Stel, er komt een 3e WO

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:49

nou een jongen zei dus dat die nostradamus heeft voorspeld dat rusland en amerika harde klappen krijgen. ach we moeten maar afwachten. misschien gebeurt er wel niets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:19

Weet je, als je naar de wereldgeschiedenis kijkt is het niet zo heel verwonderlijk dat er eens een machtsverschuiving plaats vind. Volgens mij heb ik dat al eens eerder gezegd want ik heb sterk het gevoel mezelf te herhalen nu.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:14

Ach ja, geen een wereldmacht blijft eeuwig aan de macht. Kijk maar naar de Perzie, Griekenland, Romeinse rijk, Spanje, Nederland, Engeland, Duitsland en dus nou Amerika. Amerika heeft het nog niet zo lang uitgehouden vergeleken met Spanje en Rome.

Nostradaampje was een leuke vent. ik kan ook voorspellingen doen:

- De zon komt morgen op in het Oosten
- Het regent in de komende maand nog wel eens
- Ik ga ooit eens dood.

Wedden dat ze allemaal uitkomen? Die man heeft echt een hoop wartaal uitgeslagen. Geen wonder dat er dan wel een paar bij zitten waar je iets mee kan doen. Als je wil dat iets uitkomt, dan wordt het ook nog gemakkelijker.

Het meest ironisch is dat meneer N. het kwatrijn niet eens heeft verzonnen...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 14:15

Heb op het Duitse "bokt-Forum" volgende link gevonden : http://www.findefux.de/petition/german
Daar wordt een oproep aan Busch gedaan, GÉÉN oorlog te beginnen.
Ik ben van mening dat een oorlog beginnen, geen goed idee is! Busch is -naar MEIN mening- zo-wie-zo, de looser! Als hij een oorlog begint, wordt de wereld binnen de kortste keren overspoelt met terreuraanslagen. Als hij er in slaagt, deze bin Laden in handen te krijgen, heeft ´ie ook maar twee mogelijk heden. A: hij zet hem in de gefangenis, gevolg : gijzelingen over de hele wereld om die gast weer vrij te krijgen. B: hij veroordeeld hem ter dood, gevolg: bin Laden wordt meteen tot "heilige" gemaakt (alles in naam van Allah natuurlijk!) en de terreuraanslagen gaan versterkt verder.
Ik denk echt dat het beter is, als Busch de hele Arabische wereld geen reden geeft om verder terreuraanslagen te plegen!
Het probleem is helaas dat Busch toch wel erg "oorlogsgeil" is Boos! .
Het is in ieder geval de moeite waard om op deze Site te kijken en dan je eigen mening te vormen. Als je wilt ondertekenen, is het -denk ik- worst of je dat op een Duitse-, Nederlandse- ,Franse-, Engelse- of wat-weet-ik- voor Site doet !
groetjes, Sterre

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-09-15 14:18 ]</font>

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 15:00

Ik sluit mij eigenlijk bij bart aan. Een beetje relativeren mensen, het is onzinnig om onnodige angst te scheppen. Ik ben best met de hele situatie bezig maar ik denk dat het niemand goed doet om op de feiten vooruit te lopen.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 00:05

Ik denk ook niet direct aan een WO3 maar Bush zijn ideeen vind ik wel gevaarlijk en even met wat bommetjes gooien .. als hij daarmee zijn atoombommen bedoeld dan moet hij dat maar laten!
Misschien overdrijf ik wel weer ontzettend maar het ziet er wel naar uit dat Bush het hard spelen wil. En wie er allemaal bij betrokken raakt moeten we maar zien maar leuk is anders.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 09:17

Door de eeuwen heen is er nooit een generatie mensen geweest die geen oorlog hebben meegemaakt. wij hebben nog geen oorlog meegemaakt, maar we zijn nog jong....

Westernfreak

Berichten: 5498
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:09

Maar wij mensen willen helemaal geen oorlog en hopelijk d epresiidentjes en koninkjes ook niet, dus als die een beetje hersens hebben noemen ze het geen oorlog.
Bovendien is het nu een oorlog tegen 'het terrorisme' en dat is iets wat helaas nooit ophoudt, want na bin Laden is er wel weer een andere psychopaat Sigaar die de wereld aan gort wil helpen, en het erge is dat het nog lukt ook!!! Boos! Boos! Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:15

Hebben wij in het leven ooit iets te willen? willen mensen aids, willen ze kanker, willen ze een ongeluk? nee, maar het gebeurt toch. oliebol happens.

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:50

tja, ik weet niet precies wat ik er van moet vinden! aan de ene kant word ik heel erg bang als ik aan een 3 WO denk. en aan de andere kant denk ik dat het niet verder zou komen dan dat je overvliegende gevechtsvliegentuigen ziet en dingen hoort op het nieuws. MIsschien wordt het wel een koude oorlog, net zo als VS en Rusland hadden gehad.
Ik hoop dat in elk geval, dan kan Nederland zich erbuiten houden!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:58

*LOL* hahahaa, mijn vriendin zei vanochtend iets heel grappigs over de 3 WO: ik ga in het Anne Frankhuis zitten. kijken of ze nog zo gek zijn zodat ik daar 3 jaar kan blijven zitten! ik zei terug: was dat maar zo! helaas gaat nu alles met bommen en vliegtuigen. er lopen dan heust geen soldaatjes door je straat!
tja. als er een 3 WO komt kan je denk ik gewoon in je huis blijven zitten. als je ergens anders gaat en ze laten een bom achter op je huis en je bent toch ....!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:04

maar.... waar moeten de paarden zoals mijn paard die staat op de weide, die kan daar niet blijven staan dat is een mikpunt lijkt mij, en misschien komen ze wel controlen was toch ook bij mkz en dat is ook in deze tijd dus..

carina

Berichten: 2791
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:54

hoe noemde onze geschiedenis leraar Bush ook al weer? Schijnheilig

extreem-rechtse-texaanse-cowboy Schijnheilig Schijnheilig Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:27

ja maar geschiedenis leraren zijn vaak linkse ballen die nog al snel iemand rechts noemen, grinnik. Leraren maatschappijleer trouwens ook.