Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verwarring alom.
nu heb ik me neergelegd bij 6 november
Dus die ken je dan al.
) Daar heb ik hem verteld hoe ik in het leven sta enzo (zal niet de eerste zijn die wegrend om wie ik nou ben
) en met die info een week naar huis gestuurd en radiostilte gehouden.
We lagen ook direct goed bij elkaars families.
Ietsje sneller dan 'gebruikelijk' haha maar we zijn er gelukkig helemaal klaar voor en happy mee!

hoe durfden ze mij tegen hem aan te duwen.
oops haha. Dit ook om persoonlijke redenen. Toen uiteindelijk toch weer aan het daten geslagen en hij is altijd gek op me geweest en ik wist ook dat het van mij kant moest komen dat ik toch wel klaar was voor een relatie.
..
?
.
.
)
ondertussen al bijna 3 weekjes verder en het gaat super tussen ons. We hebben 20 oktober gemarkeerd als onze datum, omdat we toen voor het eerst gezoend hebben.
Toen we een jaar of 15 waren elkaar eens ontmoet bij een gemeenschappelijke vriend, daarna uit het oog verloren tot we beiden 21 waren.
De maandag erop vroeg hij of ik zijn vriendinnetje wilde zijn, waar ik direct volmondig 'ja' op heb gezegd. Nog geen moment spijt van gehad en inmiddels 3 jaar bij elkaar.
Daarna naar Walibi, was nog veel leuker. Afgelopen 13 December hadden we onze 3e date, we gingen op stap in Groningen. Was super gezellig, ijn en om 3 uur s'nachts bij hem op de bank zei die ineens:Nu vraag je er om! En zoende hij me. Op mijn vraag of we nu iets hadden, vroeg hij: Wil je dat dan? Nu is 14 december onze datum. We zijn nu een jaar verder en ik ben op zoek naar een baan in Groningen, en er zijn samenwoont plannen. De daar bijbehorende katten zijn nog niet gekocht maar hebben al wel namen xD
Dat heeft drie en een half jaar geduurd.