Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vanillia schreef:TS ik denk echt dat je dingen ziet die er niet zijn. Hij lijkt me gewoon geïnteresseerd en maakt wat onschuldige opmerkingen om je wat meer op je gemak te laten voelen. Als ik jou was zou ik, zoals Ayasha al zei, op zoek gaan naar een vrouwelijke, heteroseksuele, getrouwde fysiotherapeut.
Wat betreft je psychiater; die mensen zien zoveel patiënten dat ik het niet gek vind dat hij jou in een andere context niet herkent.
Edit: ik snap niet waarom iemand naar een fysiotherapeut zou gaan als je niet aangeraakt wil worden, dat is namelijk wat ze doen.. Die mensen kunnen ook niet heksen
Dustinlover schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik net in je profiel ging kijken omdat ik dacht dat we met een heel jong iemand te maken hebben in dit topic. Ik lees dat je 35 bent, dan heb je toch wel het besef dat een fysiotherapeut wel aan je moet zitten om iets voor je te kunnen betekenen. Zo niet dan zul jij aan jezelf moeten gaan werken en dan maar eventjes met pijnlijke voeten rond lopen.
Of zoek iemand bij een pdd-nos instantie die je kan helpen met een speciale therapeut als die er zijn?
En over dat blij zijn, ik heb ze toch echt veel liever blij als eentje die boos en chagrijnig zit te doen.
Valentijn5 schreef:Hoe moet dat dan. De fysiotherapeut kan in dit geval zichzelf niet zijn en ik ook niet.