Om het voorbeeld van de pan te nemen, ik heb een nieuw fornuis, inductie, dus moet aantal pannen nieuw kopen. Moet nu alleen nog maar een wokpak, maar aangezien ik nogal een grote pan zoek ben ik daar nog niet in geslaagd.
Zou je mijn vriendin zijn en dat weten, en met een nette grote pan aankomen zou ik erg blij zijn, ook al heb je hem tweedehands gekocht.
Met wijn ook, ik drink geen rode wijn dus dat geef ik ook weg, maar wel alleen aan mensen die rode wijn drinken. Vind het ook niet erg als ze mij witte wijn (door)geven, dan hebben ze er in ieder geval over nagedacht of het in de smaak valt.
Echter prullaria dat mensen in de kast hebben liggen en dan maar doorgeven, nee, daar zou ik niet blij van worden. (waxinelichtjes enzo, brrr). Waar je niets aan hebt en het gevoel bij krijgt dat de gever ervan af moest...
! Thanks pinto_1. In jouw geval had ik heb dus ook zo gegeven omdat ik weet dat je er blij mee zou zijn. Ik heb besloten hem gewoon te kopen en dan de keuze te geven tussen pan en dagdeel oppassen.