ook een stuk ouder dan jij dus misschien durven ze niet ofzo? Of ik zie er zo gevaarlijk (of besmettelijk :D ) uit, dat kan natuurlijk ook :=

Er is niets mis met mannen. Je valt er alleen niet op. Makkelijk terug te spiegelen ook richting degene die zo'n opmerking tegen je maakt. Laat die maar uitleggen wat er mis is met zijn/haar eigen geslacht, en vraag eens hoe zijn/haar partner daar dan tegenaan kijkt.

Wat wij in bed doen is niet echt?
Ehhhhh.... :? Hebben ze gekeken met een juryteam voor het oordeel ofzo? En hebben ze een definitie van 'echt'?
Leuke tegenvraag: "DUS jullie seksleven bestaat louter uit penetratie?" Lijkt me verrekte saai...
Geniet vooral van de rode kop aan de overkant en het gestotter en weer vooral niet te bescheiden om ze aan te raden ook eens andere handelingen te proberen ;)

Hoe hoort een lesbo er eigenlijk uit te zien, volgens zo iemand?
Ik heb schouderlang zwart haar met krullen, en mijn vrouw heeft lang blond haar. Beiden lopen we niet in overalls, we hebben 1 'lieve' en 1 sportieve auto ipv een bakfiets (dat verwachten ze dan toch ook?), zijn allebei vies van lichaamsbeharing en handelen daar ook naar (jaja er zijn mensen die denken dat potten hun okselhaar zo'n beetje kunnen vlechten en dat ze hun benen nooit scheren) en zonder makeup zie je me ook niet vaak buiten lopen. Ben ik zeker ook een slechte lesbo in hun ogen? :D
O en hoeveel tassen ik heb zeg ik nooit in het openbaar want dat zijn er ook genant veel <LOL>

Met andere woorden: lach er om ;)

:')

Mijn moeder is na 20 jaar huwelijk gescheiden en nu samen met een vrouw. Je moet soms de koppen eens zien als je dat verteld aan mensen om je heen :+

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:41

Danique schreef:
''Wie is dan de man in jullie relatie?''
Nou, bij voorkeur niemand. Dat is een beetje het punt...

:')

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:43

Jij hebt al problemen met lesbisch zijn.... Ik viel stijl achterover toen mijn homoseksuele vrienden zeiden dat ze biseksuele mensen niet vertrouwden wat betreft hun voorkeur. Ze zeiden:"Je bent of dít of dát. Je kan niet allebei zijn."
Toen ik vroeg of dat ze snapten dat dit in essentie hetzelfde is als een heteroseksueel die zegt dat homoseksualiteit niet kan voorkomen, omdat er alleen 'dít' is, keken ze me raar aan.

Bekrompenheid komt overal voor denk ik dan maar.

edit: zie dat meer mensen dit opvalt.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:00

Dat filmpje _O-
En die heb ik ook wel eens gezien ja, zunzuncito, homos/lesbiennes die dan bi's niet snappen of accepteren.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:02

Dit zegt niets over jou blijf gewoon wie je bent. Dit zegt alles over de kortzichtige mensen die dit soort domme uitspraken doen. :j