[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 00:58

Dat wiebelen :') Ik zou de hele tijd dat liedje 'konijntje wiebelen' in mijn hoofd hebben tijdens de seks.
Ik heb wel eens seks gehad met een jongen die zijn cowboylaarzen aanhield in bed :+
En een poging gedaan met een jongen die meer een wormpje had, ik kon het ding niet eens vasthouden :o
Toen ik 18 was mijn huidige man tegengekomen die in het begin 45 min bezig bleef. Vreselijk, gelukkig was dat gelijk over toen ik zei dat dat van mij niet zo hoefde :D Nu helemaal geen klachten meer, de seks was al goed maar in de loop der jaren is het toch wel fantastisch geworden. Mijn dochter vroeg laatst nog 'hoe vaak' wij het nog doen (die is daar nogal vrij in, haar nieuwe vriend zat er naast :+ ) en die schrok wel van het antwoord, was toch vaker dan verwacht.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 01:06

lieveli schreef:
Ik heb een vriend gehad die impotent was. Ja lekker dan. Echt eromheen vrijen wilde hij ook niet, hij bleef gewoon maar proberen om het er in te proppen.

Ja dan ben ik op een gegeven moment klaar. Doei.

O god zo één heb ik ook gehad. Wat een ramp. Heel sneu voor de jongen zelf misschien maar ermee om leren gaan of naar de artsen gaan die het ziekenhuis hem toen aanraadde ho maar.

Heb nu met m'n huidige vriend absoluut geen klagen. Hij weet al m'n knopjes te vinden en ik de zijne hihi. Dat is dan toch echt wel veel fijner en het gaat dan allemaal ook veel makkelijker waardoor je pas echt kan genieten.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:39

Ik vind het wel een dealbreaker ja. Heb ooit eens een jongen gedate waarbij het er gewoon niet inzat (niet letterlijk nemen :+ :D ) en om die reden zijn we als vrienden verder gegaan.

Niet dat hij echt slecht was maar het deed me gewoon niks, hij was ook niet groot geschapen wat niks uitmaakt als het voor de rest wel fijn was maar dat was het niet. Teveel op zichzelf gericht..

Ojajoh

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:30

nou ik vind het wel belangrijk ja, mijn gevoel staat en valt er ook mee

zo vond ik een jongen erg leuk, helemaal hotel de botel, maanden uitgaan en gezelligheid met elkaar en toen kwam het er dus van! Tja ik was net een koe en hij de slager waar hij op in aan het hakken was. Hem rustig manen werkte niet was net een uitgehongerd beest en bleef maar door duwen. Uiteindelijk toch met acteer werk hem eraf weten te werken en *snurk* daar lag hij binnen 1 minuut in volle coma de snurken als een mallijer! Was er helemaal klaar mee :')
Was echt zo een verliefdsheidswolk die POEF zei :+

als ik hem nu zie, zie ik hem alleen als een "slager met een hoog walgingsgehalte"

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:42

Ojajoh schreef:
nou ik vind het wel belangrijk ja, mijn gevoel staat en valt er ook mee

zo vond ik een jongen erg leuk, helemaal hotel de botel, maanden uitgaan en gezelligheid met elkaar en toen kwam het er dus van! Tja ik was net een koe en hij de slager waar hij op in aan het hakken was. Hem rustig manen werkte niet was net een uitgehongerd beest en bleef maar door duwen. Uiteindelijk toch met acteer werk hem eraf weten te werken en *snurk* daar lag hij binnen 1 minuut in volle coma de snurken als een mallijer! Was er helemaal klaar mee :')
Was echt zo een verliefdsheidswolk die POEF zei :+

als ik hem nu zie, zie ik hem alleen als een "slager met een hoog walgingsgehalte"

_O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:46

Ik zou het niet kunnen :o is toch een belangrijk onderdeel van je relatie...

Volgens mij heb je 3 keuzes dan.....

- je leert er mee leven (slechte sex accepteren of geen/weinig sex)
- open relatie
- afscheid nemen en verder

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:01

Tja dit topic was te verwachten ...
Er mee leven is een optie .
Als je dat kunt .
Maar sex is ook een belangrijk ding om verstand op 0 te zetten en als ontlading .

En idd goeie sex maak je samen ...

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:04

Maar dames der is een ding die ik me afvraag bij degene die een snelle hebben. Waarom dan niet op een andere manier afmaken ?

Ik hoor zo vaak dat het niet afmaakt word omdat ie um niet meer omhoog krijgt. Maar der zijn toch meer manieren denk ik dan . Ik heb zowel mannen als vrouwen als partner gehad en bekijk zijn hengstendeel vaak als iets extra's. Ik ben ook van mening dat je dat ding ook niet perse nodig hebt voor goede seks. Mijn huidige partner is ook vrouw en ik mis dat hengstenapparaat totaal niet .

Dusja waarom niet op andere methodes?

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:07

Omdat...sommige mannen dat niet willen.
Waarom weet ik ook niet maar ik hoor/lees het wel vaker.
Ik denk dat een man denkt dat zijn wiebeltje het enigste wat een vrouw plezier kan geven.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:08

listiglistje schreef:

- open relatie

Je mist nog een hele belangrijke optie: Er samen over praten en proberen er wat aan te doen zodat het voor beide leuk wordt en blijft ;)

imo zijn de eerste paar keren sex met een nieuwe partner altijd een aanfluiting. Je weet immers niet wat je van elkaar lekker vindt. Als je daar gewoon open over kan praten kan de sex alleen maar veel beter worden :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:10

Liselot schreef:
Je mist nog een hele belangrijke optie: Er samen over praten en proberen er wat aan te doen zodat het voor beide leuk wordt en blijft ;)

Ik ga er vanuit dat deze fase al gepasseerd is....
ik neem aan dat er goede communicatie is binnen een relatie, zoniet dan schort er sowieso wat aan je relatie.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:06

speedfiets_2 schreef:
Maar dames der is een ding die ik me afvraag bij degene die een snelle hebben. Waarom dan niet op een andere manier afmaken ?

Ik hoor zo vaak dat het niet afmaakt word omdat ie um niet meer omhoog krijgt. Maar der zijn toch meer manieren denk ik dan . Ik heb zowel mannen als vrouwen als partner gehad en bekijk zijn hengstendeel vaak als iets extra's. Ik ben ook van mening dat je dat ding ook niet perse nodig hebt voor goede seks. Mijn huidige partner is ook vrouw en ik mis dat hengstenapparaat totaal niet .

Die waar ik toen mee ging wou dat ook niet. Op het einde maakte ik het dan maar zelf af, maar dat is niet de bedoeling lijkt me.
Eens hij was klaargekomen was hij te moe om nog iets van spelen te doen. Zelfs knuffelen kwam er niet aan te pas.

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:19

mijn vorige relatie is er wel door stukgegaan ja. (er waren nog wel wat andere zaken ook, maar dit had heus wel een aandeel) hij was nog maagd en op een of andere manier blokkeerde hij helemaal. Ik heb een jaar lang veel met m gepraat dr over en heel veel geprobeerd maar uiteindelijk voelde zo'n relatie zonder seks meer als een goede vriendschap., weg passie

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:28

Ik heb nog nooit echt problemen gehad op dat gebied eigenlijk. Mijn vorige vriend was totaal niet egoistisch in bed, dat is echt heel erg fijn. Altijd oplettend dus wat dat betreft had ik niks te klagen :) Ik denk dat een relatie met iemand die slechte bedprestatie's levert best mogelijk is, echter kan het na een tijd best frustrerend worden denk ik. Het is toch een bepaalde charme van een relatie :)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:29

Grinnek, leuk topic. Wiebelen :') Slager :=

Ik dacht altijd dat het me niet zo veel uitmaakte / sex minder belangrijk was. Tot de lange relatie stuk liep en ik een poosje een bedpartner zonder relatie maar een hele goede klik tussen de lakens had. Dan besef je pas wat je hebt gemist := en kwam het veel hoger op de prioriteiten lijst te staan. Tussendoor ook wel wat aanfluitingen gehad maar met mijn vriend zit ik 100% op 1 lijn en is het altijd leuk en goed.

Ik ben van mening dat de klik heel erg belangrijk is, evenals communiceren. Je merkt dan snel genoeg of je bij elkaar past. Eigenlijk precies als met alle aspecten binnen een relatie dus. :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:45

Ik heb (gelukkig) geen ervaring hiermee. Toch denk ik dat het voor mij zeker einde relatie zou betekenen. Ik vind seks zeker belangrijk in een relatie (ik doe het ook graag). Dus geen of slechte seks accepteren kan ik niet.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:50

Leen schreef:
speedfiets_2 schreef:

Die waar ik toen mee ging wou dat ook niet. Op het einde maakte ik het dan maar zelf af, maar dat is niet de bedoeling lijkt me.
Eens hij was klaargekomen was hij te moe om nog iets van spelen te doen. Zelfs knuffelen kwam er niet aan te pas.

Nou als iemand zelfs maar niet kan opbrengen om me daarna een knuffel te geven wijs ik het gat van de deur aan

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:06

Ik heb ook een scharrel gehad waarbij de klik er gewoon niet was. Aller eerst had ik ook verwacht dat hij een beest was in bed, aangezien hij nogal vol overtuigd was dat hij erg goed is in bed. Dus het viel gewoon direct al tegen. En natuurlijk stuntel je de eerste paar keren, maar hij had al geen goede 'stoot' kracht..

Het was overigens een boom van de ding :')

Ik heb het niet afgekapt, omdat de seks 'slecht' was hoor. Maar ik denk wel dat het al aangaf dat we niet bijelkaar gingen passen.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:09

De 'slechtste' seks die ik ooit gehad heb was met iemand waarmee het gewoon totaal niet klikte in bed. Maanden daarvoor om elkaar heen gedraaid, vond hem ook echt heel leuk, maar eenmaal in bed... Drama! En dat lag echt niet zozeer aan hem, maar er miste gewoon net iets teveel lichamelijke aantrekkingskracht. Wel een kans gegeven, maar na een paar maand was het toch echt duidelijk dat wij niet voor elkaar bestemd waren :+
Daarna wel slechtere seks gehad met iemand, maar die was zo leuk dat het me echt helemaal niets kon schelen :D (dat was ook maar een paar keer en na aardig wat drankjes)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:22

Hahhaa heerlijk topic :')

Ook ik herken hier zeker dingen uit... En zeker ook slechte bedpartners gehad.
Ik had meer behoefte dan partner, partner die knopjes niet weten te vinden (ook niet na langere tijd), partners die luidruchtig zijn ( vind ik totaal niet sexy haha). Mannen die te snel komen en erna geen aandacht meer hebben voor de dame, kleintje waar je niks van voelt...

En ook ik vond altijd dat sex niet zo belangrijk was in een relatie, maar tijdens mijn laatste relatie (alweer 4 jaar geleden) heb ik er, mede door de slechte sex, toch echt een punt achter gezet na een half jaar.
Dus inmiddels vind ik een bepaalde chemie en aantrekkingskracht toch echt wel belangrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:45

Ik zou nooit mijn huidige, lieve en stabiele partner inruilen voor iemand die beter presteert in bed. Nee danku, liever een man die mij respecteert en waar ik een fijn leven mee heb, met wat minder sex, dan het soort in huis te halen dat ik ervoor had. Ik haal veel meer voldoening uit de diepe verbondenheid die ik nu met mijn wederhelft heb, de knuffels en het gewoon bij mekaar zijn, dan dat ik ooit uit sex met de exen heb gehaald. We hebben het in bed, als we de tijd nemen voor mekaar, ook wel fijn met mekaar, maar het is niet de grote passie zoals vele zoeken. En eerlijk, ik mis die passie totaal niet, zie geen reden om mijn vent te bedriegen hiervoor.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:49

ClaudiaHS schreef:
Ik heb ooit een vriend gehad met formaat klein duimpje :')
En nee, size doesn't matter, maar dit was echt heel erg en ik voelde er gewoon niks van.
Opeens riep ie: 'ik ben klaar' en ik dacht: 'wtf, hoe, wat, wanneer, waar??
Ik had gewoon echt niks gevoeld... -O-
Best wel sneu eigenlijk

Haha ik had zo'n ex xD op een gegeven moment hadden we ook geen sex meer want k vond dr niks aan. En meneer was nog eens enorm egoistisch ook dus was een grote afknapper.

Nu vind ik sex niet het belangrijkste in een relatie maar is wel fijn als je bedpartner een beetje weet wat hij aan het doen is en ook rekening met jou houd

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:57

listiglistje schreef:

- open relatie

samen naar verbetering zoeken ?? lijkt mij bovenaan te moeten staan.

Je deelt het bed, hoor.. Ik krijg bij sommige dames echt het idee dat ze verwachten dat de vent alles moet doet, gelijk, in een keer perfect.. Even liggen en aa en oeh roepen.

Kortzichtig gedoe allemaal. De meeste tijd van een relatie besteed je buiten het bed, niet erin. Je relatie en alles daarin deel je samen. Je hebt een relatie niet voor jezelf, want als de ander ook zo blijft denken...tja en dan afvragen waarom mensen tegenwoordig zo snel uit elkaar gaan.. Eerst samen aan werken dus op alle fronten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:01

Sammie schreef:
listiglistje schreef:

- open relatie

samen naar verbetering zoeken ?? lijkt mij bovenaan te moeten staan.

Je deelt het bed, hoor.. Ik krijg bij sommige dames echt het idee dat ze verwachten dat de vent alles moet doet, gelijk, in een keer perfect.. Even liggen en aa en oeh roepen.

Kortzichtig gedoe allemaal. De meeste tijd van een relatie besteed je buiten het bed, niet erin. Je relatie en alles daarin deel je samen. Je hebt een relatie niet voor jezelf, want als de ander ook zo blijft denken...tja en dan afvragen waarom mensen tegenwoordig zo snel uit elkaar gaan.. Eerst samen aan werken dus op alle fronten.

Danku! Ik begon te denken dat ik abnormaal ben _/-\o_

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:12

Ik dacht dus ook altijd dat het vast niet zo van belang was dat het tussen de lakens klikte, maar ik ben er nu echt wel over uit dat als het gevoel echt goed is tussen twee mensen, de rest ook vanzelf goed gaat.
Uitzonderingen daar gelaten, sommige mensen hebben nou eenmaal zo hun mankementen, en als dat nou net in bed is, is het natuurlijk heel erg zonde. :=

Maar ik heb het een keer meegemaakt, ik wist niet eens dat het bestond, dat iemand gewoon compleet gevoelloos seks met me had ondanks dat hij tot over zijn oren verliefd op me was. Hoe, weet ik ook nog steeds niet, het is me echt een raadsel. :') Op en neer, letterlijk, zoals het 'moet' (zoals het in het seksboek uitgelegd staat), tot het eruit is zonder steuntje of kreuntje (zelfs zijn ademhaling, alles, bleef constant, ik had het ook echt niet door). Maar het was een gevalletje, ik lag erbij en ik keek ernaar vol verbazing. Het leek bijna alsof hij het zag als een verplichting, iets wat er nou eenmaal bij hoorde maar waar je verder niets uithaalde? Ik weet het niet. :+

Terwijl, als ik naar mijn huidige vriend kijk. Ja, dan is het gewoon duidelijk, dat klopt gewoon. :Y)
En dat zegt ook gewoon iets over de chemie en de aantrekkingskracht, dan gaat het vanzelf.

Al is het helaas ook vaak zo, dat er belachelijk veel mannen rondlopen, die gewoon niet stilstaan bij het genot van de vrouw. Dat kom je zo vaak tegen, en dat vind ik al zo'n vreselijke domper. |o
Maar goed, dat ligt dan ook weer deels aan de vrouw die de teleurstelling bij zich houd en verder gaat met het leven (wat veel doen). Terwijl, seks doe je samen, dat is geen eenmansvak. Dus gewoon uitspreken die handel! Zo moeilijk is het niet. :')

Btw, heerlijk topic haha. _/-\o_