Het drama dat winterjas heet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Het drama dat winterjas heet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 02:04

Heeft iemand ervaring met lightinthebox? Is dat een beetje fatsoenlijk spul wat ze verkopen?
Zie daar wel veel leuke jassen maar er staat dan niet precies bij wat het materiaal maar alleen bv wolmix.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 08:21

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 08:58

Sizzle schreef:
Ik heb na laaaaaaang zoeken bij de Welkoop (ja, je bedenkt het niet) een hele fijne nette, lange winddichte, waterdichte warme jas gevonden +:)+
Ging eigenlijk voor konijnenvoer. :D

Edit: typo

Inderdaad Boerenbond/Welkoop.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:14

Geen idee hoeveel geld je over hebt voor een winterjas.
Ik heb het snel koud en dan ook echt ijskoud.
Nu een jas van Wellensteyn gekregen. Zalig warm.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:16

Ik heb een jas van bench, helemaal vrij van dierlijk materiaal (zit heel gauw leed achter), en het is de warmste jas voor het net die ik ooit heb gehad. Ben een onwijze koukleum, jassen gehad van €700, vol dons en weet ik het, maar deze (van €150) doet het 'm... :)

Blue_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:32

Ik heb een Jas van hoodlamb. Het is een dure jas maar hij gaat dan ook lang mee. Heb nog nooit zo'n warme jas gehad. Hij is nog milieuvriendelijk gemaakt ook :j

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:42

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:54

Winterjassen zijn echt drama. Ik heb een zware allergie voor wol, dus dat mag al niet in een jas zitten, daarbovenop ben ik een verschrikkelijke koukleum.
Jarenlang geprobeerd iets naar mijn zin te vinden, maar niks was warm genoeg.
Ben vorig jaar voor bij de paarden voor een stiklelijke bomber van BR gegaan, en dat is de warmste jas die ik ooit gedragen heb, hij heeft geen paard gezien.
Dit jaar dan maar terug een bomber gekocht, hoewel dat echt niet bij mijn figuur past, en ook geen zicht is bij mijn langere truien maar ik heb geen kou niet meer.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:05

Ik heb een jas van modstrom. Zijn ook iets duurder maar echt heerlijk warm en leuke modellen :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:08

Mijn winterjas is van Gstar. Zijn heel prijzig maar zo heerlijk warm en mooi!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:56

Heeft iemand ervaring met lightinthebox?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:25

Ik heb deze van ANWB, echt achterlijk tevreden mee! Super warm, staat leuk en helemaal water en winddicht!
http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/kled ... l?color=20

@Anneliesdj: Ja ik, valt allemaal heel klein (chinese maten) dus je moet echt gaan meten (en dan nog een maatje groter dan dat je meet), en kans op importkosten en belasting die je aan de deur moet betalen. Voor mij 1x en nooit weer

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:27

VILA! Betaalbaar, waterdichte hebben ze ook, zeker warm en leuke vrouwelijke modellen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:36

Ik moet zeggen dat ik zelf toch wel weg ben van deze jas hoor: link

Maar ik heb zelf een aantal jassen, eentje van de primark, dat is echt mijn warmste jas, en die was maar 35 euro. Die heb ik al 2 seizoenen gebruikt en ziet er nog steeds mooi uit, alleen de stiksel binnenin laten los, maar verder is ie nog helemaal prima en lekker warm. Misschien kan je daar eens kijken, maar ik moet wel zeggen dat ik de primark de laatste tijd niet zo leuk vind.

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:39

anneliesdj schreef:

Heb daar wel eens een telefoonhoesje besteld, alleen geen rekening gehouden met de gevolgen omdat het uit het buitenland komt, een tijdje later lag de rekening van de douanekosten of zoiets dus bij mij in de brievenbus :=
Dus daar moet je wel rekening mee houden, verder geen problemen ermee gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:42

anneliesdj schreef:

Volgens mij staat die site niet al te best bekent. Chinees spul vooral, veeeel te lange levertijden e.d..
(Ik pin me er niet op vast, maar even googlen moet je verder helpen)

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 15:21

Rena100 schreef:

Maar ik heb zelf een aantal jassen, eentje van de primark, dat is echt mijn warmste jas, en die was maar 35 euro. Die heb ik al 2 seizoenen gebruikt en ziet er nog steeds mooi uit, alleen de stiksel binnenin laten los, maar verder is ie nog helemaal prima en lekker warm. Misschien kan je daar eens kijken, maar ik moet wel zeggen dat ik de primark de laatste tijd niet zo leuk vind.

Ik vond hem ook erg gaaf tot dat ik op deze site er een model in zag .. zie wel dat ie tegroot is voor het model maar vind hem gelijk niet meer zo leuk.. -O- http://www.blue-tomato.com/nl-NL/product/Naketano-Knastrologin+II+Coat-302159255-dark+blue/

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 15:27

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 15:28

anneliesdj schreef:

Mini in The box wel, maar echt enorme levertijden. Allemaal Chinees spul, dus ik zou de gok niet wagen om daar te bestellen hoor.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 18:50

*\o/*IK HEB EEN JAS *\o/*

Voor nu eigenlijk nog wel te warm zelfs dus ze zoektoch naar een tussen jas gaat van start.

Maar het is een jas vn america today geworden. Had hem online ook al gezien maar kon totaal geen pasvorm inschatten.

Hij is zwaar maar heerlijk warm. En echt heel basic. Dacht niet dat ik daar op zou vallen.
http://www.america-today.com/nl/jennife ... wwodgEUDYw

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:11

Mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 23:46

Mag ik hier ook een jassenvraag stellen?

Ik ben al jaren opzoek naar een lange winterjas. Wel een unieke, goed warm, bij voorkeur met de kleur rood.

Ik had een super mooie fijne winterjas zie foto, maar na ruim 8 jaar is hij toch echt tot op de draad versleten. De afgelopen 3 jaar heb ik echter geen jas kunnen vinden die er bij in de buurt komt dus dit is al het 4e jaar dat ik opzoek ben, en mn oude kan nu echt niet meer... Iemand die tips heeft?

(Het liefste zou ik de zelfde jas opnieuw kopen, maar dat is helaas onmogelijk gebleken :') )

Dit was mn oude jas..
Afbeelding

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 12:32

Heb je wel eens op asos gekeken? Buitenland zorgt toch snel dat het minder voorkomend is dan winkels in Nederland. Wel geweldige ja die je nu hebt!!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:53

Relien schreef:
Rena100 schreef:

Ik vond hem ook erg gaaf tot dat ik op deze site er een model in zag .. zie wel dat ie tegroot is voor het model maar vind hem gelijk niet meer zo leuk.. -O- http://www.blue-tomato.com/nl-NL/product/Naketano-Knastrologin+II+Coat-302159255-dark+blue/

Op die foto's is het net een hobbezak :\.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 14:05

Shanna schreef:
Mag ik hier ook een jassenvraag stellen?

Ik ben al jaren opzoek naar een lange winterjas. Wel een unieke, goed warm, bij voorkeur met de kleur rood.

Ik had een super mooie fijne winterjas zie foto, maar na ruim 8 jaar is hij toch echt tot op de draad versleten. De afgelopen 3 jaar heb ik echter geen jas kunnen vinden die er bij in de buurt komt dus dit is al het 4e jaar dat ik opzoek ben, en mn oude kan nu echt niet meer... Iemand die tips heeft?

(Het liefste zou ik de zelfde jas opnieuw kopen, maar dat is helaas onmogelijk gebleken :') )

Dit was mn oude jas..
[ [url=m/GStMpr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb mijn rode bij de otto vandaan: http://www.otto.nl/product/10014612100/ ... color=rood
Misschien dat ze voor jou ook iets hebben? Hoewel ik zo'n ruitje eigenlijk nog nooit ergens heb gezien.