drawerlover schreef:Ik krijg het ook wel eens voor elkaar een afstapje over het hoofd te zien. Ik heb er laatst nog een open knie aan overgehouden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik bedenk het me net!
boodschappen (frikandelbroodje en optimel) 3m verderop en ik stond op met een gat in mijn broek. Met fietsen en vallen wel meerdere broeken gesloopt. En ook een keer een broek kapotgescheurt doordat ik van een hekje sprong en ik bleef haken aan een uitstekende spijker
Joaltijd schreef:Ik ben trouwens ook goed met broeken slopenik bedenk het me net!
Zo ben ik eind vorig schooljaar keihard met de fiets omgeklapt toen ik bij de Albert Heijn vandaan wou fietsenboodschappen (frikandelbroodje en optimel) 3m verderop en ik stond op met een gat in mijn broek. Met fietsen en vallen wel meerdere broeken gesloopt. En ook een keer een broek kapotgescheurt doordat ik van een hekje sprong en ik bleef haken aan een uitstekende spijker
nontie schreef:Ik struikel altijd op de roltrap.
Ik krijg nog een ongeluk op zo'n ding...
Op buitenrit bukken voor een tak, vervolgens niet in de gaten hebben dat de volgende tak ook laag hangt en alsnog bijna van je paard gerukt worden
Sjolvir schreef:Check.. nog een kluns meldt zich..
kastdeurtjes open doen en tegen je eigen hoofd aan rammen..(of bril, of neus)
Vaatwasser uitruimen en met je hoofd kastdeurtje raken.
Blijven hangen aan deurkrukken met lusjes van broek, broekriemen, horloges, ja, schuldig.
Deur dicht doen met je eigen voet ertussen of hand.. of hoofd... (of de kat...)
Alles van de trap laten vallen inclusief je zelf.
Altijd je voeten onder je paard weten te parkeren.
Haren tussen de autodeur... na het instappen.
Boven de hond hangen die opstaat en dan vol die hond tegen je neus krijgen.
Vol tegen rand van openstaande deur aanlopen.
NIet doorhebben dat je breder bent dan je denkt en vol het kozijn raken.
Tegen lantaarns/paaltjes aanlopen.
Vallen over je eigen rotzooi of voeten..
Met je voet blijven hangen in de lus van je rugzak.
Marktkramen te hoog inschatten, die toch te laag zijn en boem..
Schaatsen niet ver genoeg bukken voor brugje.. vol er tegen aan.
Stroomdraad in de wei.. er overheen stappen en in 90% van de gevallen je voet niet ver genoeg er overheen tillen zodat je blijft hangen en minimaal met je handen in de blubber eindigt.
Verslikken in drinken / eten.. zodat het of in je luchtpijp eindigt of in je neus..
Kaasschaaf, in je eigen hand schaven.
Aardappel schilmesje met broodzak open doen, bos bloemen elastiekje doorsnijden, gewoon in je egien hand steken.
Deuren met trekken erop.. volop duwen en er dus vol met je snuit in lopen.
Op de kat trappen (Bijna) dit proberen te corrigeren en zo op je neus gaan.
Bukken in de tuin en dan stokjes van de planten recht in je gezicht krijgen en met beetje pech in je oog.
Langs dingen lopen en dan precies raken, zodat of jijzelf schade oploopt, je kleding, of het voorwerp..
Blik soep proberen open te maken en lipje eraf breken (of ander soort etenswaar blik).
Iets uit de oven halen met blote handen... (of te dun dingetje), idem met hete pan.
Uit bed stappen met 1 of 2 slapende benen (is echt afrader).
Wonderbaarlijk dat ik eigenlijk al mijn ledematen nog heb nu ik er over na denk..

) van het kastje onder de wastafel dus elke ochtend wordt ik random terug getrokken wanneer ik weg van de wastafel draai 
ondanks dat ik al zo'n 4 jaar uitgegroeid ben, is m'n hoofd nog niet helemaal gewend aan m'n "nieuwe" lichaam

Dionnetjuuh schreef:Ik heb een gaatje in de zak van m'n fluffy ochtendjas, en die zit precies op de hoogte van het handvat (op een mooiere benaming kom ik niet) van het kastje onder de wastafel dus elke ochtend wordt ik random terug getrokken wanneer ik weg van de wastafel draai
Verder, broeklusjes blijven altijd hangen, de sloof op het werk (en het oortje ook) doet mee, verder loop ik elke dag wel tegen een deurpost/tafel aanondanks dat ik al zo'n 4 jaar uitgegroeid ben, is m'n hoofd nog niet helemaal gewend aan m'n "nieuwe" lichaam
![]()
Oh, m'n vriend een klap voor z'n harses verkopen terwijl ik omdraai in bed of op de bank oid. Oeps