Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mocht je nog een verhaal zoeken. Ik heb iets verzonnen melanie0906 schreef:Bij ons waren er 3 gasten van te voren het bos in hegaan om het verhaal te vertellen waarna er 1 verdween die je daarna heel hard hoorde schreeuwen. Video monteren was best een werk maar je hoeft niet heel goed te zijn om dat te kunnen. Ik zou evt vanavond aan mn vader vragen of hij dat filmpje nog heeft.
louka69 schreef:Voor de make-up heel echt en eng te maken:
Liquid latex en nepbloed!!!!
Best goedkoop te verkrijgen allebei en heel snel prachtige wonden etc. mee te maken.
Heb erg lang getwijfeld het zelf aan te schaffen en laatst de knoop doorgehakt, en ik ben er zooooooo blij mee!!
Kijk voor de aardigheid eens op youtube! Gewoon zoeken op halloween make-up
https://www.youtube.com/watch?v=gRRIaN_NZC8
Veel plezier!!
Wij zagen het écht niet aankomen en hebben zo hard gelachen
Lonneke2001 schreef:Mocht je nog ideeën zoeken, zoek een lange flexibele tak, die je ongemerkt over het pad kan leggen, ga achter/onder een struik liggen (kan even werk kosten om onopgemerkt te blijven) en zodra de groep eraankomt en langsloopt, met de tak gaan bewegen, en heftigWij zagen het écht niet aankomen en hebben zo hard gelachen
renatuuh schreef:Ik vroeg me inderdaad af hoe het gegaan is. Leuk dat het een succes was. Sorry dat ik mijn verhaal niet heb opgestuurd, laatste weken was het hier echt chaos. Hoe was de route? Ben benieuwd wat je allemaal gebruikt hebt.