Een hele spannende afsluiting van een periode...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Een hele spannende afsluiting van een periode...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 22:06

Tita, 54 vond ik zelf ook te weinig :j Ik voelde me ook vrij slap. Nu met 56 (scheelt maar 2 kilo) is het opeens een heel verschil, vooral qua gevoel. Er moet zeker niet meer af.

Ik sport nog wel 5 keer per week, puur ook omdat ik anders mijn energie niet kwijt kan :') en ik werk thuis, dus dan is het even fijn in de sportschool met mensen om je heen. Ik probeer nu weer alles te eten, maar vind dat nog erg moeilijk. Ik heb een hele tijd dingen als snoep, ijs, pizza etc verbannen en nu moet ik dat echt opnieuw leren eten. De controle vasthouden om af te vallen was geen probleem, maar nu die controle ook weer los durven laten is moeilijk dan het lijkt! Het gaat stapje voor stapje steeds beter en ik leer echt weer van eten te genieten :j

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:08

Wauw, knap hoor!!

Kwa gewicht nu, ik ben 1.67m en ik weeg ook 56kg. Volgens mijn bmi heb ik zelfs overgewicht dua daar kun je op afstand echt geen oordeel over geven.

Echt respect voor wat je hebt bereikt, je bent ook echt weer een mooie vrouw!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:14

Jeetje nogmaals super goed dat je gewoon bent begonnen! Heel knap. Hoop dat je nu ook lekker geniet van alles wat je wel weer kan etc. :)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:33

Oh, ik lees mee in je vogel topic, maar dit wist ik niet van je.
Wat een ongelofelijk knappe prestatie zeg! Echt geweldig dat je dit voor jezelf voor elkaar hebt weten te knokken. Diep,diep, díep respect!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:56

Wauw, respect!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:14

Jeetje, wat een verschil zeg! :oo
Super, en ik hoop dat je anderen met je verhaal weet te inspireren!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 01:26

XxDiandraxX schreef:
Wauw, knap hoor!!

Kwa gewicht nu, ik ben 1.67m en ik weeg ook 56kg. Volgens mijn bmi heb ik zelfs overgewicht dua daar kun je op afstand echt geen oordeel over geven.

huh? :') jij kan nooit overgewicht hebben volgens je BMI. dan moet je iets verkeerd hebben ingevuld :)) Jij mag met jouw lengte gewoon 70 kilo wegen... Dan zit je nog in het gezonde gewicht.

TS, echt wat ontzettend knap!!! Ik doe het je niet na,,,, echt een aplausje! _/-\o_
Ik moet ook afvallen, al is het maar 10 kilo (ben 1.60 en weeg nu 80, maar met 70 kilo zie ik er gewoon ontzettend goed uit, het hangt af van hoe de bouw is van de persoon. Met 52 kilo was ik behoorlijk mager wat ik woog tot mijn 17e) maar dat afvallen is zwaar! nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet vreselijk gemotiveerd ben momenteel, maar hoop wel dat het mij gaat lukken :')

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 01:48

:wow: :wow:

Je bent niet terug te herkennen !!!!
Wat ben je mooi nu!!

Ik kende je verhaal al van bokt.
Het blijft ontzettend knap!
Heel bijzonder.

+:)+

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 02:06

lifaya schreef:
XxDiandraxX schreef:
Wauw, knap hoor!!

huh? :') jij kan nooit overgewicht hebben volgens je BMI. dan moet je iets verkeerd hebben ingevuld :)) Jij mag met jouw lengte gewoon 70 kilo wegen... Dan zit je nog in het gezonde gewicht.

TS, echt wat ontzettend knap!!! Ik doe het je niet na,,,, echt een aplausje! _/-\o_
Ik moet ook afvallen, al is het maar 10 kilo (ben 1.60 en weeg nu 80, maar met 70 kilo zie ik er gewoon ontzettend goed uit, het hangt af van hoe de bouw is van de persoon. Met 52 kilo was ik behoorlijk mager wat ik woog tot mijn 17e) maar dat afvallen is zwaar! nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet vreselijk gemotiveerd ben momenteel, maar hoop wel dat het mij gaat lukken :')

Ik zeg ook niet dat ik moet afvallen he.. ;) ik ben tevrede maar mijn bmi is echt te hoog, heb ik niet zelf berekend maar de huisarts.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 02:18

Jeez, ik herkende je niet op de eerste foto :o

Respect!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 02:56

BMI zegt ook niet alles. Dik, dun, als jij maar lekker in je vel zit en Cayenne vind haar gewicht bij haar, de 56 fijn. En is ook een prima gewicht.

Maar wauw wauw wauw. Wat geweldig gedaan. Wanneer komt het blad uit? Dan ga ik hem kopen. Vind het echt super. Je kan ontzettend trots zijn op jezelf. Echt een inspiratie. Dat je met goed eten en bewegen er ook gewoon echt kan komen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 03:21

het gaat absoluut om waar je je lekker bij voelt :) maar 56 kilo op 1.67 lengte is niet een te hoog BMI :P dat is een BMI van 20 en je mag max een BMI van 25 hebben en minimaal een BMI van 18 om in een gezond gewicht te vallen volgens de BMI dan he :P Maar zoals ik al zei, ik voel mijzelf het beste als ik 70 kilo weeg, dat is nog een BMI van 27 maar dan voel ik mij gewoon uiterst gezond :) Daar gaat het met name om. Het is per persoon afhankelijk. Als TS zich goed met haar gewicht voelt dan is dat gewoon fantastisch, daar gaat het om!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 04:18

Wauw!!! Diep respect

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 07:35

Bedankt voor de lieve reacties allemaal! Ik zit het met kippenvel te lezen :o

ElineS, ik denk dat het blad woensdag in de winkels ligt. Het is blad nr 47 :j

Lifaya, zo is het inderdaad. Het gaat erom hoe goed je je voelt bij je gewicht. Op mijn zwaarste punt woog ik ongeveer 161 kilo (kan zelfs nog iets zwaarder zijn, maar ik ben na 2 weken afvallen pas gaan wegen). Ik kon geen vijf minuten lopen zonder buiten adem te raken en had heel veel last van mijn gewrichten. Dat kan ik me nu amper meer voorstellen. Ik moet nu bijna iedere dag sporten omdat ik mezelf anders qua energie in de weg zit :P

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:08

Wat goed van je! Echt heel knap dat je zoveel discipline hebt (gehad) om op eigen kracht zo ver te komen.

Wat moet er (letterlijk en figuurlijk) een last van jouw schouders af vallen zeg!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:15

Wauw wat geweldig!! Heel veel respect voor jou!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:46

Wow dat is bijna tweederde van jezelf! Ongelofelijk en helemaal zelf! Knap hoor! Respect.

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:59

Holy crap! 106 kg is echt heel veel!
Hoe heb je dat psychisch dan aangepakt? Ook daar geen begeleiding in gehad?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:21

Zo hé, wat een enorme verandering!

Held!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:44

:wow: waauw wat een verandering, respect :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:53

Wauw diep respect dat jij jezelf gewoon 'herpakt' hebt en gewoon ben begonnen met afvallen. Heel knap, echt petje af. Daar kunnen veel mensen inspiratie uit putten! Waaronder ikzelf! Topper.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:55

Wauw je bent gewoon een heel persoon kwijt in gewicht! Bizar, wat ontzettend knap dat je de knop hebt kunnen omzetten en de kracht hebt gevonden om vol te houden!

En wat betreft de pizza's en ijs, het hoeft natuurlijk niet dat weer te gaan eten, het is veel gezonder dat te laten staan uiteindelijk, dus ik zou me niet zoveel zorgen maken om dat los laten :P je lijf geeft je misschien ook duidelijk aan dat het het prettigst functioneert met gezonde voedingsproducten?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:55

Respect Cayenne!
Ik vind het zo knap dat je dit zelf hebt gedaan want ik weet hoe moeilijk het is en daarom mag je er des te trotser op zijn!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:57

Mallow ze is gewoon mijn twee dochters bij elkaar kwijt!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 10:04

Jemig wat een prestatie!
Top zeg :)