Ik haat jaloers zijn!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Ik haat jaloers zijn!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:52

Ik vind het gewoon totaal respectloos dat er steeds weer een topic geopend wordt (imo waar het steeds op hetzelfde neerkomt), er advies gegeven wordt en er gewoon geen gehoor aan gegeven wordt of zelfs belachelijk op gereageerd wordt.

Kom op zeg, wat wil je nou?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:20

Jij bent de enige die controle heeft over je leven en jij zult dat dus ook zelf moeten veranderen.

Stop met klagen en actie ondernemen dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:52

UhNee schreef:
Er zit wel een groot verschil tussen verbaasd zijn dat er geen reacties meer zijn en iemand een nog groter poedersuiker geven, wat hier imo word gedaan. TS lui noemen en zeggen dat ze een schop onder haar hol nodig heeft terwijl het probleem hier duidelijk wat anders ligt vind ik totaal niet van respect betuigen. Dat zeg je gewoon niet.

Hopelijk voel je je snel beter TS!

Dit dus. Laat blijken dat veel gebruikers hier het inlevingsvermogen van een aardappel hebben.

Ts, mijn pb box staat altijd open :)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:56

Euh Bizzybijtje, TS is de eerste, die begon te gooien tegen goedbedoelde adviezen hoor!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:57

Ts, vooral zo doorgaan en geen hulp zoeken, dan laten de gevolgen zich wel raden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:12

Tendance schreef:
Euh Bizzybijtje, TS is de eerste, die begon te gooien tegen goedbedoelde adviezen hoor!

Mag ik vragen waarom jij je überhaupt zo aangevallen voelt als daar blijkbaar geen aanleiding voor is? :) En dat ze terug begon te gooien maakt niet uit... Zo werkt de mens nou eenmaal.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:14

Ik vind het vooral jammer voor TS dat ze zo negatief in het leven staat. Het leven is maar kort en kan zo mooi zijn, maar dan moet je er wel moeite voor willen doen.
Zo zonde om het op deze manier te laten verpieteren omdat je te druk bent met klagen.

Ik heb alleen niet het idee dat TS hier nog mee leest. Die heeft volgens mij allang ontstipt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:20

Ik vraag me af waarom dit topic nog niet gesloten is..

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:31

Bizzybijtje schreef:
Tendance schreef:

Mag ik vragen waarom jij je überhaupt zo aangevallen voelt als daar blijkbaar geen aanleiding voor is? :) En dat ze terug begon te gooien maakt niet uit... Zo werkt de mens nou eenmaal.

Ik voel me helemaal niet aangevallen. Ik schrijf gewoon mijn ervaring op.
Dat doe jij toch ook?
Ze begon niet terug te gooien. Ze gooide! Zij krijgt een advies en zegt nog net niet, dat diegene z'n bek moet hhouden of onnozel is.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 14:59

Bizzybijtje ik vind het ook niet zo nodig om te melden dat jij vind dat de 'meeste gebruikers hier een inlevingsvermogen van een aardappel' hebben, terwijl bijna iedereen hier al eerder advies aan ts hebben gegeven in al haar andere topic's.
Hier werd en word niets mee gedaan door ts en zelfs vervelend op gereageerd door ts, dus dan snap je wel dat mensen het nu een beetje zat zijn en klaar met deze topics en dus niet maar aaardig blijven.