Ik sport nog wel 5 keer per week, puur ook omdat ik anders mijn energie niet kwijt kan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxDiandraxX schreef:Wauw, knap hoor!!
Kwa gewicht nu, ik ben 1.67m en ik weeg ook 56kg. Volgens mijn bmi heb ik zelfs overgewicht dua daar kun je op afstand echt geen oordeel over geven.
Echt respect voor wat je hebt bereikt, je bent ook echt weer een mooie vrouw!
lifaya schreef:XxDiandraxX schreef:Wauw, knap hoor!!
Kwa gewicht nu, ik ben 1.67m en ik weeg ook 56kg. Volgens mijn bmi heb ik zelfs overgewicht dua daar kun je op afstand echt geen oordeel over geven.
Echt respect voor wat je hebt bereikt, je bent ook echt weer een mooie vrouw!
huh?jij kan nooit overgewicht hebben volgens je BMI. dan moet je iets verkeerd hebben ingevuld
Jij mag met jouw lengte gewoon 70 kilo wegen... Dan zit je nog in het gezonde gewicht.
TS, echt wat ontzettend knap!!! Ik doe het je niet na,,,, echt een aplausje!![]()
Ik moet ook afvallen, al is het maar 10 kilo (ben 1.60 en weeg nu 80, maar met 70 kilo zie ik er gewoon ontzettend goed uit, het hangt af van hoe de bouw is van de persoon. Met 52 kilo was ik behoorlijk mager wat ik woog tot mijn 17e) maar dat afvallen is zwaar! nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet vreselijk gemotiveerd ben momenteel, maar hoop wel dat het mij gaat lukken