Kayleigh_ schreef:Veel beter verdiend? Wat heeft ex precies misdaan, behalve een maand lang niet gezegd dat zijn gevoelens aan het verzwakken zijn? Misschien had hij zelf tijd nodig om alles op een rijtje te krijgen. Misschien had hij de relatie helemaal nog niet willen verbreken, maar werd hij gedwongen door botte / gevoelloze houding van TS.
wacht even, ik heb hem duidelijk, meerdere malen gevraagd of hij zich nog goed voelde bij onze relatie. Ook uit mijn eigen onzekerheid.
Denk je dat die door jou genoemde 'gevoelloze houding' uit het niets kwam? We hebben 2 uur in de auto gezeten die dag en geen woord gesproken omdat ik alleen maar aan het huilen was.
Maar ik ga verder alleen maar reageren op mensen die me in elk geval wel steunen. Wil hier geen reltopic van maken dus als je iets te vertellen hebt: PB staat open.
En ja, ik begrijp zijn situatie ook. Ik heb hem voor het blok gezet, waarom? Omdat ik niet in een relatie wil zitten waarin mijn 'partner' ongelukkig is.
En over dat een breuk de relatie had kunnen redden. Daar geloof ik niet in, uit ervaring weet ik dat het dan toch wel weer over gaat omdat je je dan gaat reserveren ( oh oliebol, ik kan dit niet zeggen want straks wil hij/zij niet meer, kan van beide kanten komen)
Secricible: ja, in goede en slechte tijden toen ik hem uit zijn dealer-handel heb getrokken. Toen was ik ook niet gelukkig, omdat ik hem voor geen meter vertrouwde, maar wel in hem geloofde.
xSwanheart: misschien is het wel een tactloze opmerking, maar ik heb zeker wel met hem gepraat toen we thuis waren. Ik wil geen vrienden blijven omdat ik het niet kan afsluiten dan, dat weet ik van mezelf. Hij zegt zelf ook: ik weet niet hoe ik me moet gedragen omdat je gewoon bijna 2 jaar me vriendin bent geweest. Kan ik ook niet veel mee.
troi: in dit geval was het ook my way or the high way, want ik was klaar met alle ruzies, discussies en onnodige dingen. Het was óf: dit oplossen of vertrekken. En hij heeft gekozen om te vertrekken. Ik moet daar dan denk ik maar vrede mee hebben.
Eveneens heeft hij het niet verteld. Hij is gewoon weg gelopen.
Ayasha: als je die relatie topics op bokt niet snapt, lees ze dan niet en reageer dan ook niet.
Evelijn: dankjewel, dat was ook mijn gevoel.
Kayleigh_ : Ex heeft misdaan dat hij het juist een maand voor me verzwegen heeft. Ik heb hem altijd verteld eerlijk tegen me te zijn, ookal doet het pijn. Hij was ook altijd eerlijk tegen me en zei me altijd recht waar het op stond.
Ik wil iedereen bedanken voor het medeleven! Dat zeker!