Ook de Ts zal er wat aan hebben als je goed leest en geen ongegronde conclusies trekt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Dus die 15 jaar lang hadden je ouders het prima samen maar omdat die andere kerel nu uit wroeging hun relatie in puin gooit gaan je ouders uit elkaar?
Ik zou me toch niet zo laten gebruiken eerlijk gezegd. Uit elkaar gaan prima, maar haal eerst maar eens diep adem voor er beslissingen genomen worden.
En help je vader want die heeft een serieus probleem.
Rocamor schreef:Komt op mij over als: ik niet gelukkig, dan jullie ook niet.
listiglistje schreef:Rocamor schreef:Komt op mij over als: ik niet gelukkig, dan jullie ook niet.
Nou wat een rancune en wraak....als zijn eigen gezin kapot is,
dan ook maar een ander gezin kapot (van een fout van 15 jaar geleden?)![]()
Lekkere vent, ik zou naar de politie gaan, vast iets met privacy/bedreigingen/laster waardoor ze hem kunnen stoppen.
Hoe weet hij trouwens zeker dat die kinderen niet van hem zijn? Zal DNA uit moeten wijzen.... (ook erg voor die kinderen trouwens)
Als kind zou ik ik geschokt zijn, maar dit gebeurd regelmatig.... schijnt dat 25% binnen
een vaste relatie/huwelijk vreemd gaat (en 50% vd mensen is ooit in zijn leven vreemd gegaan)
en 1 op de 10 kinderen is niet de daadwerkelijk vader.
Mensen maken nu eenmaal slechte keuzes/fouten.....
listiglistje schreef:Als kind zou ik ik geschokt zijn, maar dit gebeurd regelmatig.... schijnt dat 25% binnen
een vaste relatie/huwelijk vreemd gaat (en 50% vd mensen is ooit in zijn leven vreemd gegaan)
en 1 op de 10 kinderen is niet de daadwerkelijk vader.
Mensen maken nu eenmaal slechte keuzes/fouten.....
Dani schreef:Over de andere cijfers heb ik zo gauw even geen informatie, maar dat 1 op de 10 kinderen een andere vader heeft is niet waar. Die cijfers komen van een bureau wat vaderschapstesten doet, en dat betreft dus situaties waarin er al reden tot twijfel is. Het aantal niet-biologische vaders ligt binnen die groep dus veel hoger dan bij normale gezinnen.
Dani schreef:Over de andere cijfers heb ik zo gauw even geen informatie, maar dat 1 op de 10 kinderen een andere vader heeft is niet waar. Die cijfers komen van een bureau wat vaderschapstesten doet, en dat betreft dus situaties waarin er al reden tot twijfel is. Het aantal niet-biologische vaders ligt binnen die groep dus veel hoger dan bij normale gezinnen.
OsMo schreef:Lieve TS wat een schok is dat voor jullie geweest.
Ik begrijp dat jullie complete leven op de kop staat en dat als je dit zo rauw op je dak krijgt er gemengde gevoelens zijn.
Goed van je dat je toch zo op deze manier wilt praten over je gevoelens, geef verder wel goed aan wat je wilt met dit topic.
Ik wil je er op wijzen dat mensen je kunnen voeden in je boosheid richting je vader en dat ze je kunnen voeden in het medelijden met je vader.
Probeer bij je eigen gevoelens te blijven en je niet te laten leiden door wat iedereen hier vind.
Heel veel sterkte
SA15 schreef:Het is ondertussen bevestigd dat de kinderen van mijn vader zijn. Die man kon geen kinderen krijgen met zijn vrouw, dus haar man heeft ook altijd geweten dat ze kinderen niet van hem waren..