Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En om nu weer 300 euro uit te geven voor een nieuwe een maatje kleiner is me even iets te gek.
anneliesdj schreef:Heeft iemand ervaring met lightinthebox?
Rena100 schreef:Ik moet zeggen dat ik zelf toch wel weg ben van deze jas hoor: link
Maar ik heb zelf een aantal jassen, eentje van de primark, dat is echt mijn warmste jas, en die was maar 35 euro. Die heb ik al 2 seizoenen gebruikt en ziet er nog steeds mooi uit, alleen de stiksel binnenin laten los, maar verder is ie nog helemaal prima en lekker warm. Misschien kan je daar eens kijken, maar ik moet wel zeggen dat ik de primark de laatste tijd niet zo leuk vind.
http://www.blue-tomato.com/nl-NL/product/Naketano-Knastrologin+II+Coat-302159255-dark+blue/
Hij is, zit en staat gewoon fantastisch! Heerlijk gevoerd en een leuke kraag. Kon 'm niet laten hangen. (En past ook ideaal op lange mensen)
IK HEB EEN JAS
)
Relien schreef:Rena100 schreef:Ik moet zeggen dat ik zelf toch wel weg ben van deze jas hoor: link
Maar ik heb zelf een aantal jassen, eentje van de primark, dat is echt mijn warmste jas, en die was maar 35 euro. Die heb ik al 2 seizoenen gebruikt en ziet er nog steeds mooi uit, alleen de stiksel binnenin laten los, maar verder is ie nog helemaal prima en lekker warm. Misschien kan je daar eens kijken, maar ik moet wel zeggen dat ik de primark de laatste tijd niet zo leuk vind.
Ik vond hem ook erg gaaf tot dat ik op deze site er een model in zag .. zie wel dat ie tegroot is voor het model maar vind hem gelijk niet meer zo leuk..http://www.blue-tomato.com/nl-NL/product/Naketano-Knastrologin+II+Coat-302159255-dark+blue/
. Shanna schreef:Mag ik hier ook een jassenvraag stellen?
Ik ben al jaren opzoek naar een lange winterjas. Wel een unieke, goed warm, bij voorkeur met de kleur rood.
Ik had een super mooie fijne winterjas zie foto, maar na ruim 8 jaar is hij toch echt tot op de draad versleten. De afgelopen 3 jaar heb ik echter geen jas kunnen vinden die er bij in de buurt komt dus dit is al het 4e jaar dat ik opzoek ben, en mn oude kan nu echt niet meer... Iemand die tips heeft?
(Het liefste zou ik de zelfde jas opnieuw kopen, maar dat is helaas onmogelijk gebleken)
Dit was mn oude jas..
[ [url=m/GStMpr.jpg]Afbeelding[/url] ]