Hulp aanschaf scooter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:18

Ik heb een Kymco nieuw gekocht en ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik heb er nog geen winter mee gehad dus wat die klachten betreft, daar kan ik nog niet echt iets nuttigs op zeggen. Ik ben met mijn Kymco in ieder geval heel erg tevreden. Ik ben ongeveer even lang als jij en ik heb geen problemen met zitcomfort. Ik rij max. 1,5 uur ermee op een dag denk ik. Zit nu op +/- 4500 km. Ohja en mijn topsnelheid was bergaf 57 km/h, op een rechte weg ga ik max 55 denk ik.

Anoniem

Re: Hulp aanschaf scooter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:39

Kijk das leuk om te horen :)

hoefijzers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:44

Ik zou kiezen voor;

-piaggio zip
-piaggio fly
-peugeot vivacity

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:52

Kan je dit toelichten? Waarom, hoe zijn die scooters etc.

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:34

felicity schreef:
Hier een Kymco nieuw gekocht wat een drama ding was dat.
Altijd problemen met starten. Er hoefde maar een zuchtje wind te staan of wat kouder weer en ik kreeg hem niet meer aan de praat. Ook meerdere malen laten maken en dan deed ie het weer even.

Nu een Yamaha Neos tweedehands gekocht en inmiddels al 8 jaar oud. En die loopt echt als een zonnentje. Heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Mijn ervaring met Kymco zijn ook alles behalve goed, daarom ook over op Sym gegaan. Zelfde als hierboven, veel start problemen vooral in de winter alleen bij mij starte hij soms helemaal niet ondanks een nieuwe accu helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:38

Sym wil ik echt niet.. Ik ga vd week is naar een dealer met meer keuze om wat dingen uit te proberen :)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:39

Ik heb ook een Kymco (sento) en mijne doet het standaard niet in de winter dus dan staat hij bij vriendlief in de garage :') Hij start niet, of nauwelijks. En als hij wel start, trekt hij niet op en valt uit als ik stil sta _O- In de zomer loopt hij op rolletjes, dus geen idee hoe het kan :P

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:50

Ik had met die kymco super 8 ook startproblemen na een tijdje ja...ik kreeg m vrijwel nooit gewoon gestart, moest m altijd kicken en idd, ook die van mij trok in de winter amper op, sterker nog, soms reed e eerst nog langzamer om dan met wat goede hoop weer sneller te gaan....ik heb nog even op de people s gezeten, mooi, maar de malaguti heeft een Vespa/piaggio motor, dus betere kwaliteit en ik vond m ook gewoon veel luxer en mooier....en hij start altijd :D die van mij loopt ook minimaal 1:45 waarschijnlijk meer...maar heb het nooit getest tot de tank echt leeg was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 00:01

Ik heb een Kymco Super 8 gekocht :D