das voor mij echt een reden om geen fb meer te hebben hoe het gekomen is dat ik gehackt werd geen idee maar vind het wel erg walgelijk.Leuk al die reacties.
Vanmorgen miste ik het nog wel maar ach dat went ook wel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
das voor mij echt een reden om geen fb meer te hebben hoe het gekomen is dat ik gehackt werd geen idee maar vind het wel erg walgelijk.Cowboy55 schreef:Ir111 schreef:Wat gaat er dan allemaal kapot door FB? Ik kan me daar echt niets bij voorstellen...
<KNIP>
Dit bijvoorbeeld: http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal/ar ... ntje.dhtml
proudmama schreef:Ik zit er ook aan te denken om FB te verwijderen. Al vanaf het begin ben ik heel selectief in mijn vrienden, maar helaas familie kan je zonder boze gezichten moeilijk verwijderen.
Als ik er iets persoonlijks opzet ( bv operatie) weten mijn hoog bejaarde ouders dat meteen en raken meteen overstuur terwijl het familielid die het ze vertelt niet de moeite neemt om aan mij te vragen hoe het is.
Het zelfde met " vrienden" stompzinnig reageren met 1 zinnetje ( of helemaal niet ) maar ook niet op een andere manier contact opnemen, want alles is toch goed , het staat toch niet op FB ??
FB lijkt wel een nieuwe manier van sociale controle ....
Dus nu heel handig iedereen op hetzelfde medium.Pantykous schreef:Nayomie schreef:Facebook heeft hier geen waarde. Zit er bijna nooit meer op.
Iets anders, mensen blijken al snel rascistisch te zijn als ze een afwijkende mening hebben over die vluchtelingen discussie. Ik denk gewoon dat een groot deel er met een nuchtere blik op kijken.
Een nuchtere kijk is wat mij betreft prima, maar posts als: "ik hoop dat alle bootjes zinken, dat scheelt weer een paar opvreters" is wat mij betreft behoorlijk smakeloos. Zijn vaak mensen uit m'n paardennetwerk en gelukkig geen familie dus dat maakt het makkelijk.

gesprekken.. Geniaal... Maar ook de heerlijke tags dat ik seks zocht en alles werden me net iets te veel
(Kei hip, mijn ex zijn nieuwe psycho-vriendinnetje
jippie).. Dus toen ging FB weg... want ze was eerst vrienden van vrienden, en in die tijd konden vrienden van vrienden nog wat bij me zien. Dus heeft ze ook mijn vrienden berichtjes gestuurd en weet ik veel wat... Vanaf een nepprofiel... Politie deed niets en zei "dan verwijder je je fb toch"...
Ehm... Nee... Dus nu heb ik het om wat meer mee te krijgen. (en omdat veel apps met je telefoon er ook mee verbonden zijn, dus gewoon voor het gemak...)
(want eerlijk is eerlijk... 90% is geklaag, soms komt er iets leuks/liefs voorbij.. maar mjah...) En ook van die opmerkingen soms dat ik denk "Dit kan niet!"...
Dan is het alleen nog maar handig voor de apps :p Majabeestje schreef:Ik ga facebook weg doen zo gauw onze zakelijke pagina online is (via het account van mijn man).
Waar ik me mateloos aan stoor zijn die discussies (waar ik dan zelf wel weer aan mee doe) en dan met name de rascistische opmerkingen van die eencelligen die van alles uitkotsen op facebook.
. Iedere dag verdwijnen er wel een paar untermenschen uit mijn lijst. Ideaal, eigenlijk.