Nee joking
, uhm kranten en folders betalen meer buiten het dorp. Hoe wonen jullie? , misschien mag je een kraam aan de weg om wat spullen te verkopen van eigen land ofzo. Lessen geven op een paard aan de buurtkinderen? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

genja schreef:Maar heb je dan al een paard gevonden? Laatst was je op zoek naar een betaalbare IJslander?
Zolang je nog geen paard hebt kan je beter nog geen zadel kopen.
Moet zeggen dat je wel een beetje overkomt dat je niet echt moeite wilt doen voor extra geld. Alle mensen van jou leeftijd zijn druk met school etc. Als je extra geld wilt moet je moeite doen normaal gesproken komt het niet aangewaaid.
Rebecca schreef:Buitengebied , zo wat wiet kweken?
Nee joking, uhm kranten en folders betalen meer buiten het dorp. Hoe wonen jullie? , misschien mag je een kraam aan de weg om wat spullen te verkopen van eigen land ofzo. Lessen geven op een paard aan de buurtkinderen?
Ik ga vanavond even lijstje maken met wat wegkan en even rondkijken in de buurt of er ergens nog hulp nodig is. En de buren vragen idd, net als auto wassen
Anniek22 schreef:genja schreef:Maar heb je dan al een paard gevonden? Laatst was je op zoek naar een betaalbare IJslander?
Zolang je nog geen paard hebt kan je beter nog geen zadel kopen.
Moet zeggen dat je wel een beetje overkomt dat je niet echt moeite wilt doen voor extra geld. Alle mensen van jou leeftijd zijn druk met school etc. Als je extra geld wilt moet je moeite doen normaal gesproken komt het niet aangewaaid.
Hoi,
Nee dat kan ik niet zijn. Ik verzorg al twee jaar dezelfde paarden maar eentje heb ik sinds oktober vorig jaar als mijn vaste paard net als zijn oudtante. Maar ik wil wel werken, het enige wat ik bedoelde was dat ik geen tijd heb om elke avond/middag/ochtend te werken, als jullie met zulke suggesties zouden komen..
Maar zonder gekheid, kun je niet iets van een moestuintje beginnen en de groenten daarvan verkopen of wat dacht je van spullen, kleding etc verkopen. Symbeami schreef:Je kunt ook een website of you tube kanaal maken en daar adsense op zetten. Alleen ben ik er niet helemaal zeker van of dit mag als je 15 bent.
Kun je geen website maken (er zijn genoeg gratis mogelijkheden bijv. wix of weebly) voor je schilderijen? Zo via je website wat schilderijtjes te verkopen?
Ik heb even op je Facebook pagina gekeken, ik vind vooral de tekeningen van mensen erg mooi. Daar willen mensen toch wel wat voor betalen?
Emmaa_ schreef:Symbeami schreef:Adsense werkt alleen als je echt heel erg veel bezoekers hebt. Ik heb een redelijk goed lopende blog waar toch dagelijks wel op z'n minst honderd mensen op kijken, met pieken als ik artikelen plaats. Over een maand hebben we het toch wel over duizenden mensen. Toch heb ik nog nooit meer dan 10 cent per maand verdiend met Adsense.