Ongeval. Mijn geliefde autootje per Total

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

beatje

Re: Ongeval. Mijn geliefde autootje per Total

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:35

Owww,dat is echt erg !Eigenlijk heb je gewoon nog geluk gehad dat je niks mankeert.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:46

Zoe_97 schreef:
ik ben allesinds erg opgelucht te lezen dat ik niet de enige ben die zo'n fout maakt... nu denk ik constant had ik maar... dan was het niet gebeurd, maar dat is atuurlijk onzin achteraaf. Maar ik heb hier zeker over geleerd.

Dit heb ik ook gehad. Als ik mijn opeltje had gepakt. Dan had ik de grote poort open moeten doen en had ik die auto gemist, iig in de bocht. De auto die achter me reed zou dan voor me gereden hebben.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 20:49

dit dus. Als mijn paard zijn deken niet kapot was, dan had ik hem niet op stal gelaten met een niet-waterdichte deken. en dan had ik geen hooinetten meer gevuld. Dan was ik dus 10 inuten eerder daar geweest. Als de zadelpasser om 2 uur ipv om 1 uur was gekomen zoals eerst afgesporken, dan was ik gewoon nog op stal geweest tijdens deze regen/sneeuwbui...

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:50

Nu even een reactie als bijzitter.

We weten dat we in fout zijn, we hadden onze ruitenwissers op. En waren rustig aan het rijden.
Ik moet zeggen dat ik zelf als een chauffeur een wilde bras ben en ts een zeer rustige chauffeur.

Ik herinner me zelf maar vaag het accident. Ik weet dat ik nog op tijd heb geroepen pas op! Maar zij was toen al aan het remmen. En het volgende moment was ik ruik brand kom uit de auto.
Op mijn sokken in de regen naar buiten gekropen want ik was mijn voeten aan het verwarmen omdat ze zo zeiknat waren. Wel snel terug de auto in gekropen om mijn schoenen te gaan nemen :') .

De persoon wat ts benoemt wat ons is komen helpen weet ik zelfs niet meer. Ik ben een stukje kwijt. Blijkbaar had die persoon nog gevraagt als de ambu nodig was waarop ik zelf nog heb gezegt nee joh dat moet niet :')

We zijn er goed vanaf gekomen dat is belangrijkste. Ik ben op dit moment wel een smurfje maar dat trekt wel weg.

Een slipcursus goh ik heb dit zelf gevolgd en ik denk niet dat dit verschil had gemaakt in deze situatie.

Ik herinner me vaag dingen en ga dit dadelijk ook nog met ts opnemen wat mss een heel andere kijk op de zaken kunnen geven. Maar aangezien ik dit niet zeker weet ga ik dit ook nog niet openbaar zetten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:58

TS wel even een vraag want dit zou evt voor problemen kunnen zorgen bij de verzekering. Ik begrijp dat de auto op je moeders naam staat, ben jij degene die er voornamelijk in reed?

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:05

lifaya schreef:
TS wel even een vraag want dit zou evt voor problemen kunnen zorgen bij de verzekering. Ik begrijp dat de auto op je moeders naam staat, ben jij degene die er voornamelijk in reed?

Auto staat idd op haar moeder haar naam.
Normaal gezien geeft dit geen problemen voor de verzekering. Omdat ze niet veel/zelden met deze auto rijd omdat ze ook op kamers zit in Brussel.
Daarom staat ze niet als hoofdbestuurder

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 23:07

kimz_angel schreef:
lifaya schreef:

Auto staat idd op haar moeder haar naam.
Normaal gezien geeft dit geen problemen voor de verzekering. Omdat ze niet veel/zelden met deze auto rijd omdat ze ook op kamers zit in Brussel.
Daarom staat ze niet als hoofdbestuurder

dit dus. mijn moeder is hoofdbesturder en mijn oma bijbestuurder. volgens de verzekering moet ik niet ingeschreven staan. mijn oma gebruikt e auto voornamelijk door de week en ik voornamelijk in het weekend

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:21

Dan is dat idd prima. Pas als jij hoofdgebruiker bent is het fout

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 17:16

hier is net een verzekeringsman langs geweest omdat hij van de politie nog geen verklaring had gekregen (natuurlijk niet, ik heb nog altijd niets van de politie gehoord).
Hij zij dat de verzekering de kosten van de tegenpartij volledig vergoed, maar dat wij 146 euro terug moeten betalen aangezien ik jonger dan 23 ben :/

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 18:49

Mied, het kan iedereen gebeuren :(:) glad en slecht zicht, waarschijnlijk zomerbandjes op de wagen, dan is je remweg gewoon langer.
Hopelijk trekken de blauwe plekken snel weg en kun je weer rijden.
Autootjes als de jouwe zien er snel ingedeukt uit :\

Slipcursusje zou geen kwaad kunnen voor iedereen trouwens.

Enne, Belgen en hun richtingaanwijzer :roll:
Geen idee hoe ze dat bedenken maar in de regel remmen ze eerst en gerust in 1 keer flink en dan als ze de bocht om gaan vinden ze de richtingaanwijzer.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:19

Veel beterschap TS, gelukkig heeft niemand hier iets ernstig aan over gehouden.

Die blauwe plekken trekken wel weer weg, en over een paar maanden ben je het al bijna vergeten. Je kon hier niks aan doen, en je zal in de toekomst vast voorzichtiger zijn :o

Ik laat trouwens wel altijd winterbanden opleggen, dat is toch een extra veiligheid :)