Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friendly schreef:Het maaien, goed idee. Maar je kan zelf ook nog wel bedenken dat het niet een goed idee is om op een natte ondergrond met zwaar materieel te gaan rijden. Er bestaat nog zoiets als het weerbericht dus hadden ze het ook op een moment kunnen inplannen dat de grond droger is..
Edit: mijn vader werkt ook in loondienst bijvoorbeeld en die gaat NIET het land op als deze te nat is. Juist om de grond niet te beschadigen. Dus het kan wel... Dan gaat hij ander werk doen wat de grond niet beschadigt.
Overigens vind ik het heeeeel erg de verkeerde kant op neigen. Het topic lijkt mij geopend om van zich af te praten dat ze de omgeving bruut behandeld is. En nu gaat iedereen alleen maar in op dat TS het niet naar haar zin heeft in het dorp. Het is nog altijd aan háár wat ze doet, dus als ze ervoor kiest om daar vooralsnog te blijven, het zij zo. Dan mag ze zich er nog steeds wel teleurgesteld over zijn dat de gemeente zo met de grond omgegaan is...
friendly schreef:Het maaien, goed idee. Maar je kan zelf ook nog wel bedenken dat het niet een goed idee is om op een natte ondergrond met zwaar materieel te gaan rijden. Er bestaat nog zoiets als het weerbericht dus hadden ze het ook op een moment kunnen inplannen dat de grond droger is..
Edit: mijn vader werkt ook in loondienst bijvoorbeeld en die gaat NIET het land op als deze te nat is. Juist om de grond niet te beschadigen. Dus het kan wel... Dan gaat hij ander werk doen wat de grond niet beschadigt.
Overigens vind ik het heeeeel erg de verkeerde kant op neigen. Het topic lijkt mij geopend om van zich af te praten dat ze de omgeving bruut behandeld is. En nu gaat iedereen alleen maar in op dat TS het niet naar haar zin heeft in het dorp. Het is nog altijd aan háár wat ze doet, dus als ze ervoor kiest om daar vooralsnog te blijven, het zij zo. Dan mag ze zich er nog steeds wel teleurgesteld over zijn dat de gemeente zo met de grond omgegaan is...
Argai schreef:TS, zoek iemand op om mee te praten. Je komt een beetje depressief over op mij. Jij ziet nu geen uitweg meer, maar die zijn er wel. Met hulp kom je er welEn het is soms niet zo makkelijk zoals de meeste mensen denken.
friendly schreef:Kan zijn, maar het gaat hier toch over DIT topic. Boeit mij verder vrij weinig wat ze in andere topics zegt hoor. Ik ga hier in op het onderwerp wat HIER van toepassing is. Dat is niet haar gemoedstoestand. Een zijstap kan ik over het algemeen prima waarderen hoor, maar dit is gewoon een complete topicwijziging.
Anneliesdj: Dat valt wel mee hoor. Als ze van te voren het weerbericht controleren valt prima in te schatten wanneer het droog genoeg is. Doen ze op mijn vaders werk ook. Dan plannen ze het op dàt moment pas in en ondertussen doen ze andere klussen.
friendly schreef:Anneliesdj: Dat valt wel mee hoor. Als ze van te voren het weerbericht controleren valt prima in te schatten wanneer het droog genoeg is. Doen ze op mijn vaders werk ook. Dan plannen ze het op dàt moment pas in en ondertussen doen ze andere klussen.

De vogels vinden al die blootliggende klei wel fijn, lekker wormpjes zoeken

xyzutu2 schreef:Ongeacht van of wat anderen van jou hier vinden klopt, kun je het ook omdraaien: Goh, wat apart dat zoveel verschillende mensen mijn schrijfsels op die ene manier interpreteren.
Dat leidt dan vanzelf tot vraag 2: Wat het mijn bedoeling om zo over te komen of niet?
Zo ja, mooi!
Zo nee; misschien moet ik dan iets aan mijn manier van schrijven veranderen zodat ik bvb net zo optimistisch en positief overkom als ik me voel.
fleurtjeuh schreef:Weten jullie wat ik nou zo knap vind?
Dat jullie allemaal precies denken te weten hoe ik me voel, waarom en wat ik daar aan moet doen.
Ik ben depressief, passief en lui, en heb een schop onder mn kont nodig. Ik ben een slachtoffer en doe niks aan mn situatie.
Heel bijzonder dat jullie dit allemaal weten. En dat vanaf de andere kant van jullie schermpjes. Jullie zijn vast allemaal psycholoog met jaren ervaring.
Echt chapau, heel bijzonder.
) en uiteindelijk maar gaan werken in een fastfoodketen en na een jaar genoeg geld gespaard om op mijzelf te kunnen wonen in de stad en van daar uit een nieuwe baan gevonden vlak nadat ik bij die fastfoodketen er uit ben gegooid (2,5 jaar daag gewerkt). Ik woon op mijzelf nu bijna 2 jaar, 2 katten, leuke baan sinds 2 maanden en ik voel mij hier gewoon echt thuis. You create your own happiness
als je jezelf hier al dusdanig druk om kan maken dat je een topic erover opend zou ik echt kijken of je ergens in je leven iets kan veranderen, want het lijkt mij totaal niet fijn om in jouw situatie te zitten... Dit is wat ik uit jouw posten kan halen, is totaal niet aanvallend bedoeld