Shadow0 schreef:Volgens mij is dit iets waar we weer ouderwetse (of nog beter, nieuwerwetse) vakbonden bij nodig hebben - die samen het belang van de bezorgers verdedigen. Alleen win je dat niet, want als individuele postbezorger sta je zo buiten. Maar gezamelijk zouden er misschien redelijkere regels en tijden en tarieven opgesteld kunnen worden.
Dat het klepje dichtdoen lastig is geloof ik eigenlijk niet echt. Ik heb ook ooit foldertjes gelopen, en dat viel echt mee. (En die krengen met veren zijn soms een stuk erger en kosten meer tijd.)
ik zeg niet dat het lastig is, maar het kost meer tijd. k had bijvoorbeeld iets meer dan 1.200 bussen. als ik dat aantal keer ene klepje moest dichtklappen koste me dat gewoon aanzienlijk meer tijd. Dit zeiden mijn collega's wiens vaste job dit is ook. Die met veertjes zijn makelijk eens je de kunst doorhebt. Maar zon simpel brandkastvormig ding met vooral een grote gleuf zonder klep zijn nog de leukste
) vakbonden bij nodig hebben - die
Heb blijkbaar ooit de fout gemaakt om het pakket aan te nemen en dat is nu blijkbaar een vanzelfsprekendheid.

Sommige bezorgingen worden 'ergens tussen 1 en 5' gedaan, dan ga je toch niet de hele godganse dag thuis zitten wachten of het 'misshien' bezorgd word en anders is het je eigen fout?