Brrrr die enge ogen zijn gaaf!! Kopen jullie die lenzen bij de opticien of gewoon online? Gaat dat makkelijk als je normaal geen lenzen draagt? Lijkt mij echt heeel griezelig!!! Dat wil ik ook
Mijn Halloween was super druk; eerst als gargoyle de kids laten schrikken in het Haunted House. Groot succes dankzij mijn enge vleugels die ik onopgemerkt kon strekken. Brullen, huilen, iemand een schoen verloren en zonder verder gerend, etc.
De volgende ochtend in mijn "cowtfit" een 5K gelopen.
's Middags nog een nette photo shoot met mijn paard, om dan 's avonds als La Catrina van Dia de los Muertos op pad te gaan ... was helaas mijn zwarte lippen kwijt na een (drink)spelletje
En nog een lekker dramatische foto met mijn paard als afsluiter.
Ik heb mijn lenzen online gekocht, ik draag normaal nooit lenzen en ik ben wel een kwartier per oog bezig om ze in en uit te doen dat is echt een hel. Ook wil het wel een beetje irriteren. In het bos waar ik stond kwamen ook filmploegen en fotograven langs, door de lenzen had ik extra veel last van het licht wat zij gebruikten.
Ik heb voor het eerst halloween gevierd! Had allemaal wilde plannen, maar uiteindelijk heb ik uren op het politiebureau gezeten (om aangifte te doen, niet omdat ik iets gedaan had)
Wat een coole looks komen er hier voorbij Ik vond het ook zo enorm leuk om de look te maken, op het moment aan het genezen van mijn ooglidcorrectie maar zodra ik weer grime safe ben, ben ik van plan om voor de lol mer spooky en aparte grimes te maken, had er zo een lol in , let's keep the topic aliveee