Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
funnyhorses schreef:Ik heb dus nooit iemand iets misdaan, heb alleen maar geholpen en klaargestaan voor anderen en dan krijg ik dit.
Ik vind dit heel moeilijk en heb ook al veel gehuild uit frustratie-onmacht en boosheid. Heb geprobeerd te praten en heb om uitleg gevraagd maar ik word dus afgedankt als een oude schoen.
funnyhorses schreef:@ desiree
Ik gun mijn broer alle discipline op de wereld echt waar want dat heeft hij ook heel hard nodig.
Maar ik kan er gewoon niet met mn verstand bij dat hij ons smeekt hem te helpen met zn auto omdat hij zwaar rood staat en dan daarna in alle rust verteld dat hij gaat sporten wat geld kost!
Ga rennen dat is ook sport en kost niks!
Zoiets vertel je toch niet aan degene waar je zielig hebt lopen doen om geholpen te worden?
Hij heeft toen beloofd dat hij alles zou uitpluizen en een stappenplan zou maken om uit die schulden te komen.Daar wou ik hem zelfs bij helpen.
Hij is zelfs op kosten van anderen uitgebreid carnaval gaan vieren. Vijf dagen erop los gezopen! Is dat een vent?
Hij had beter vijf dagen kunnen kelneren in de kroegen!
Maar das altijd zijn manier geweest en mijn moeder heeft het altijd ondersteund die stomkop.
Zo ging dat vroeger al als ik wou zwemmen met vriendinnetjes dan moest ik zelf zorgen voor geld door bij de boer te werken,hij hield zn handje open.
Hij had alle vrijheid, ik moest eerst debiele klussen doen voor ik mocht gaan. Wou ik op tijd gaan zwemmen moest ik bijv. eerst de mesthoop met de riek opgooien.
Het was zelfs zo erg dat als s nachts onze honden aansloegen buiten dat ik wakker werd gemaakt om buiten te controleren was er was.
Achter mij ging dan de deur op slot he!
Het brave prinsenkind sliep lekker door uiteraard.
Allemaal dingen die niet normaal zijn dat zie ik nu ook.
Moet er nuet aan denken om zoiets mijn kind aan te doen brrrr gatverrr.
Ook nare verbale verwensingen waren aan de orde hij stond dan te lachen.
Mn zus doet dat ook van die nare misselijke steken onder water geven. Geef je dan contra loopt ze hysterisch weg.
Vermoeiend allemaal pffff
Hevonen schreef:Weet je, ik snap jouw onvrede met deze situatie heel goed en het is zeker tijd om er wat aan te veranderen, maar ik lees ook heel veel woede, jaloezie en agressie van jouw kant. Dat maakt het allemaal niet makkelijker, niet voor hen, maar ook niet voor jezelf.
Probeer het een beetje los te laten, want het beheerst zo te horen je hele leven. Zoek, indien nodig, daar wat hulp bij. Het kan enorm opluchten om het allemaal eens van je af te praten.
grr alsof het kind de beurs van oma meeneemt.
ik moest me zo verbijten he!!!