Jullie 2015 en wat voor 2016?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 14:42

Leuk dat er weer leven is !

Citaat:
n 2016 verwacht ik

-weer gewicht eraf

-werk

-rijbewijs

-mijn eigen auto

-ook een eigen afgekeurde luchtballon

Gewicht was er af en nu weer op :') ,heb tot september bij een boer g e werkt en nu net weer begonnen bij de slager. Helaas theorie niet gehaald dus ook geen rijles geen auto en helaas ook mijn eigen stinkballon niet :( (wel bijna :') )

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:54

Esmee_98 schreef:
Ik heb niet echt tegenslagen gehad in 2015, alleen was het ook zeker geen bijzonder jaar:
- Eindexamen gehaald en begonnen met mijn nieuwe opleiding
- Hele leuke zomer gehad, veel races gezien! Zelf ook veel gereden. :)
- Leuke mensen leren kennen

En ja gek veel meer is er niet gebeurd eigenlijk :')

2016:
- Mezelf verbeteren in mijn sporten
- Rijbewijs halen
- Misschien wil ik het NK of de Red Bull Kartfight gaan rijden, maar daar ben ik nog niet over uit
- Goed mijn best doen op school zodat ik de opleiding versneld kan doen
- Verder lijkt mij het leuk om stage te lopen bij een autodealer :)

Niet heel veel van dit is uitgekomen, maar we hebben wel gelachen _O-
Ik doe mijn opleiding wel versneld! Verder heb ik een hele leuke andere stage gevonden en super mooie kansen gekregen :)

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:31

Felicity2511 schreef:
In 2016 (hoop ik):

- Mijn examen halen.
- Verder met leren.
- Veel ondernemen met de pup.
- Vakantie naar Engeland.
- Afvallen.
- Gezondheid en geluk voor mijn familie en de dieren.

Niet veel van gelukt. Pup kregen we ziek mee en is na 2 weken terug gegaan naar de fokker, die haar heeft laten inslapen.

2017:

- Korte trip naar Florida
- Leuke zomervakantie
- Verder met leren
- Hopelijk nog zo lang mogelijk genieten van mijn gerbils en van mijn hond
- Afvallen
- Oud zeer verwerken en met frisse moed verder gaan

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:53

Janine1990 schreef:
Ik heb geloof ik wel een goed jaar gehad :)
Januari begonnen met mijn huidige wedstrijdpaard. Vanaf daar werd het alleen maar beter. :D
Inmiddels L2 met 7 winstpunten. Het doel is om er dit jaar nog 3 bij te rijden en in januari/februari M1 te starten.
Ik hoop volgend jaar september dan toch een flink eind op weg te zijn in het M2. En als we goed ons best doen zelfs de punten voor het Z te hebben.

Verder dit jaar na driekwart jaar afscheid genomen van een collega *\%/* Waar ik NOOIT meer mee te maken wil hebben. Wat een vreselijke vent. Dus dat was ook een enorme opluchting.
Toen ik me realiseerde dat ik niet genoeg verdiende om op mezelf te kunnen ben ik gaan solliciteren, ik hoop stiekem voor het eind van het jaar nog weg te zijn. Maar dat gaat vast niet meer lukken. Dus dat is ook een doel voor 2016 en ook om dan een hypotheek te kunnen krijgen. Al dan niet met steun van m'n ouders. Dit jaar moest ik accepteren dat ik als oudste het langst thuis woon. Maar dat is inmiddels wel aardig gelukt. First world problems :')

En verder bestaan mijn plannen vooral uit mijn geluk voortzetten en mezelf blij blijven maken. :)

Leuk om te bekijken weer zeg!

Mijn plannen voor 2016 zijn deels gelukt... We zijn inmiddels M2+3, enige vertraging liepen we op door in een team te stappen als reserve. Echter hebben we nooit reserve kunnen zijn door blessures. Paard heeft wel onwijs veel showervaring opgedaan en gisteren hebben we voor het eerst in het buitenland opgetreden. Hoe gaaf! Dan volgend jaar maar Z starten :P

Mijn werk lukte niet voor het eind van het jaar. Ik vond niet op tijd nieuw werk, maar mijn contract werd niet verlengd (omgezet naar onbepaalde tijd) toen mijn baas hoorde dat ik had gesolliciteerd. Eind januari werd ik dus werkloos. Kort daarop werd ik geopereerd aan mijn keelamandelen, of het restje dat ooit is blijven zitten (sindsdien niet meer ziek geweest *\o/* ). Daarna hoorde ik ook nog dat mijn baas mij niet mijn transitievergoeding wilde geven. Wat ik heel lastig vond, maar ik overtrof mezelf en haalde de transitievergoeding alsnog binnen!
Binnen een maand was ik weer aan het werk, via een uitzendbureau weliswaar. Onwijs leuke collega's en ik wil heel erg graag terug! Het kan dat dit ook inderdaad gaat gebeuren... Kost nog wat tijd helaas...
Inmiddels niet werkloos geweest, meteen weer aan het werk gekund.

Die hypotheek heb ik nog niet, maar is aanstaande! Nieuwe constructies voor uitzendkrachten zorgen ervoor dat ook die een hypotheek kunnen afsluiten.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:13

Als ik terug kijk op 2015 Heb ik er maar 1 woord voor: ruk.

Familie
- mijn vriend verloor zijn geliefde opa, de condoleance was op mijn verjaardag
- mijn hond van 18 jaar oud werd ingeslapen
- mijn oma overleed na een lange lijdensweg van ruim een jaar
- mijn geliefde hond, mijn allesje werd ingeslapen... Nog steeds kapot van.

School
- BEC herkansing voor de vierde en vijfde keer niet gehaald
- uitgeloot voor de gekozen minor
- geen stage kunnen vinden

Paarden
- favoriete manege Paarden zijn helaas weg.

Wel een aantal hele leuke feesten, verjaardagen en hoogtepunten gehad
Familie
- een hele lieve vriend die dit jaar op zichzelf gegaan is

Paarden
- 3 keer eerste en 1 keer tweede geworden met individueel paardrijden
- 1e geworden met carrousel rijden + de ereprijs

School
- een andere minor met een leuke opdracht gevonden, past alleen niet goed bij mijn studie.

In 2016 hoop ik minder afscheid te hoeven nemen. En om vooral weer te kunnen genieten van mijn vriendje, familie, vrienden en dieren. Met hopelijk een diploma op zak!

__Sannne

Re: Jullie 2015 en wat voor 2016?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 06:34

Mijn 2016 was best uhm.. anders. 2016 is het jaar dat ik belangrijke keuzes heb gemaakt waardoor ik nu in Nieuw Zeeland woon.

In januari ontmoette ik mijn vriend
In februari werden we "officieel" een stel
In maart besloot ik terug te komen naar Nieuw Zeeland na mijn examens
In april eindigde mijn stage hier
In mei heb ik door heel Nieuw Zeeland gereisd
In juni was ik weer terug in Nederland en heb ik mijn examens gehaald
In juli ben ik weer terug gevlogen naar Nieuw Zeeland, ben gaan samenwonen met mijn vriend en full time aan het werk gegaan bij mijn stage bedrijf

Ik hoop alleen dat dit jaar niet met een domper afloopt. Ik ben namelijk aan het wachten tot/of mijn visum wordt goedgekeurd. Is dat niet het geval dan moet ik het land eerst uit. Dus lekker stressen nu!