Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
annedv schreef:Iemand nog ideeën voor mij?
Ik moet een surprise maken voor mijn stage school. (groep 6)
Nu is het zo dat wij surprises maken met schuilnamen dus ik heb geen idee wie ik heb.
De schuilnaam is Doornroosje, ik weet niet of ze dit zelf of mijn mentor de schuilnamen hebben verzonnen.
De hobby's zijn lezen, computeren en spelen.
Ik vind het erg lastig om een originele surprise te maken..
MoonChloe schreef:Ik had een fantastisch idee voor een surprise (een kistje omwikkeld met kettingen met daaraan een cijferslot, oplossing te vinden door middel van de gedicht). Helaas heb ik iemand getrokken die geen groot plezier beleeft aan zulke dingen, dus nu tast ik weer in duister. Ik ben geen creatief type dus ik vind het heel moeilijk om iets anders te verzinnen. Iemand die een ander creatief idee heeft?
Jaja het is ongelofelijk vroeg maar nu heb ik wel alle tijd om iets te maken, dus iets moeilijker mag ook.
Shanna schreef:annedv schreef:Iemand nog ideeën voor mij?
Ik moet een surprise maken voor mijn stage school. (groep 6)
Nu is het zo dat wij surprises maken met schuilnamen dus ik heb geen idee wie ik heb.
De schuilnaam is Doornroosje, ik weet niet of ze dit zelf of mijn mentor de schuilnamen hebben verzonnen.
De hobby's zijn lezen, computeren en spelen.
Ik vind het erg lastig om een originele surprise te maken..
Ik zou in dit geval helemaal op de (anonieme) doornroosje tour gaan haha! Dus een doornroosje surprise (bijvoorbeeld het sprookjesboek van doornroosje (heb je gelijk het lezen meegenomen) of doornroosje zelf, of gewoon een grote roos met doorns er aan), en in het gedicht (subtiel) op doornroosje ingaan (of vanuit het oogpunt van de prins bijvoorbeeld). Als je een sprookjesboek van doornroosje maakt kan je het gedicht mooi op de eerste bladzijde van het boek zetten, en de naam uiteraard als titel! Subtieler/ cleaner kan je het niet maken!

)