Ik voelde me ook vrij slap. Nu met 56 (scheelt maar 2 kilo) is het opeens een heel verschil, vooral qua gevoel. Er moet zeker niet meer af. Ik sport nog wel 5 keer per week, puur ook omdat ik anders mijn energie niet kwijt kan
en ik werk thuis, dus dan is het even fijn in de sportschool met mensen om je heen. Ik probeer nu weer alles te eten, maar vind dat nog erg moeilijk. Ik heb een hele tijd dingen als snoep, ijs, pizza etc verbannen en nu moet ik dat echt opnieuw leren eten. De controle vasthouden om af te vallen was geen probleem, maar nu die controle ook weer los durven laten is moeilijk dan het lijkt! Het gaat stapje voor stapje steeds beter en ik leer echt weer van eten te genieten

Jij mag met jouw lengte gewoon 70 kilo wegen... Dan zit je nog in het gezonde gewicht.
ik ben tevrede maar mijn bmi is echt te hoog, heb ik niet zelf berekend maar de huisarts. 
dat is een BMI van 20 en je mag max een BMI van 25 hebben en minimaal een BMI van 18 om in een gezond gewicht te vallen volgens de BMI dan he