Maartje1990 schreef:TS. Ik kan je helaas geen tips oid geven. Maar ik wil jou en je zus heel veel sterkte wensen met het verlies van je moeder. Ik hoop dat jullie hier uit komen en dat je zus op een goede plek terecht komt. Iig fijn om te horen dat je zus zo'n fijne zus heeft en er voor haar is
Overigens, ik zou behoorlijk pissed off zijn op die begeleiding als ze zo'n dingen tegen mijn zus zouden hebben wbt dat bellen etc. naar moeders. Heb je dat aangegeven dat je dat niet op prijs stelt?
Inderdaad... het lijkt er op dat de verzorgers willen dat je zus inziet dat haar moeder niet meer leeft. Het lijkt er op dat ze een soort van psychiatertje spelen om "te helpen met de rouwverwerking" wat dus helemaal verkeerd uitpakt.
TS, gecondoleerd met het overlijden van je moeder, je krijgt wel erg veel tegelijk "op je dak" zo... vermoedelijk heb je ook al je handen vol gehad aan het afscheid en de uitvaart van je moeder, en dan ook nog de verhuizing van je zus er bovenop, terwijl de hulpverlening doet alsof hun neus bloedt... heel veel sterkte!
Ik hoop dat je wat kunt met de tips die mensen al gegeven hebben.

Dank Bokt