Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Herkenbaar, ben 19 en mensen vragen serieus wel eens of ik lesbisch ben.Eh nee.
.
Gelukkig heb ik een aardige rem qua drank gedrag, dus dronken zal ze mij nooit krijgen. Adindaa schreef:Ik heb er dus helemaal geen behoefte aan of zin in, en soms heb ik echt het idee dat er daarom iets mis met me is
Graffi86 schreef:Adindaa schreef:Ik heb er dus helemaal geen behoefte aan of zin in, en soms heb ik echt het idee dat er daarom iets mis met me is
Dat gevoel ken ik!
Heb er dus ook geen behoefte aan. Wel gewoon vrienden en gezellig, maar dat 'meer' hoeft voor mij (nog steeds) niet zo nodig. En denk dus ook vaak: er is vast iets mis met me. Maar om daarmee nou naar de HA of zo te gaan?
.Eloya schreef:Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik er wel "aan toe" ben, ik zou het wel fijn vinden om met iemand samen te zijn, wederzijds vertrouwen en gewoon geborgen voelen. Dat mis ik thuis best wel.
Maar ik ga niet bewust opzoek
máár ik ken hem nog maar 5 weken, weet niet of hij al een vriendin ofzo heeft en durf niets. Vriendschap gewoon is zoveel makkelijker
). 
. En ook al mijn vrije tijd gaat naar haar toe. Ik kom 's avonds thuis, ik eet, ik ga paardrijden, ik kijk nog een uurtje tv (en dat uurtje me-relax-time heb ik ook echt nodig, no way dat ik dat ooit zou opgeven) en dan lekker bedje in, heb helaas nogal veel slaap nodig. Zou niet weten hoe ik het nog in mijn dagschema moet ingepuzzeld krijgen om naast mijn paard, kat en hond nog eens een gast aandacht te gaan geven... De weinige vrije tijd die ik over houd (in het weekend bijvoorbeeld) spendeer ik dan liever aan mijn vrienden: daar heb je ook wel eens graag af en toe contact mee.
Ik doe wat ik wil, wanneer ik wil. Ik spendeer mijn geld zoals ik het wil. Ik hoef me niet te verantwoorden voor iets dat ik doe, moet met niemand rekening houden, een echt prinsessenleventje
NoorW schreef:Ik ben over een paar weken 17 en heb ook nog nooit een vriendje gehad en ben ook meer van het type dat veel met jongens omgaat. Baal er soms wel van, omdat ik voor mijn gevoel "achter loop" bij veel mensen in mijn omgeving. Maar rationeel gezien slaat dat nergens op. Ik ben gewoon nog bijna niemand tegengekomen die ik leuk vond. Het komt nog wel. Dus nee, ik vind het echt niet raar. Ik heb ook een aantal vriendinnen die hetzelfde hebben als ik.
. De rede dat ik dit hier nog wil plaatsen is omdat ik iedereen die zich hierover onzeker voelt op het hart wil drukken dat dingen heel snel en totaal onverwacht kunnen veranderen. Ik had dit namelijk op geen enkele wijze zien aankomen. Mijn vriendje (jaja het is sinds anderhalve week officieel en ook gelijk behoorlijk serieus, we hebben elkaars familie al uitgebreid ontmoet en een waslijst aan dingen die we willen gaan doen samen
) en ik kenden elkaar al 4 jaar, maar gingen nooit met elkaar om. Door een kamp kwam daar verandering in en was de interesse in elkaar opgestart. Toen hebben we nog een maand of 2/3 om elkaar heen gedraaid, maar sinds we hebben uitgesproken hoe leuk we de ander vonden, is het heel snel gegaan. Zo snel dat ik het zelf nog steeds niet helemaal geloof en mezelf regelmatig moet verzekeren dat ik het niet allemaal droom.
Naar mijn idee valt dat in werkelijkheid wel mee. Het doel van mijn post is gewoon laten weten dat onzekerheid een van de stomste en nuttelooste dingen is die er zijn. En hoewel ik het nog steeds dagelijks ben, kan ik er meer afstand van nemen en dat draagt daadwerkelijk bij aan mijn geluk
Rebecca schreef:Ik ben 23 en nog nooit 1 gehad , laatst vroeg een depri bekende me midden in de nacht notabenemis je geen seks? . Nope en dat kon hij niet begrijpen en gesprek stopte , mis het niet en ik wil het niet. Vind het bijna eng , en aanpassen en niet mijn eigen ding doen zijn al enge gedachten :o
. Vriendinnen en vriendje krijgen bij mij evenveel aandacht!
. Het is wanneer jij er zelf klaar voor bent!
Zit er eigenlijk nooit mee behalve met kerst of bruiloften. Ik heb namelijk 4 (jongere) zusjes die eigenlijk altijd een vriend hebben, ik kom dus altijd als enige alleen op zulke gelegenheden en dat is wel eens minder leuk