Date: wat moet ik hiermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:55

Je kan met 'm blijven afspreken, natuurlijk. Ik hou je niet tegen iig :P Maar ik krijg vanuit je berichten wel het idee dat je ergens wel hoop hebt dat het meer wordt. En ik denk dat dat niet gaat gebeuren als ik het zo hoor. Maar zoals ik ook al eerder zei, ik ben zelf altijd veel te eigenwijs. Ik denk dan: fiets jullie, ik spreek gewoon met hem af. Maar tot nu toe kwam dat er dan op neer dat ik gekwetst werd :P Omdat ik, ondanks dat ik heel hard riep dat ik rustig aan ging doen blabla, ik toch hoop had op meer.

Eens met Huertecilla :j Wij vrouwen denken in ons hoofd vaak van alles terwijl die man gewoon duidelijk is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:56

Maaike_Melis schreef:
Het is ook meer dat ik gewoon wil begrijpen hoe zij denken. Dat maakt het voor de volgende keer wat makkelijker :')

En ik vind het reuze interessant te weten hoe zij denken waarom zij dingen zeggen, hoe andere mensen het zien etc. Vandaar dat ik ook een topic geopend heb.

En dat is heel simpel. nogmaals. als ze je leuk vinden, merk je dat echt wel. Dan hoef je daar namelijk niet zoveel moeite voor te doen ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:56

Tja... ik ben niet zo van mannen denken anders dan vrouwen... er zit tussen de ene man en de andere man nogal een verschil... al is het inderdaad zo dat een barman die je als knappe meid achter de bar zet nou niet meteen degene die je serieus moet nemen in flirt gedrag.

Als dat in het dorp is waar je straks ook weer gaat wonen... zou ik opzoek naar flirts met mannen in de stad waar je nu studeert... waarschijnlijk genoeg aantrekkelijke barmannen te vinden die je ook wel even handkusjes willen toewuiven voor je eigen ego. ;)

Al vind ik mannen die dit soort uitspraken doet altijd met zichzelf in zijn knoop zitten (en ja dus ongeveer alle barmannen van nederland :+ ) maar misschien vind ik iemand sneller met zichzelf in de knoop zitten dan anderen mensen :Y) als je niet gewoon echt eerlijk (want dit is maar half eerlijk) over zoiets kan zijn moet je eerst maar eens met jezelf aan de slag :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:57

Maaike_Melis schreef:
Het is ook meer dat ik gewoon wil begrijpen hoe zij denken. Dat maakt het voor de volgende keer wat makkelijker :')

En ik vind het reuze interessant te weten hoe zij denken waarom zij dingen zeggen, hoe andere mensen het zien etc. Vandaar dat ik ook een topic geopend heb.

Daar heb je hele leuke boekjes over! Echt een eye-opener voor vrouwen!!!!
http://www.bol.com/nl/p/waarom-mannen-n ... 666845245/

Allan en Barbara Pease hebben heel veel van die boekjes geschreven, het is echt hilarisch en herkenbaar! Geweldig!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:58

Evelijn schreef:
Al vind ik mannen die dit soort uitspraken doet altijd met zichzelf in zijn knoop zitten (en ja dus ongeveer alle barmannen van nederland :+ ) maar misschien vind ik iemand sneller met zichzelf in de knoop zitten dan anderen mensen :Y) als je niet gewoon echt eerlijk (want dit is maar half eerlijk) over zoiets kan zijn moet je eerst maar eens met jezelf aan de slag :j

Een barman heeft natuurlijk wel wat ervaring met vrouwen en hun emoties.
Dus om nu recht voor z'n raap te zijn, nee, dan krijgt het sowieso niet wat hij wil. :P

Laat jij iets schieten dat je graag wilt als je 100% eerlijk moet zijn? Waarom niet 95% eerlijk zijn als die andere 5% iets onschuldigs is? We hebben het niet over moord natuurlijk :P

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:59

Ik heb zo het idee dat jij niet het enige meidje voor hem bent.....
Hij vind het mooi dat meiden op hem vallen zonder er wat mee te willen. Beetje player idee

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:00

anneliesdj schreef:
Alleen een man vind elke knappe vrouw leuk natuurlijk ;) Zeker een barman, wiens werk het is om klanten te binden. Stuur maar eens een paar vriendinnen naar zijn kroeg en kijk wat er gebeurd (als jij er niet bij bent uiteraard).

Vrouwen maken beslist niet mínder gebruik van flirten om klanten te trekken/binden/carriere te maken.

Vrouwen zijn mbt het leuk vinden van knappe mannen gelijk aan mannen.

Groot verschil is dat mannen in alle aspecten hieromtrent eerlijker en simpeler zijn.
Zou je denken dat dit vrouwen een enorm voordeel geeft.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:01

Janine, nja aangezien er hier toch gevoelens in het spel zijn vind ik het altijd wel belangrijk om gewoon eerlijk te zijn. Maar ik kan me best voorstellen dat niet alle mannen dan doen omdat ze dan vaak niet krijgen wat ze willen. Sommige mannen zijn soms ook wel een beetje verbaasd als ik gewoon eerlijk zeg wat ik zoek.

Cinnepin, ja, laten we verder vooral geen conclusies trekken nav een verhaal van TS :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:02

Cinnepin schreef:
Hij vind het mooi dat meiden op hem vallen zonder er wat mee te willen. Beetje player idee

Waarom kan een barman het niet bij 1 scharrel tegelijk houden?

Is toch helemaal niet relevant in wat TS heeft verteld? Waar haal je het vandaan?

We hebben allemaal toch wel eens een scharrel gehad met een gozer waar het niets mee werd? Dan is het toch niet automatisch zo dat ze er nog een paar hadden? Bij mij in ieder geval niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:02

Cinnepin schreef:

Mmm heel knap dat jij dat ziet, want dat zie ik helemaal niet uit ts haar berichten :=

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:03

O maar ik heb toch niet gezegd dat het bij vrouwen anders is? Type barvrouw is daar wel een perfekt voorbeeld van.
Maar het gaat hier niet over vrouwen ;)
En een man zou ook geen topic als dit openen :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:03

_Tara_ schreef:
Janine, nja aangezien er hier toch gevoelens in het spel zijn vind ik het altijd wel belangrijk om gewoon eerlijk te zijn. Maar ik kan me best voorstellen dat niet alle mannen dan doen omdat ze dan vaak niet krijgen wat ze willen. Sommige mannen zijn soms ook wel een beetje verbaasd als ik gewoon eerlijk zeg wat ik zoek.

Cinnepin, ja, laten we verder vooral geen conclusies trekken nav een verhaal van TS :P

Ja maar die gevoelens zijn ook maar tot op zekere hoogte... Het gaat niet om een relatie. Het gaat maar om een scharrel die aan het peilen is of er meer in zit dan een paar kusjes en het vasthouden van een hand ;) Er zijn emotionele verbintenissen waar oneerlijk zijn meer pijn oplevert... Dit gaat denk ik eerder om een deuk in je ego. Voor beide kanten uiteraard ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:04

anneliesdj schreef:
O maar ik heb toch niet gezegd dat het bij vrouwen anders is? Type barvrouw is daar wel een perfekt voorbeeld van.
Maar het gaat hier niet over vrouwen ;)
En een man zou ook geen topic als dit openen :P

Ooooh daar hoef je ook geen barvrouw voor te zijn :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:06

Even; waarom is deze man gelijk een ´player´?

Hij is vrij geboren :)*

Een vrouw is eveneens vrij te kiezen om te genieten van hem of niet.

Leef; geniet ervan en niet met mate *\%/*

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:06

Joolien schreef:
Cinnepin schreef:

Mmm heel knap dat jij dat ziet, want dat zie ik helemaal niet uit ts haar berichten :=

Hij heeft toch duidelijk gezegd dat hij geen relatie wil en ts geen verkeerde indruk wil geven?
Als je als vrouw dan nog denkt dat je exclusief bent, zeker bij een man als ts omschrijft, ben je imo wel wat naief hoor.
En dan bedoel ik niet dat hij elke dag met een ander in bed ligt, maar hij zal het ook niet laten als de gelegenheid zich voordoet, mn dat geflirt niet.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:07

Janine1990 schreef:
_Tara_ schreef:

Ja maar die gevoelens zijn ook maar tot op zekere hoogte... Het gaat niet om een relatie. Het gaat maar om een scharrel die aan het peilen is of er meer in zit dan een paar kusjes en het vasthouden van een hand ;) Er zijn emotionele verbintenissen waar oneerlijk zijn meer pijn oplevert... Dit gaat denk ik eerder om een deuk in je ego. Voor beide kanten uiteraard ;)

Nja vooral als TS toch hoopt op een relatie en dat blijkt uiteindelijk niet het geval. Tja ik ben er gewoon wel voor om duidelijk te zijn in wat je wil.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:07

anneliesdj schreef:
Hij heeft toch duidelijk gezegd dat hij geen relatie wil en ts geen verkeerde indruk wil geven?
Als je als vrouw dan nog denkt dat je exclusief bent, zeker bij een man als ts omschrijft, ben je imo wel wat naief hoor.
En dan bedoel ik niet dat hij elke dag met een ander in bed ligt, maar hij zal het ook niet laten als de gelegenheid zich voordoet, mn dat geflirt niet.

Maar dat is wat anders dan met enige zekerheid beweren dat TS niet de enige is. Daar gaat het hele topic niet over toch?

anneliesdj

Re: Date: wat moet ik hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:09

Dat ligt er maar net aan hoe je het opvat Janine en welke waarde je eraan hecht.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 12:09

Bedankt Janine, ik zal ze zeker eens gaan bekijken :D

En het is natuurlijk een scharrel, waar ik er zelf ook al zoveel van heb gehad, ben ik ook nooit dood aan gegaan. Meestal kon ik het ook allemaal redelijk goed peilen, behalve deze keer.

Anneliesdj hahahaha moest even lachen om je 'noemen ze dat tegenwoordig nog zo?' :') Bij ons is dat gewoon een asshole.

Dat hij er meerdere op na houdt kan ik ook niet echt uit dit verhaal opmaken, van wat ik zelf getypt heb. Die intenties kreeg ook niet. En wat als het wel zo was, ik praat ook met meerdere mannen. Heb geflirt voor zijn neus met andere mannen. Dan zou ik dat ook niet mogen doen. Het spelletje namelijk vinden we beiden wel leuk gok ik.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:10

Maaike_Melis schreef:
Anneliesdj hahahaha moest even lachen om je 'noemen ze dat tegenwoordig nog zo?' :') Bij ons is dat gewoon een asshole.

Als jij dat vind dan kun je er beter mee stoppen.
Maar als je weet wie/wat je voor je hebt kun je er ook enorm veel plezier aan beleven, net wat HC ook al zegt; geniet ervan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:16

Wat die jongen buiten TS om doet vind ik zelf ook niet van belang hier. Het gaat erom dat TS eerlijk is tegenover zichzelf over wat ze van deze jongen wil. Als ze stiekem op meer hoopt dan een beetje gescharrel, denk ik dat ze zich beter terug kan trekken en uit kan kijken naar iemand anders.
Wil ze inderdaad niks anders zijn dan een scharrel, dan is deze situatie prima.

Maar ik lees ook vooral dat TS toch stiekem op meer hoopt en dan wordt deze situatie geen pretje :)

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 12:17

Nou ik verwacht er gewoon niks van, daar komt het op neer. Kun je niet teleurgesteld worden, niet gekwetst worden. En zoals HC zegt, voor zolang het duurt kan het leuk zijn, kun je plezier maken. Of er over een paard maand wel of niet wat uit zo komen is op dit punt dan imo niet aan de orde.

En tuurlijk hij zal ook heus anderen er op na houden, ik hou hem niet tegen. Vrij man immers. Maar hij heeft ook 2x 2,5 en 1x 1,5 jaar een relatie gehad. Nu hij zo vrijheid heeft zal hij daar ook wel van willen genieten ipv gelijk een nieuwe relatie. En dat respecteer ik, evenals dat hij daar gewoon open over is.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 12:19

Ik hoop per definitie niet op meer. Het is meer dat ik er niks van verwacht, meer het motto: wordt het wat is dat leuk wordt het niks dan is dat jammer. Ik heb dat inmiddels al zo vaak meegemaakt dat ik daar niet echt lang meer over kan gaan treuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:20

Maaike_Melis schreef:
Nou ik verwacht er gewoon niks van, daar komt het op neer. Kun je niet teleurgesteld worden, niet gekwetst worden.

Maar als je dit heel eerlijk echt vindt, waarom stoort het je dan zo dat hij nu niks laat horen? Waarom overanalyseer je zijn handelingen (en eigenlijk de hele situatie) dan? Waarom wil je dingen zien die er niet zijn?

Je spreekt jezelf een beetje tegen...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:20

En daarom is het toch ook wel van belang wat de jongen buiten ts om doet.
Dat ts niet op de goede dag de kroeg in loopt en ziet dat een ander meisje achter de bar staat en een kushandje krijgt. Kun je helemaal van van streek raken, kun je ook gezellig naast gaan zitten en met z'n 3en lol hebben ;)