Verliefd op scharrel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:34

listiglistje schreef:
Gucci_ schreef:
Ik begrijp niet waarom een man dan eerst leuk en enthousiast gaat doen. Als ik een date heb met iemand en ik vind hem toch niet zo leuk, dan zeg ik dat, desnoods via een wa of sms berichtje om hem niet te kwetsen.
Maar je gaat toch niet na 7 dates opeens verdwijnen, je weet niet wat je een ander daarmee aandoet...

Voor jou is er weer een ander, nieuw vlees :o hij is gewoon op je uitgekeken....

Hij zei vanaf het begin eerlijk dat hij geen relatie met je wil.
Je wist waarvoor hij kwam (sex) en is je daarom ook geen verantwoording verschuldigd!

Dat jij wel gevoelens hebt voor deze man en allerlei antwoorden wil, is niet zijn probleem, maar jouw probleem.

Laat het los en ga aan jezelf werken, want je eigenwaarde is volgens mij erg laag,
anders reageer je niet zo zoals je doet, het klinkt ook erg naief allemaal.

Hier mee eens,laat het los hij is vanaf t begin duidelijk geweest

Zonnetje81

Re: Verliefd op scharrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:40

Als hij een scharrel is hoeft hij niks te zeggen of verantwoorden. Mijn gevoel zegt dat hij een ander heeft. Ik zou duidelijk vragen of hij het contact wel of niet zit zitten. Maar dan nog is de verhouding scheef. Jij wil meer hij sowieso niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:43

Grappig dat er Bokkers zijn die vinden dat de schuld bij de vent ligt. Hij heeft vanaf date 1 aangegeven dat hij niks serieus wilt, het is TS haar eigen keuze geweest om daarin mee te gaan en te accepteren dat het dus alleen seks is.

Meid, he's just not that into you.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:45

Helemaal mee eens hoor emmaa hij was heel duidelijk. Ja jammer voor ts maar je kan er niks aan doen dus waarom blijven hangen erin? Ga vooruit en neem het als een les. Néé is néé....je kan hem moeilijk vastbinden tot hij je ooit wel wilt... ook strafbaar overigens haha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:51

Gianti schreef:
Tsja hij wou sex en kreeg sex. Dat zou die zeker leuk hebben gevonden... geen behoefte meer aan die sex is ook geen rede meer om leuk te doen

Amen niks meer aan toe te voegen _/-\o_

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 01:00

Gucci_ schreef:
Als ik mij al down en somber voel als nadat iemand verdwijnt na een paar dates, hoe moet dat later ooit als ik echt een langdurige relatie krijg en als die over gaat...

Als je er maar van leert. Elk einde van een relatie is klote, maar na elke breuk leer je meer over jezelf, wat je zoekt in een relatie en hoe je zelf een betere partner kan zijn. Na de 'rouw'periode komt er vanzelf weer een tijd dat je een nieuw avontuur aandurft en weer gelukkig bent in de liefde, keep your head up! :j

Dat gezegd hebbende, je verhaal komt over alsof de man in kwestie duidelijk is geweest over zijn intenties. Als man zijnde leest het alsof hij een vaste relatie heeft en jou als euh, bijgerecht wilde. Move on. :D

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 01:44

Ik wilde een goede vriendschap en seks en ook geen vaste relatie. Daar stemde hij mee in. Ik hoef geen man om elke dag weltrusten te wensen en goedemorgen te zeggen enzo. Ik zocht gewoon iemand om een paar keer per maand iets leuks mee te doen. Nu heb ik het gevoel weer iemand kwijt te zijn waar het zo goed mee klikte. Vorig jaar ook twee vriendinnen kwijtgeraakt, en heb er nog maar twee over nu, verder nog wat losse contacten. En ik vind het al zo moeilijk om mensen te vinden waar het echt goed mee klikt en oprecht in geintereresseerd ben.

Ik heb hem inmiddels wel een bericht gestuurd en alles uitgelegd, voor hem alleen maar mannen gehad die mij 'gebruikten' of na een keer seks niets meer lieten horen en heb dat ook gezegd, vroeger nog wat minder leuke dingen meegemaakt... Hij kwam wel meteen online na dagenlang niet meer op wa te zijn geweest, maar reageerde niet (voor het eerst). Ditzelfde maakte ik vorig jaar ook mee met een vriendin tegen wie ik zei dat ik mij vaak somber voelde en mijn zusje miste, dat ik haar aardig vond enz. En ook zei heeft nooit meer iets tegen mij gezegd. Dan denk ik, wat heb ik verkeerd gedaan dan?
Ik had dit nooit verwacht van beiden...

Mijn vertrouwen in (vooral mannen) mensen is nu ver te zoeken... Ik ben al een hele tijd moe. Slaap hele middagen. Ik weet soms even niet hoe ik verder moet...Mijn stemming wisselt per minuut. Ben al een paar weken niet meer op school geweest, als ik echt verder wil moet ik nu, anders mis ik teveel...
Heb geen motivatie meer. Dacht eerst allemaal nieuwe mensen te leren kennen, maar zit meestal maar wat alleen daar, ik kijk er tegenop weer te gaan. Maar ik wil ook niet terug naar mijn kamer, al die herinneringen wat ik met hem gedaan heb daar. Ik moet veel huilen, ik wil niet weer in huilen uitbarsten in de trein. Ik heb hem voor het eerst ontmoet op station Utrecht en als ik daar via moet reizen soms, voel ik mij weer zo rot. Dan denk ik, kon ik het maar overdoen. Zou laatst naar mijn zusje voor een bezoekuurtje, maar kon zelfs niet voor haar mijn bed uitkomen... In de tijd dat ik met hem date voelde ik mij gelukkig en ging toen altijd wel mee naar m'n zusje in die speeltuin, zelfs dat herinnert mij er weer aan... Ik word soms zo gek van mijzelf. Ik heb maar een aantal keren met hem gedate en ik voel me net alsof ik al jaren een relatie met hem had. Paardrijden heb ik ook geen zin in, tsja wat wel.

Ik wil nu gewoon weer verder met mijn leven zonder mij naar te voelen, maar ik vind het zo moeilijk.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 01:51

Zoek hulp want je zet je zelf nu steeds (als ik zo lees) neer in dezelfde situatie als om mannen gaat.. hij was duidelijk en toch verwacht je meer dan kan je ook verwachten gekwetst te worden.. een scharrel boeit het niet wat je mee gemaakt hebt het is puur gezelligheid en sex. Bij zo'n iemand moet je geen steun etc zoeken .

Zoek hulp dit zit namelijk veel dieper en klinkt als een depressie als ik eerlijk ben

Zoek je geluk in jezelf niet in anderen en al helemaal niet in mannen en scharrels

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 02:07

Door wat jij schrijft ben ik inmiddels bang om mijn gevoelens te uitten. Komt goed, een echt leuke vent (die wat bij je hoort) zal niet zo doen en dan zul je ook meteen merken dat dat the one is.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 02:08

X
Laatst bijgewerkt door 44Myrthe44 op 03-11-25 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 02:24

Hij is/was al klaar met jou. Als je dan een emotioneel en kwetsbaar verhaal gaat typen waar je hem indirect een schuldgevoel mee probeert aan te praten om een reactie te ontlokken zal hij denken: pfft mens get a life, ik wilde sex meer niet...zeur niet zo.

Het boeit hem niet hoe knullig ook! Ik denk dat je met zo'n houding mensen juist wegjaagt. Je stelt je geestelijk afhankelijk op aan anderen.

Daarbij wordt je niet gebruikt je laat je gebruiken.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 02:35

Misschien moet je geen scharrel zoeken als je er niet mee om kan gaan maar iets wat meer is. Dan kan je op iemand terug vallen.

Nu ben je iets aangegaan waarbij dit gewoon kan en hij jou niks schuldig is.

Ik maak ook altijd duidelijke afspraken met mijn scharrels. Er word gemeld als er seks met een ander is en wanneer het niet meer gaat werken. Dan hoef je nooit met vragen te zitten zoals jij nu.

Erg vervelend maar je zou toch echt zelf dingen moeten overwinnen en je niet aan iemand vast klampen die je een stukje omhoog kan trekken en je uiteindelijk weer kwijt raakt.

Voor je eigen rust zou ik duidelijkheid vragen zodat je verder kan met je leven.

Zonnetje81 is heel hard maar dat is wel hoe het zit. Sorry en sterkte met jezelf vinden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 06:36

Zonnetje81 schreef:
Hij is/was al klaar met jou. Als je dan een emotioneel en kwetsbaar verhaal gaat typen waar je hem indirect een schuldgevoel mee probeert aan te praten om een reactie te ontlokken zal hij denken: pfft mens get a life, ik wilde sex meer niet...zeur niet zo.

Het boeit hem niet hoe knullig ook! Ik denk dat je met zo'n houding mensen juist wegjaagt. Je stelt je geestelijk afhankelijk op aan anderen.

Hier ben ik het mee eens.
Hij was op zoek naar sex zonder gezeur en gecompliceerd gedoe dat bij een relatie komt kijken. Jij wilt nu meer, en ook al is dat misschien geen relatie (wat ik uit je eerdere posts trouwens betwijfel), toch vraag je steeds meer van hem en dat kan bij hem claimerig over komen.

Meid, zoek hulp, want op deze manier maak je jezelf alleen maar afhankelijk en zo te lezen mis je een aantal dingen in je leven. Ik denk dat je met deze vent nog geboft hebt. Hij heeft geen misbruik van je gemaakt en is juist heel eerlijk geweest. De volgende keer zou je weleens tegen iemand aan kunnen lopen die minder netjes is...

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:00

Ik heb ook geen geluk in de liefde met mannen. Het is of pesten en daarmee bedoel ik uitschelden of het is je gek in je hoofd maken wat je nog geen eens een relatie mag noemen. Of het zijn mannen die ik niet leuk vind en die mij wel leuk vinden. Zie daar maar vanaf te komen dat gaat ook niet zo simpel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:49

TS je gaat kapot aan je eigen verwachtingen. Hij heeft gezegd verder niks van je te willen, jij verwacht en wenst dat wel, en dat doet je de das om.

Ik heb wel vaker topics van je gelezen en ik zou je adviseren je leven eerst eens goed op de rit te krijgen voordat je verder gaat. Je weet nauwelijks wat je wil. Je werkt niet, want je studeert -> maar je gaat niet meer naar je studie. Je wil deze man, maar je vindt vrouwen eigenlijk leuker dan mannen. Je wil desperately een kind, je bent zelfs bereid dan maar weer bij je ouders te gaan wonen als je zwanger zou worden. Je dacht recent nog dat je zwanger zou kunnen zijn. Je hebt moeite met sociale contacten en vriendschappen.

Ga eerst zelf gelukkig worden. En zet vooral deze man uit je hoofd.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:56

Valentijn5 schreef:
Ik heb ook geen geluk in de liefde met mannen. Het is of pesten en daarmee bedoel ik uitschelden of het is je gek in je hoofd maken wat je nog geen eens een relatie mag noemen. Of het zijn mannen die ik niet leuk vind en die mij wel leuk vinden. Zie daar maar vanaf te komen dat gaat ook niet zo simpel.

dat ligt aan jezelf....je trekt aan wat je zelf bent :o je bepaald zelf je eigen koers.....

Een ander kan niet van jou houden, als je niet eens van jezelf houdt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:09

Jeetje, TS, niet meer naar school gaan, in je bed blijven liggen, je rot voelen, veel slapen, nergens zin in hebben: Als ik het zo lees gaat dat beyond liefdesverdriet. Klinkt meer als een depressie.

Gucci_ schreef:
.

Ik wil nu gewoon weer verder met mijn leven zonder mij naar te voelen, maar ik vind het zo moeilijk.

Verder met je leven zonder je naar te voelen is misschien ook wat veel gevraagd nu. Probeer eerst eens gewoon verder te gaan met je leven. Ook als je jezelf naar voelt.
Een goed begin met verder gaan met leven zou kunnen zijn om een afspraak te maken met je huisarts. En je probleem daar te bespreken. En misschien komt er over een poosje dan eindelijk een moment dat je denkt "hé, ik ben verder gegaan met m'n leven en begin me nu ook wat minder naar te voelen!"

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:10

Dat ik niet tevreden ben met mezelf is wel waar. Maar ik vecht er hard voor om dat wel te zijn. Je hebt er meer aan om gelukkig te zijn dan in de put te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:13

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:21

Goof schreef:
TS je gaat kapot aan je eigen verwachtingen. Hij heeft gezegd verder niks van je te willen, jij verwacht en wenst dat wel, en dat doet je de das om.

Ik heb wel vaker topics van je gelezen en ik zou je adviseren je leven eerst eens goed op de rit te krijgen voordat je verder gaat. Je weet nauwelijks wat je wil. Je werkt niet, want je studeert -> maar je gaat niet meer naar je studie. Je wil deze man, maar je vindt vrouwen eigenlijk leuker dan mannen. Je wil desperately een kind, je bent zelfs bereid dan maar weer bij je ouders te gaan wonen als je zwanger zou worden. Je dacht recent nog dat je zwanger zou kunnen zijn. Je hebt moeite met sociale contacten en vriendschappen.

Ga eerst zelf gelukkig worden. En zet vooral deze man uit je hoofd.

:wow: Die topics heb ik dan gemist, maar als je het zo opnoemt denk ik inderdaad dat TS eerst eens goed moet uitvinden wie ze zelf is en hoe ze in het leven wil staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:31

listiglistje schreef:
Valentijn5 schreef:

dat ligt aan jezelf....je trekt aan wat je zelf bent :o je bepaald zelf je eigen koers.....

Een ander kan niet van jou houden, als je niet eens van jezelf houdt :)

Ik wou net zeggen. Je kan je ongeluk met mannen niet op mannen af schuiven, dat ligt helemaal aan jezelf

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:36

Buiten dat.. mensen komen en gaan in je leven.. en dat is niet alleen met mannen zo.. ;)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:11

Zonnetje81 schreef:

Helemaal mee eens. Je weet dat hij geen inheemse heeft,dat is heel duidelijk. En toch ga je nog een verhaal bij hem neerleggen waar hij geen behoefte aan heeft... daar was hij duidelijk over,ga verder en laat het los. Zoek zonodig hulp als je emotioneel niet fijn voelt.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:11

Kom op TS!
Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk, niemand anders, ook geen vent.
Eerst zelf gelukkig zijn, dan komt de liefde vanzelf.

Hij heeft direct aangegeven geen relatie te willen. Soms verandert dat, soms niet. Jij hebt je gevoel geuit, hij wil en kan daar blijkbaar niet mee overweg. Klaar met die kerel. Hij is het niet waard. Zijn standpunt gaat niet meer veranderen.

Overigens: een beetje vent (ookal is het een scharrel) had het netjes afgesloten. Je laten weten "het is klaar voor mij" ipv gewoon niets meer van zich te laten horen.
Het was geen one night stand ofzo...
Had wel iets meer van hem verwacht.
Dat hij dat niet heeft gedaan zegt voor mij al genoeg --> wees blij dat je er vanaf bent.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:46

Een ander kan niet van jou houden, als je niet eens van jezelf houdt :)[/quote]
Ik wou net zeggen. Je kan je ongeluk met mannen niet op mannen af schuiven, dat ligt helemaal aan jezelf[/quote]
Maar toch is het niet makkelijk.