Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Musiess schreef:Dat is al een reden, wat een gedoe he. Hij is duidelijk aan het ontkennen. Misschien toch even je belangrijkste spullen pakken en een tijd ergens anders verblijven. Maar god weet wat hij uitvreet als hij alleen thuis is en met haar chat!
jorretje schreef:Als je graag bij hem wil blijven ultimatum stellen, contact met haar afkappen, óf relatie afkappen. Hij moet meer eens gaan bedenken waar zijn prioriteiten liggen.
Leonoor schreef:Musiess schreef:Dat is al een reden, wat een gedoe he. Hij is duidelijk aan het ontkennen. Misschien toch even je belangrijkste spullen pakken en een tijd ergens anders verblijven. Maar god weet wat hij uitvreet als hij alleen thuis is en met haar chat!
Besodemieterd, laat haar lekker blijven en schop hem (tijdelijk) de deur uit. Hij is nu ook immers vertrokken.
TS, heel veel sterkte, dit is een gevecht wat je waarschijnlijk niet gaat winnen. Kies dus bewust en vooral voor jezelf.
Kana schreef:jorretje schreef:Als je graag bij hem wil blijven ultimatum stellen, contact met haar afkappen, óf relatie afkappen. Hij moet meer eens gaan bedenken waar zijn prioriteiten liggen.
Tsjah, en hoe weet TS dat hij zich daaraan zal houden naar 3 keer?
Daarom denk ik dat je je heel goed moet afvragen of je hem ooit weer kunt vertrouwen, als dat niet zo is dan gaat de relatie alleen maar heel veel negatieve energie kosten.
Ayasha schreef:Hoewel ik jou begrijp ergens, begrijp ik ook dat hij er heimelijk om doet; Immers hij weet dat als hij zegt dat hij met haar praat dat jij dan boos bent. En wat nu als er wérkelijk niks meer achter zit dan gewoon online banketstaaf.
Die situatie hebben zij SAMEN gecreëerd.
Blijkbaar heeft de vriend van TS niet het gevoel dat hij dit bespreekbaar kan maken, anders zou hij het wel doen.Ayasha schreef:Hoewel ik jou begrijp ergens, begrijp ik ook dat hij er heimelijk om doet; Immers hij weet dat als hij zegt dat hij met haar praat dat jij dan boos bent. En wat nu als er wérkelijk niks meer achter zit dan gewoon online banketstaaf.
Ayasha schreef:Dat is niet enkel de schuld van de vriend van TS maar ook van TS.Die situatie hebben zij SAMEN gecreëerd.
![]()
Ik weet van mijn man dat (ja daar hebben we het over gehad) dat als hij gevoelens zou hebben voor een ander of ik, dat we dat met mekaar kunnen bespreken. Dat dat voor beide niet leuk zal zijn maar dat dat "moet" kunnen.Blijkbaar heeft de vriend van TS niet het gevoel dat hij dit bespreekbaar kan maken, anders zou hij het wel doen.
Ik zou het heel erg vinden als ik zou lezen "de kust is veilig" ten eerste om het geniepige, ten tweede omdat hij blijkbaar denkt dat dat nodig is... Ik zou dat niet enkel als een "fout" van hem zien, maar ook als een punt waar ik gefaald heb...
Waar wij sámen gefaald hebben...
Ayasha schreef:Hoewel ik jou begrijp ergens, begrijp ik ook dat hij er heimelijk om doet; Immers hij weet dat als hij zegt dat hij met haar praat dat jij dan boos bent. En wat nu als er wérkelijk niks meer achter zit dan gewoon online banketstaaf.
Smudge schreef:gisteren hoorde ik hem via Skype met haar praten.
Smudge schreef:Ik heb hem gisteren betrapt en hij beweerde dat het de televisie was die ik hoorde.
Smudge schreef:Toen zij hij kijk maar in mijn telefoon dan. En daar stond het gesprek, verborgen op Skype. Dat hij haar anders wel onder het bed kon verstoppen, en "de kust is veilig, ze is aan het stofzuigen".