Is het echt zo raar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: Is het echt zo raar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 16:36

Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik er wel "aan toe" ben, ik zou het wel fijn vinden om met iemand samen te zijn, wederzijds vertrouwen en gewoon geborgen voelen. Dat mis ik thuis best wel.

Maar ik ga niet bewust opzoek

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:40

Inderdaad, ben er ook wel aan toe. Ik zou het ook wel fijn vinden om iemand aan mn zijde te hebben. Gewoon een maatje om mee te praten over alles en leuke dingen mee te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:44

Ik niet , ik voel er niks voor. Scharrel gehad maar het innerlijke mij hield me echt tegen , weet niet ik vind het helemaal niet fijn

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 20:09

Ik heb er dus helemaal geen behoefte aan of zin in, en soms heb ik echt het idee dat er daarom iets mis met me is -O-

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 20:10

MarlindeRooz schreef:
Herkenbaar, ben 19 en mensen vragen serieus wel eens of ik lesbisch ben. :+ Eh nee. _O-

haha die vraag kreeg ik steeds meer toen ik eind twintig was gingen sommige er zelfs al van uit. :') .

eh.. volgens mij zijn lesbische en homo's niet anders dan andere mensen kwa leeftijd dat ze een stel vormen.. zoals hier al gezegd word :)

leuk om herkenbare dingen hier te lezen. en ook enkele dertig plussers zoals ik.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 20:16

Ik ben 30 en heb sinds dit jaar echt verkering gehad met verliefdheid tot over de oren. Helaas na 3 maanden was bij mij de koek op. Daarvoor nooit een vriendje gehad.
Dus raar is het niet.

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 23:04

Misschien zijn wij wel met zijn allen raar! Nee even zonder dollen. De vorige keer wilde een vriendin mij dronken voeren, zodat ik jongens zal gaan versieren, waar slaat dit op _-:( Gelukkig heb ik een aardige rem qua drank gedrag, dus dronken zal ze mij nooit krijgen.

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:15

Adindaa schreef:
Ik heb er dus helemaal geen behoefte aan of zin in, en soms heb ik echt het idee dat er daarom iets mis met me is -O-

Dat gevoel ken ik!
Heb er dus ook geen behoefte aan. Wel gewoon vrienden en gezellig, maar dat 'meer' hoeft voor mij (nog steeds) niet zo nodig. En denk dus ook vaak: er is vast iets mis met me. Maar om daarmee nou naar de HA of zo te gaan? 8)7

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:23

Tot vorige week had ik ook nog nooit vriendje gehad :) dus vind niet vreemd en zie bij meer meiden in mijn omgeving die pas laat hun eerste vriendje hadden

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:28

ik ben 20 en heb ook nog nooit een relatie of iets dergelijks gehad vind er niets raars aan. Werk zelf fulltime in de ICT dus alleen omgaan met jongens of meer omgaan met jongens is voor mij ook niet zo vreemd. Als ik met alle jongens/mannen waar ik vriendschappelijk een gesprek mee heb een relatie moest hebben had ik er alleen in het afgelopen jaar al 30+ gehad waarvan meerdere tegelijk op 1 dag :+

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:31

23 jaar hier en naast wat losse fladders nooit een echt serieuze relatie gehad.
Nadat ik een echt leuke jongen leerde kennen een paar weken terug werd mij duidelijk dat ik gewoon op dit moment geen relatie wil. :+

Dus nee, je bent niet raar.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:13

Graffi86 schreef:
Adindaa schreef:

Dat gevoel ken ik!
Heb er dus ook geen behoefte aan. Wel gewoon vrienden en gezellig, maar dat 'meer' hoeft voor mij (nog steeds) niet zo nodig. En denk dus ook vaak: er is vast iets mis met me. Maar om daarmee nou naar de HA of zo te gaan? 8)7

Nou inderdaad, blij om te lezen dat ik niet de enige ben :o .
Ik heb verder ook nog nooit een scharrel of iets dergelijks gehad, ben er gewoon absoluut niet mee bezig en ik wil het gewoon niet...

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:53

Eloya schreef:
Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik er wel "aan toe" ben, ik zou het wel fijn vinden om met iemand samen te zijn, wederzijds vertrouwen en gewoon geborgen voelen. Dat mis ik thuis best wel.

Maar ik ga niet bewust opzoek

Help! nu zit er een jongen in mijn klas, en ik vind hem stiekem eigenlijk wel leuk :+ máár ik ken hem nog maar 5 weken, weet niet of hij al een vriendin ofzo heeft en durf niets. Vriendschap gewoon is zoveel makkelijker :o

Pff lastig gedoe dit :P

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:51

Helemaal niet... Ik was 19 toen ik mijn eerste vriendje kreeg.

Ik was voor ik hem leerde kennen totaal niet geïnteresseerd. Vond de paarden belangrijker haha.

Ook al ben je op je 25ste nog steeds singel zonder ooit een vriendje te hebben gehad. Boeiend, als je maar plezier hebt in je leven. Met of zonder vent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 23:01

Hier 28 en happy single... afgelopen jaren ook gewoon een heel asociaal leven gehad (paard, studie, werk.. vriendinnen inplannen was al lastig). Nu is het rustiger, maar niet heel veel socialer qua levensstijl haha. Tuurlijk mis ik het weleens, maar al die jaren hiervoor had ik het echt niet weten te combineren. Plus in je eentje ook echt wel voordelen heeft in mijn ogen. En nu ga ik zeker niet op zoek. Eerst maar eens werk vinden en een eigen plekje. Die vent komt dan daarna wel. En zo niet, dan ook prima (neem ik er wel wat katten bij :') ).

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 23:39

Ik ben gezellig mee raar met je :)

22 jaar en nog geen énkele ervaring met jongens, zelfs geen kus of nog maar handjes vasthouden. Erger nog, ik vind het vreselijk als ze interesse in me tonen. Op reis was er ook weer een ober dolverliefd *dikke zucht*, ben lekker ver weg van 'm gaan zitten.

Ik ben met 22 nog lang niet klaar voor een relatie en heb er ook 0,0 behoefte aan. Ik zeg altijd dat ik getrouwd ben met mijn paard :'). En ook al mijn vrije tijd gaat naar haar toe. Ik kom 's avonds thuis, ik eet, ik ga paardrijden, ik kijk nog een uurtje tv (en dat uurtje me-relax-time heb ik ook echt nodig, no way dat ik dat ooit zou opgeven) en dan lekker bedje in, heb helaas nogal veel slaap nodig. Zou niet weten hoe ik het nog in mijn dagschema moet ingepuzzeld krijgen om naast mijn paard, kat en hond nog eens een gast aandacht te gaan geven... De weinige vrije tijd die ik over houd (in het weekend bijvoorbeeld) spendeer ik dan liever aan mijn vrienden: daar heb je ook wel eens graag af en toe contact mee.

Nee hoor, happy single :) Ik doe wat ik wil, wanneer ik wil. Ik spendeer mijn geld zoals ik het wil. Ik hoef me niet te verantwoorden voor iets dat ik doe, moet met niemand rekening houden, een echt prinsessenleventje :D

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:04

NoorW schreef:
Ik ben over een paar weken 17 en heb ook nog nooit een vriendje gehad en ben ook meer van het type dat veel met jongens omgaat. Baal er soms wel van, omdat ik voor mijn gevoel "achter loop" bij veel mensen in mijn omgeving. Maar rationeel gezien slaat dat nergens op. Ik ben gewoon nog bijna niemand tegengekomen die ik leuk vond. Het komt nog wel. Dus nee, ik vind het echt niet raar. Ik heb ook een aantal vriendinnen die hetzelfde hebben als ik.

Dit topic was in mijn hoofd blijven spoken, en met wat ontwikkelingen in mijn leven de laatste tijd leek het me leuk hier een update te plaatsen ook al haal ik daarmee dit topic een beetje uit zijn graf.
Inmiddels ben ik dus 17 én hoteldebotel. En dat niet alleen: hij ook op mij *\o/* . De rede dat ik dit hier nog wil plaatsen is omdat ik iedereen die zich hierover onzeker voelt op het hart wil drukken dat dingen heel snel en totaal onverwacht kunnen veranderen. Ik had dit namelijk op geen enkele wijze zien aankomen. Mijn vriendje (jaja het is sinds anderhalve week officieel en ook gelijk behoorlijk serieus, we hebben elkaars familie al uitgebreid ontmoet en een waslijst aan dingen die we willen gaan doen samen :') ) en ik kenden elkaar al 4 jaar, maar gingen nooit met elkaar om. Door een kamp kwam daar verandering in en was de interesse in elkaar opgestart. Toen hebben we nog een maand of 2/3 om elkaar heen gedraaid, maar sinds we hebben uitgesproken hoe leuk we de ander vonden, is het heel snel gegaan. Zo snel dat ik het zelf nog steeds niet helemaal geloof en mezelf regelmatig moet verzekeren dat ik het niet allemaal droom.

Een aantal weken geleden was ik nog steeds heel onzeker, dacht ik dat niemand mij ooit leuk kon vinden, dat mijn eerste zoen pas zou komen als ik ongeveer hoogbejaard zou zijn. Dat klinkt misschien overdreven, maar ik weet hoe frustrerend het is als iedereen om je heen iemand lijkt te vinden en jij maar nooit iemand leuk vind of leuk gevonden wordt. Dus voor iedereen in dit topic die een beetje bij de pakken neerzit: hoe cliché ook, er zijn altijd mensen die bij je passen. Misschien neem je het, net als ik, gewoon serieuzer dan mensen uit je omgeving, stel je hogere eisen en daar is niets mis mee. Het kan allemaal erg snel veranderen en wees vooral niet onzeker erover of over jezelf.

Nu ik dit teruglees klink ik bijzonder naïef en lijkt het alsof ik mijn geluk nu totaal afhankelijk maak van mijn vriendje :o Naar mijn idee valt dat in werkelijkheid wel mee. Het doel van mijn post is gewoon laten weten dat onzekerheid een van de stomste en nuttelooste dingen is die er zijn. En hoewel ik het nog steeds dagelijks ben, kan ik er meer afstand van nemen en dat draagt daadwerkelijk bij aan mijn geluk :)

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:40

Wat leuk om te horen(of lezen)! Gefeliciteerd! :D

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:53

Super fijn om te lezen @NoorW, veel geluk samen!!

Rebecca schreef:
Ik ben 23 en nog nooit 1 gehad , laatst vroeg een depri bekende me midden in de nacht notabene :+ mis je geen seks? . Nope en dat kon hij niet begrijpen en gesprek stopte , mis het niet en ik wil het niet. Vind het bijna eng , en aanpassen en niet mijn eigen ding doen zijn al enge gedachten :o

Dit heb ik ook. Heb gewoon echt geen behoefte aan een relatie, ik heb dan het idee dat ik er teveel voor opzij moet zetten + Ik wil geen seks o.i.d. voor het huwelijk en dat is iets wat de meeste jongens/mannen toch wel verwachten in een langdurige relatie denk ik.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 17:39

Hoe voelt een 'vriendje' hebben dan voor sommigen van jullie? Ik lees dat sommige mensen liever tijd spenderen aan hun vriendinnen of vrienden, maar mijn vriend is ondertussen ook naast dat één van mijn beste maatjes geworden :). Vriendinnen en vriendje krijgen bij mij evenveel aandacht!

Ik zelf begonnen op mijn 14e met een reeks vriendjes. Achteraf gezien kon het ook wel twee jaar wachten, maar het heeft bijgedragen aan mijn ontwikkeling naar de persoon wat ik nu ben :). Het is wanneer jij er zelf klaar voor bent!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:05

Mijn tante is 2 jaar geleden getrouwd met haar eerste vriendje, op haar 53e. Ze heeft hem op haar 50e ontmoet. Ze heeft een fantastisch leven gehad als singel vrouw, heeft de hele wereld over gereisd en op het moment dat je het niet meer verwacht ontmoet ze haar droomvent *\o/*

Ben zelf bijna 28 en ook nog nooit een echte relatie gehad, wel genoeg lol gehad :o Zit er eigenlijk nooit mee behalve met kerst of bruiloften. Ik heb namelijk 4 (jongere) zusjes die eigenlijk altijd een vriend hebben, ik kom dus altijd als enige alleen op zulke gelegenheden en dat is wel eens minder leuk -O-

Maar aan de andere kant moet ik er ook niet aan denken om bijvoorbeeld samen te wonen met iemand, ben veel te veel op mijn vrijheid gesteld :')

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:15

Monster_tos: ik vind dat wel echt heel schattig haha <3

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:22

Wat leuk monster_tos!

Ik ben ondertussen 18, nog steeds forever single en aan mijn leven als eenzaam kattenvrouwtje begonnen :Y)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:27

Wacht op de ware en ga verder gewoon vriendschappelijk[platonisch] met jomgens om. Helaas zijn er jongens die dat niet snappen.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:50

Zeepsop schreef:
Monster_tos: ik vind dat wel echt heel schattig haha <3

Haha jaa, je kan je voorstellen dat er behoorlijk gegild en gehuild werd toen ze vertelden dat ze gingen trouwen *\o/* *\o/*