Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kelly_ann schreef:Maar het is wel zo, je kán bonsai kweker worden!
Desnoods vanuit een bijstandsuitkering. Je leven stopt daar niet.
Wat wil je? Wat kan je? Hoe kom je daar?
Verwachten van de instanties dat ze je leven beter maken zit er niet bij. Ze kunnen je hooguit voorzien van een klein inkomen.
bigone schreef:Ook al kunnen ze geen oorzaak vinden,feit ligt er dat ts al ruim anderhalf jaar ziek thuis is en mochten ze haar niet geloven dan was ze er allang uitgewerkt. Ts moet maar aan één ding denken op dit moment en dat is haar gezondheid. Kan maar zo zijn dat ze zich via het uwv om kan scholen naar een baan met minder lichamelijke inspanning. Nu dom doorgaan met werken onder pijnstilling, daar heeft ze toch echt alleen zichzelf mee op de lange duur. Ik zal de laatste zijn om misbruik van dit soort zaken goed te keuren, maar het lijkt me dat ts aan de andere kant zit, doorgaan tot het echt fout gaat.
bigone schreef:Maak je niet te druk, weet niet hoe goed je gebekt bent maar iemand even meenemen zodat er een getuige bijzit is niet verkeerd.
) Kelly_ann schreef:Ik heb het helemaal gelezen, en het is misschien kort door de bocht. Maar je werk is nu te zwaar en daardoor niet leuk.
Een baan is niet het belangrijkste, maar een goed leven hebben wel. Ik zou dus zeggen. Stap over de schaamte en wees niet bang voor een uitkering. Je kan vanuit een uitkering vast iets vinden dat je aankan,en waar je je goed bij voelt.
Dàt heb je zelf in de hand!
[url]Dus wat wil je? Wat kan je? Hoe kom je daar[/url]?
jesito schreef:Kwita, dank je wel voor je uitleg.
Dit is ook mijn ervaring hoor en dat is ook waarom ik me daar zo druk over maak.
Op vandaag keuren ze je alleen af als je je hoofd al onder je arm draagt.
Ik ben nu alles op papier aan het zetten, ieder symptoom tot in detail.
Dat gooi ik de dokter vrijdag voor zijn neus, morgen moet ik weer bloed prikken.
Maar ben bang dat er nooit een diagnose komt.