PostNL stuurt Chinese pakketten gelijk naar afhaalpunt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:22

Fitzroy schreef:
Ik snap niet dat jullie het een probleem vinden? Ik zou juist willen dat alles bij een afhaalpunt wordt afgeleverd. Veel fijner, pik ik het op van mijn werk ipv een briefje dat we er niet waren (gek hè, als je allebei werkt). Als het kan laat ik alles bij afhaalpunten bezorgen.

Hier is het naar een afhaalpunt 13 km verderop gebracht.... heel handig "even" ophalen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:10

Miran schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie allemaal in China bestellen :+

huisdierspullen (speeltjes, kammen, halsbanden, scharen), ventilators voor m'n laptop, huishoudelijke gadgets, telefoonhoesjes... en nog veel meer. :+

arabella2000

Re: PostNL stuurt Chinese pakketten gelijk naar afhaalpunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:20

Oei nu ik dit lees ga ik zometeen toch maar eens mijn brievenbus helemaal leeghalen (ik laat de weekbladen er meestal een tijdje inziteen, geen zin in onnodig gezeul).
Ik heb 1 pakketje waar ik al 3 maanden op wacht (geld is al terug geboekt als het goed is) en op 1 pakketje wacht ik al bijna 2 maanden...
De nieuwe bestellingen heb ik maar naar mijn ouders gestuurd in de hoop dat ze daar wel aankomen..

Voor mij is het opgalen in het postpunt heel irritant omdat ik tojdens openingstijden er nooit ben.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:03

Godzijdank bestel ik weinig uit China....ik bestel juist dingen zodat ik de deur niet uit hoef!

Brainless schreef:
Fitzroy schreef:
Ik snap niet dat jullie het een probleem vinden? Ik zou juist willen dat alles bij een afhaalpunt wordt afgeleverd. Veel fijner, pik ik het op van mijn werk ipv een briefje dat we er niet waren (gek hè, als je allebei werkt). Als het kan laat ik alles bij afhaalpunten bezorgen.

Hier is het naar een afhaalpunt 13 km verderop gebracht.... heel handig "even" ophalen.

1 van de weinige nadelen van wonen op het platteland... 14 km is hier dus ook de dichtsbijzijnde.... Er zit wel een postpunt in het dorp op 6 km afstand, maar daar brengen ze het dus nooit heen. Gelukkig nog weinig voorgekomen, omdat ik veel thuis ben en de vaste postbezorgers weten dat ze het gerust in de schuur mogen gooien. Dus tja, voor mij betekent 'even ophalen' dus 20-30 min autorijden. Niet iedereen woont in een stad waar je op elke straathoek zulke faciliteiten vind....