Danique_G schreef:Koetjesreep schreef:Ik heb 't al gehad. Ik heb geen enkel problemen met de piemels, wel met de personen die ze dragenmaar ik ben wel al met een vriend in bed beland na mijn coming out.
Deze uitspraak gaat half vrouwelijk nederlands (les)bi maken![]()
Ik moet zeggen dat ik wat bi trekjes heb. Maar kan nou niet zeggen: He ik ben bi. Ik denk wel eens oohh wat een leuke meid, maar heb nou niet het gevoel dat ik een relatie met een meid wil ofzo. Maar dat heb ik ook niet met jongens![]()
Ik ken een lesbisch meisjes. Wel beetje stereotype. Toen zij uit de kast kwam waren alle meiden meteen panisch dat zij mogelijk op hen zou kunnen vallen. Hallo, als je op zaterdagavond de billenshake doet in de plaatselijke kroeg zijn er ook mannen die op je kunnen vallen. Dus niet zo mekkeren. Mensen zijn zo kortzichtig af en toe.
Ik val echt niet meer op mannen hoor, ik zie mezelf echt niet (meer) in een relatie met een man
maar ik heb geen enkel probleem met hun piemels, wat sommige vrouwen wél hebben 
Vroeger had ik een 'gemiddelde' aantrek van jongens. Ze dansten met mij en 'probeerden' mij te kussen. Sinds mijn coming out, denk ik dat ik me anders gedraag, want ik ben niet van stijl veranderd ed, maar ik heb bijna geen aantrek meer van jongens. Sporadisch komen ze nog wel eens dansen, maar dan kijk ik gewoon even raar en leg ik 't uit, dan zijn ze snel genoeg weg
Dus, ga maar lekker proberen!"
(ok, en ik smijt met gewichten en zit regelmatig van top tot teen onder de modder door obstakelruns
''
Hebben ze gekeken met een juryteam voor het oordeel ofzo? En hebben ze een definitie van 'echt'?