Hier een hombot.
Omdat ik vrij verrot uit een operatie kwam met plexusletsel en langdurig verminderde belastbaarheid zat stofzuigen er de eerste maanden echt niet in. En nog steeds ben ik er erg blij mee! Zou niet weten wat ik nog zonder hem moet.
Eens in de week meubels en hoekjes ff met de gewone doen, maar tussen door houdt hij het prima bij. Wij hebben 3 binnenkatten en haren, stof en rondslingerende kattenbakkorreltjes neemt hij netjes mee van onze gladde vloer. Erna kan ik goed dweilen zonder veel vuiltjes tegen te komen op de grond. Onze katten zijn ook geen fan van de gewone stofzuiger, maar hombot vinden ze helemaal niet eng. Mijn dochter van ruim 1,5 vindt het ook maar al te prachtig om hem steeds 'wakker' te maken en met het afstandsbedieninkje het huis rond te rennen
.
Ik irriteer me wel eens aan hem als hij zichzelf weer eens in een kamer opsluit als hij de deur dichtduwt, of zomaar ergens vastloopt, maar door even een rondje door het huis te doen en deuren goed Open te zetten, snoeren omhoog te leggen en bekende knelpunten op te lossen is het redelijk te beperken. Dat kun je ook meteen kijken of nergens een haarbal ligt was hij mee aan de haal kan, haha.
Het lijkt trouwens wel of hij veel vaker vastloopt in de cell by cell modus in vergelijking tot de zigzag mode. Is dat bij jullie ook zo?
Laatst bijgewerkt door Cerilene_ op 17-11-15 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt