Een nieuwe ICE watch, al denk ik dat ik 'm zelf mag kopen.
Zijn ze zo duur dan? , heb op vrijwilligerswerk 1 uit een afval doos gevist (speelgoedbank dus speelgoed dat weggegooid word , zat in een mok) die nog net was maar een nieuwe batterij in moet.
Wij hebben een rondje action gedaan en zo dingen opgeschreven voor de lootjes. Ik wist het echt niet en we doen voor 20 euro per persoon dus de meeste dingen die ik zou willen zijn weer te duur. Twee jaar geleden had ik dat ook, iedereen was heerlijk tig dingen aan het uitpakken en ik had twee cadeautjes.
Es_ther
Geplaatst: 08-11-15 10:06
Een bepaald boek bij Bol.com Nieuwe gevulde etui (ga straks weer naar school, en wil graag een nieuwe etui die gevuld is met pennen etc) En leuke onderzetters voor de uitzet!
Wij doen dobbelen met lootjes. Voor een tientje lootjes, voor 5 euro leuke hebbedingetjes die algemeen zijn (ontbijtmokken, spulletjes voor auto enzo) en 1 cadeau wat al jaren op zolder ligt wat verschrikkelijk is (een oude vaas ofzo).
Alhoewel december altijd een dure maand is voor m'n familie met mijn verjaardag en kerst bijna vlak op elkaar, is de keuze altijd reuze haha. Bij mij op het lijstje staat een buddha to buddha horloge, ring en oorbellen om m'n sieradenset compleet te maken. Voorderest heb ik niets bijzonders erop staan.
Ariannee
Geplaatst: 09-11-15 11:19
Hier doen we niet aan Sinterklaas wel aan kerst. Wat op mijn lijstje staat
Geurkaarsen De nieuwe call of duty voor de ps4 Een bedovertrek
Niks! We hebben vorig jaar veel geld uitgegeven aan kerstcadeaus, maar mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht en gaan rond eind December/begin Januari hopelijk verhuizen, dus we willen dit keer niet teveel geld uitgeven... Misschien dat we van onze kerstbonussen voor elkaar een wasmachine en tv voor de slaapkamer kopen want die moeten we nog hebben En verder wat leuke decoratieve zooi voor het huis.
En stiekem hoop ik toch dat ik toch nog iets van hem krijg Slecht he?
Mijn lijstje: - Game of thrones deel 3 - Thermo sokken voor tijdens het paardrijden - Etui (voor mijn tekenspullen0 - van die waterijs formpjes om zelf waterijs te maken
Esmee_RS
Geplaatst: 18-11-15 20:03
Zo ongeveer een hele nieuwe kartoutfit, alleen wordt dat een beetje prijzig. Dus ik hoop óf een helm, óf een overall te krijgen. De rest spaar ik zelf wel voor.
Ook wil ik graag een lekker luchtje
Stiekem wil ik ook een crossmotor
Aranel
Geplaatst: 22-11-15 10:12
Voor kerst doen we lootjes van 20 euro, ik heb voor mijn doen al best veel bedacht - Etos botanical boost scrub & bodybutter - Guess seductive parfum - nekkussen voor in bad - twee boeken
Anoniem
Geplaatst: 22-11-15 10:17
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-22 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Een nieuwe telefoon. De rijlaarzen moeten maar ff wachten.
Flowerbomb
Geplaatst: 22-11-15 16:34
Voor mijzelf en daarmee voor mijn familie een nieuw lichaam. Nee serieus ik zou graag een flow stick willen hebben in mijn strijd tegen de lyme maar die kan sinterklaas helaas niet betalen. Chocolade centjes dan maar.
Bij mij thuis hebben ze (ouders en broer, ik ben niet thuis) besloten om het geld wat we normaal aan kerst cadeau's besteden aan een gezamelijk goed doel te besteden. Super goed natuurlijk! Maar stiekem steekt het wel een beetje, ik vind cadeau's zo leuk maar ik was net verhuisd naar Ierland toen ik jarig was, van mijn ouders wel wat cadeau's gekregen (schoolgeld betaald) maar voor de rest van niemand wat omdat ik net op school begonnen was en nog niemand echt kende. Zelfde verhaal vorig jaar